דממה על הטור הבאסקי? אזכור קלוש? הנה כמה מלים

ItsikH

Member
דממה על הטור הבאסקי? אזכור קלוש? הנה כמה מלים
באחת הפעמים הקודמות עברו הרבה במוסקיס, שלי מרגיש כמו לעבור בין הצ'ק פוסט לבתי הזיקוק, ממש מיותר. הפעם - מעדני הפירנאים. ואם כבר, מה כואב למארגנים לפרסם מפה, ולמה אני צריך לנבור בפרופיל בכדי לנחש את המסלול?
ביום הראשון שהיה, יצאו מפמפלונה לסיבוב פעמיים דרך סובירי ומעבר הרים בו אני עצמי ביקרתי פעמיים [הסיפור הידוע שלי על קבוצה בכביש הררי צר, נטול ראות ושוליים, ואיך משתפים פעולה עם המכוניות - זה המקום], לאחר מכן המשיכו למה שלא ברור לי למה דורג בכלל כמעבר הרים, והסיום איני מכיר. גם מסלולי היום ומחר איני מכיר.
 
הנה מפה של היום
מהאתר של המרוץ http://www.itzulia.eus/en/2017/3/info/
היום מתקיים גם המרוץ החד-יומי סכלדפריס בבלגיה. מסלול שטוח. ב-4 מ-5 השנים האחרונות ניצח מרסל קיטל שמשתתף היום. גם סאגאן ושאר הספרינטרים משתתפים (להוציא את כריסטוף מקטיושה שניצח ב-2015). גם בונן משתתף ויזכה לחגיגות פרישה. שידור כנראה רק ברשת. גשם לא צפוי, אבל רוחות אולי ישפיעו.
 

ItsikH

Member
אתמול [פספסתי] עברו בגרניקה
את גבעות החוף שבין דונוסטיה [סן סבסטיאן] לבין בילבאו כבר יצא לי לעבור בשני הכיוונים. גרניקה היא צלקת ידועה בתולדות ספרד, אתר הסטורי ממלחמת האזרחים, בו טבחו מטוסים גרמניים ואיטלקיים באוכלוסיה אזרחית. המצבה לזכר הארוע היא רפליקה של הציור של פיקסו על אותו ארוע, האגדה מספרת שכשפרצו הנאצים לביתו בפאריז שאלו אותו על הציור "זו עבודה שלך?" ענה "לא, שלכם"
[URL]http://media.istockphoto.com/photos/picasso-guernica-depiciton-picture-id458616745[/URL]
 
למעלה