מרוץ אורים 2017 תוצאות

מרוץ אורים 2017 תוצאות

עילית גברים שליטה של האקדמי. ניצח גיא שגיב, שני איתמר איינהורן שלישי ים פוליאק.
עילית נשים רכבו עם רמה 1 (בעבר "פרו"), ראשונה עומר שפירא במדי קבוצת ביאנקי מאיטליה. שנייה מרים בראון מדינמו רייסינג. שלישית עידית שוב מ-CCC
סרטון ביוטיוב של סיום הגברים
https://www.youtube.com/watch?v=_qV-INBK3XE
 
קטגוריית רמה 1 (פרו)

ניצח גיל קיבץ מאופני בוטקיה, שני ושלישי רוכבים מדינמו רייסינג לקראת סיום הסרטון המצורף רואים את עומר שפירא במדי קבוצת ביאנקי חוצה את קו הסיום ומנצחת את קטגוריהית הנשים עילית.
https://www.youtube.com/watch?v=Jef7vepKRtU
סליחה על הסרטון על הצד. זה אני צילמתי בכישורי המופלאים.
 
תמונות מהזינוק

מזג האוויר היה אידיאלי. שמים בהירים. קר, אך לא יותר מדי. לקראת שעת הסיום הרוח התגברה.
נראה לי שהמארגנים הרחיקו את קו הזינוק עוד כמה עשרות מטרים מתחנת הדלק. לא יודע למה. נראה לי שעדיף לקרב ולא להרחיק. כך רוב האנשים מתרכזים בתחנת הדלק ובאלונית (למרות שמכונת הקפה הייתה מקולקלת לאכזבת רבים) וקו הסיום נשאר דליל בצופים ובמעודדים.



 
פודיומים

קדטיות: סיימו (אולי גם זינקו?) רק 3 רוכבות: ראשונה גלי וואלך מ-CCC. שנייה הגר בלוך מעמק האושר, שלישית עדי דוד ממסטרס חיפה.
ג'וניורס: מנצח ניר גבאי מעמק האושר, שני ושלישי מ-TACC ומ-500 ואט, לא יודע את השמות. מוזמנים להוסיף.



 

mk4th

New member
כן!

עלו תוצאות לא מזמן.
http://www.israelcycling.org.il/wp-content/uploads/2016/11/אורים-2017-תוצאות-לאתר.pdf
&nbsp
אמל"ק לעלית ולרמה 1 (סליחה מכל השאר):
גברים עלית:
גיא שגיב 2:39:03
איתמר איינהורן +1
ים פוליאק +3
&nbsp
גברים רמה1:
גיל קיבץ 2:50:45
צבי מכלוף +3
רפי בכר +15
&nbsp
נשים עילית:
עמר שפירא 2:51:26
מרים בר און +3:33
עידית שוב +3:35
 
פודיומים עילית

בתמונת פודיום עילית גברים רואים את גיא שגיב לבוש בחולצת חברת ספיידרטק שהיא הספונסרית של המרוץ. בצד שמאל עומד נציג החברה - יצחק בניטה, שהעניק את המדליות והגביעים לכל המנצחים.
אם יש תוספות או תיקונים לגבי הרוכבים המופיעים בתמונות אתם מוזמנים לכתוב.



 
תאור מרוץ "רמה 2" (לשעבר ספורט)

בשבתי כנהג של שופט מקצה הספורט, אני יכול לתאר את מה שראו עיני. המקצה היה הגדול ביותר בתחרות, מעל 90 רוכבים, שכללו 4 קטגוריות גיל לגברים ולנשים (סה"כ 24 מדליות). המסלול כלל שלוש הקפות של המסלול המסתכמות ב-82.5 ק"מ.
ההקפה הראשונה הייתה שקטה מאוד. לא היו בריחות או נסיונות בריחה רציניים, ומצד שני גם לא היו הרבה נשירות אחורה, מה שהעיד על קצב נמוך יחסית. בהקפה השנייה התחילו העניינים להתחמם. בצלע השנייה נעשה ניסיון בריחה קצר מועד, אבל הדרמה התרחשה קצת אחרי הסיבוב של רעים אל הצלע האחרונה. נפילה של כ-20-30 רוכבים (נראה לי שלמעט חבלות מקומיות לא היו נפגעים רציני). רוכבים אחרים, שלא נפלו, התעכבו בגלל הנפילה ובסופו של דבר נשארה דבוקה של כ-40 רוכבים שהמשיכה קדימה (צריך לזכור שבכל זאת היו נשירות גם עד אותו שלב, כך שלא כל ה-50 האחרים התעכבו בגלל הנפילה). הם כמובן הכתיבו קצב די גבוה שלא איפשר חזרת המתעכבים. רוח הצד על הצלע האחרונה של ההקפה החלה לנשב בצורה יותר משמעותית ובאמצע הצלע ניתקה קבוצה של 6 רוכבים. תחילה זה היה מיתר ארוך, אך עבודה טובה של השישיה הצליחה לייצר פער שהאחרים לא הצליחו לסגור. הפער עלה לאט לאט כשהדבוקה לא מוותרת. בכניסה להקפה האחרונה עמד הפער על 15-20 שניות.
ששת הבורחים היו מחמש קבוצות כשרק לקבוצה מהנגב, NCC, היו ייצוג של 2 רוכבים. הרוכבים גם השתייכו לפחות ל-3 קטגוריות גיל שונות כך שהיה להם אינטרס נוסף לשתף פעולה בצורה טובה. בפנייה לצלע השנייה הפער עמד כבר על כ-30 שניות ובפנייה לצלע האחרונה במרוץ הפער כבר היה מעל לדקה והיה ברור שהשישייה תלך עד הסוף. כך באמת היה. כמה מאות לסיום החל הספרינט והסתיים די צמוד בין שני רוכבים (אני חושב שאחד מ-NCC ואחד מ-IGP), אם כי מאחור קשה היה לראות מה קורה.
 
למעלה