אסף קראתי הטבלה, נהניתי וצחקתי.בוא נהיה מציאותיים

odedbc

New member
אסף קראתי הטבלה, נהניתי וצחקתי.בוא נהיה מציאותיים

. לטסט אין שום משמעות לגבינו.
ההבדל בין צמיג מס׳ 1 (31 ואט) לבין צמיג מס׳ 20 (41 ואט) הוא סה״כ 10 ואט. וזה ב 40 קמ״ש .
תמצא מישהו מבינינו שמסוגל להרגיש בהבדל של 10 ואט. מה גם שרובנו רחוקים למדי מ 40 קמ״ש. (יש איזה ברווט שאתה זוכר שרכבת 40 קמ״ש במשך שעה, או אפילו חצישעה?)
מה גם שאני באמת מופתע שהצמיג במקום הראשון, הוא צמיג 28 במישקל 280 גר׳.
לעומת זאת, את ההפרש במחיר, 100$ לצמיג מס׳ 1 לעומת 48$ לצמיג מס׳ 20, כולנו יכולים להרגיש.
לפני אחד הטיפוסים לחרמון, אחרי שנה גרועה במיוחד של פנצ׳ר או שניים כל חודש, עם צמיגי קונטי ג׳יפי, שמתי צמיגי ארמדילו של ספשלייזד.
פעמיים בתחילת הטיפוס עצרתי לבדוק אם אין לי פנצ׳ר או משהו. עד שהבנתי.
הקונטיננטל שקלו 220גר׳ לצמיג, הארמדילו- 350 גר׳. 2 צמיגים קונטי 440גר׳, 2 ארמדילו 700 גר׳.
אפילו אני, שממש לא בכיין משקל, יכולתי לחוש בהבדל.
לגבי הצמיגים המופיעים בטסט, ההבדל בין הצמיגים מבחינה מעשית זניח.
ההבדל בצבע משמעותי.
אני חושב שכאשר האדומים יגמרו, אחזור לקונטי הצהובים. כאלה יפים ...
 

mk4th

New member
אני חושב שהצהוב חשוב גם בהיבט הבטיחות

אפשר לראות את הרוכב טוב יותר בפרופיל צד והגלגלים לא "שקופים"
 

זכיר

New member
צמיגים צריכים להיות שחורים.כל צבע אחר הוא לא טבעי וגורם לתקר

 

odedbc

New member
תוכיח


 

זכיר

New member
טיבעה של אמת אוניברסלית, שכאשר היא נשמעת, מיד היא מזוהה ככזו

 

נטע88

New member
ואני חשבתי שצבע הצמיגים צריך להתאים ל...

צבע העינים של אוסקר...
 
למעלה