ביורוספורט 2, שידור חי עכשיו של גראן פרי קוויבק, עם האקדמי

ביורוספורט 2, שידור חי עכשיו של גראן פרי קוויבק, עם האקדמי

נשארו קצת מעל 60 ק"מ לסיום. בריחה של 3 כולל ויליאמס מהאקדמי. מרוץ חד יומי גבעי וקשה עם הרבה מאוד כוכבים כמו פטר סאגאן וון אוורמאט. גיא שגיב הוא הרוכב הישראלי היחיד מהאקדמי.
 
ניצחון לפטר סאגאן, הופעה נאה לאקדמי

תוצאות http://www.procyclingstats.com/race/Grand_Prix_Cycliste_de_Quebec_2017
היה מרוץ לא מספיק אגרסיבי. מעט מדי התקפות משמעותיות. כך שלק"מ האחרון הגיעו כ-70 רוכבים בדבוקה. במאוץ אל קו הסיום ניצח סאגאן בצורה ברורה והקדים את ון אוורמאט ומתיוס. לקראת אליפות העולם בעוד שבועיים (שאני לא יודע מה תווי המסלול בה), שלושתם מראים שהם בכושר לא רע מבחינת המאוץ. מבחינת העליות, נצטרך לחכות למרוץ ביום ראשון בלילה במונטריאול, שהוא קשה יותר מזה של קוויבק.
מבחינת האקדמי, הם גם הצליחו לשים רוכב בבריחה של היום וזכו לחשיפה וגם הצליחו לשים את הרוכב המקומי שלהם, גיום בובן, במקום ה-29, אחד מתוך 35 רוכבים שקיבלו את תוצאה שווה למנצח. יחד איתו במאוץ השתתפו מיטב הרוכבים החד-יומיים בעולם. אחריו הגיע קריסטס ניילנדס במקום ה-92 בפיגור של 1:56 דקות מהמנצח. גיא שגיב סיים בפיגור של 3:02 דקות מהמנצח. תוצאה יפה מאוד ומעודדת. צריך לזכור שכל הקבוצות במרוץ, חוץ מהאקדמי וחוץ מנבחרת קנדה, היו קבוצות של הוורלד טור. הם משתתפים גם ביום ראשון במונטריאול ושם, להערכתי, יהיה הרבה יותר קשה להשיג תוצאות יפות.
 
המרוץ במונטריאול

כצפוי, היה מרוץ יותר מעניין מזה של קוויבק. בסיום הצליחה קבוצת בריחה של 5-6 רוכבים, שנחשבים אולי כדרג שני ולא כוכבים גדולים, להישאר מקדימה בזמן שסאגאן וון אוורמאט סירבו לעבוד מאחור וחבריהם לדבוקה המצומצמת שנותרה סירבו לעבוד כדי להביא אותם לספרינט. בספרינט ארוך בעלייה מתונה ניצח דייגו אוליסי האיטלקי מקבוצת האמירויות.
סייקלינג אקדמי שוב הצליחו לתפוס קצת רגעי מצלמה כששלחו לבריחה מיד בזינוק את בנג'מין פרי ואחר כך לבריחה נוספת את גיום בובן. בסיום הצליחו לשים 2 רוכבים בין 100 המסיימים. את דניס ון וינדן ואת גיום בובן שסיימו בפיגור של 1:40 דקות מהמנצח בדבוקה השנייה (זו שאחרי דבוקת סאגאן).
 
עוד החתמה לאקדמי

הודיעו שמחתימים רוכב קולומביאני בן 27, אדווין אווילה, שרכב עד עכשיו בקבוצת קונטיננטל אמריקאית. http://www.cyclingnews.com/news/cycling-academy-adds-colombian-edwin-avila-to-2018-roster/ 
זה כבר הרוכב החמישי שהודיעו על החתמתו. קודם פלאזה הספרדי והרמנס הבלגי. אחר כך שני רוכבים נורבגים: סונדרה אנגר ואוגוסט ינסן ועכשיו קולומביאני. ממש קיבוץ גלויות.
 

natyh

New member
לתפארת הספורט הציוני..

אני מרוה שגם יגיירו חלק מאלו גיור כהלכה או לפחות גיור דרעי... שס שחור
כדי שהרוכבים או חלקם לפחות יוכלו לקבל הסמכה לרבנות של שס....
אם כי בטוח שיהיו כאלו שיגידו מספיק עם החרטה הזו תשקיעו כספי ציבור בפיתוח נוער מקומי תשקיעו בגודו ובשייט ולא בחרטה הזו ...
 
למעלה