ישראלים במרוצי השבוע באיטליה

ישראלים במרוצי השבוע באיטליה

סייקלינג אקדמי משתתפים השבוע במספר מרוצים באיטליה. היום ומחר במרוץ של שני קטעים בטוסקנה באזור שמדרום לפיזה. שלושה ישראלים מזנקים: רועי גולדשטיין, גיא שגיב וגיא ניב. ביום חמישי הם משתתפים בחד-יומי באותו אזור, קופה סבטיני.
בשבת, אם לא יסקלו אותם באבנים, ישתתפו במרוץ חד יומי בדרגה 1.HC, ג'ירו דל'אמיליה שנערך באזור בולוניה וביום א' בעוד מרוץ חד-יומי בדרגת 1.HC באזור בולוניה, גראן פרמיו ברונו בגלי.

לשני המרוצים באזור בולוניה נערכת באותם תאריכים גם גירסה נשית, כך שכנראה קבוצתה של עומר שפירא תשתתף בהם.

בהצלחה לקבוצות ובמיוחד לרוכבים הישראלים.
 
תוצאות ג'ירו דל'אמיליה

קודם הבנות: ניצחה האיטלקיה הוותיקה, טטיאנה גודרצו. עומר שפירא סיימה במקום ה-17, 1:05 דקות אחרי המנצחת ו-3 שניות אחרי בת קבוצתה, וניה קנוולי. היא אף זכתה ב-2 נקודות UCI בזכות הישגה זה.

בגברים ניצח ג'ובאני ויסקונטי מקבוצת בחריין-מרידה. קבוצתו שלטה במרוץ והוציאה את ויסקונטי לבריחה, סיבוב וחצי לסיום, שיועדה להטיל את נטל הובלת הדבוקה בת 20 הרוכבים על קבוצות אחרות. הקבוצות האחרות התקשו להתמודד עם האתגר וויסקונטי הצליח לשמור על יתרונו ולנצח. שני הגיע בן קבוצתו, ויצ'נצו ניבאלי, שהיה מיועד להיות מוביל הקבוצה, אך נאלץ להצמד רק לגלגלי הרודפים ולאפשר לוויסקונטי לנצח. בירידה בסיבוב האחרון החליק אסטבן צ'אבס - הקולומביאני של אוריקה-סקוט ונפל בצורה קשה בצד הכביש. התברר לאחר מכן כי שבר את כתפו והוא סיים את העונה ולא יוכל להגן על תוארו בג'ירו די לומברדיה שיתקיים בשבת הקרובה.
 
סרטון מרוץ הנשים ביוטיוב

2:05 דקות בסרטון https://www.youtube.com/watch?v=A-CEri-NlNg&t=835s הצגת קבוצת ג'ופרדי ביאנקי. עומר שפירא, הרוכבת הראשונה מימין, ללא סימון היותה אלופת ישראל??? בהמשך הסרטון לא הצלחתי לצפות בה או בבנות קבוצתה.
 
למעלה