נבחרת ישראל בנשים מתחרה באיטליה

נבחרת ישראל בנשים מתחרה באיטליה

מעניין שאתר האיגוד לא מדווח על כך. הנבחרת מתחרה במרוץ הקטעים ג'ירו דל טוסקנה בדרגה 2.2. היו כבר שני קטעים. פרולוג קצרצר וקטע רגיל שהיה כנראה די סלקטיבי כי שתי רוכבות ישראליות לא הצליחו לסיים אותו במגבלת הזמן (עמית מורן וילנה יסטרבוב). עוד משתתפות במרוץ שני בלוך-דווידוב, הילה יצחק ורוני פישמן.
כמו כן משתתפת עומר שפירא במסגרת קבוצתה האיטלקית, ג'ופרדי ביאנקי. הקטע האחרון מתקיים היום ומסתיים בעיר לוקה. עומר שפירא מדורגת במקום ה-22 בפיגור של 30 שניות מהמובילה. הילה יצחק ושני בלוך דווידוב מדורגות במקומות ה-80+ בפיגור של 4+ דקות מהמובילה.

 
והאיגוד מדווח בפייסבוק שלו

אלופת ישראל באופני כביש עומר שפירא סיימה היום (ראשון 10.9) במקום ה-20 בדירוג הכללי של הג'ירו טוסקנה באיטליה, מרוץ ברמה 2.2 בלוח ה-UCI. שפירא השתתפה בטור במדי קבוצתה האיטלקית Giusfredi Bianchi. את הטור ניצחה הדרום אפריקאית אשלי מולמן המדורגת 12 בעולם.
שני בלוך דוידוב סיימה במקום ה-65 (תוספת שלי: בקטע האחרון היא הייתה חלק מקבוצת בריחה קטנה שיצאה מיד עם הזינוק, לכן גם סיימה את הקטע בפיגור גדול יחסית של מעל ל-13 דקות). לטור זינקו ביום שישי האחרון 132 רוכבות. הילה יצחק, רוני פישמן, ילנה יסטרבוב ועמית מורן לא סיימו את המרחק המלא במסגרת מגבלת הזמן.
רוכבות הנבחרת ישהו השבוע במחנה אימונים באיטליה לקראת אליפות העולם שתתקיים בשבוע הבא בנורבגיה.
 
למעלה