היום מתחיל טור אנקו, שידורים חיים ביורוספורט מ-16:00

היום מתחיל טור אנקו, שידורים חיים ביורוספורט מ-16:00

מרוץ קטעים של שבוע ימים הנערך בהולנד ובבלגיה ומנסה לשלב בין האופי של מרוצים חד-יומיים ובין מרוץ קטעים. אין הרים כמו בטורים הגדולים, אך יש גבעות ופאווה ורוחות.
הקטע הראשון היום הוא באזור צפון הולנד, בחלק הסמוך לים הצפוני. קטע מישורי.
מחר - נג"ש אישי של 10 ק"מ בהולנד.
יום ד' - מצפון בלגיה אל מרכזה, כולל אולי קטעי פאווה.
יום ה ' - מרכז בלגיה - קטע דמוי רונדה ון פלנדריה
יום ו' - נג"ש קבוצתי 21 ק"מ
שבת - הולנד - קטע דמוי אמסטל גולד
יום א' - קטע שביעי ואחרון. מצפון בלגיה אל מרכזה - סיום ב"מור" - הקיר שהיה פעם השיא של הרונדה והוצא מהמסלול בשנים האחרונות.
 
רוכבים בולטים

דרוג כללי:
לוטו סודאל - מנצח 2015 וגם 2014 - טים ולנס מקבוצת לוטו סודאל. רוכב בולט בלוטו סודאל שיכול לכוון לדרוג הכללי הוא טיס בנוט. הכנסת הנג"ש הקבוצתי עשויה לפגוע בלוטו סודאל.
טינקוף - פטר סאגאן, לא יודע אם יכוון לדרוג הכללי. קרוב לוודאי שיילך יותר על קטעים. רוכב מעניין נוסף הוא הדני מיכאל ולגרן אנדרסן
ג'יאנט אלפסין - טום דומולן.
BMC - גרג ון אוורמאט
לוטו יומבו - וילקו קלדרמן
אטיקס קוויקסטפ - זדנק שטיבר, בוב יונגלס, ניקי טרפסטרה
סקיי - מיכל קוויאטקובסקי, גראנט תומאס
טרק פקטורי - פביו פלינה
אסטנה - לרס בום, אנדריי גריבקו
אוריקה בייקאקסצ'יינג' - כריסטופר יול ינסן
רומפוט - פטר וינינג

ספרינטרים (לפחות 2 קטעים יסתיימו במאוץ רב משתתפים): גרייפל, סאגאן, דגנקולב, קיטל, בונן, קריסטוף, מתיוס, מודולו, דמאר, בוהאני
 
לא משנה כמה שמות אכתוב, תמיד אפספס את הסוס השחור

הפעם זה היה אלוף הולנד הצעיר (בן 23) העונה לשם דילן חרונווחן (GROENEWEGEN ) ורוכב בקבוצת לוטו-יומבו. מי שיסתכל בסרטון https://youtu.be/q0AZ40ACbyk יראה ספרינט מארץ הספרינטים: בלגן מאורגן. מרוב ספרינטרים אף קבוצה לא מצליחה להשתלט על הסיטואציה וכל הספרינטרים נשארים לבדם, במקרה הטוב, עם פועל שעוזר להם להגיע קדימה. הסוסים האצילים קיטל וגרייפל, שאוהבים לשבת כקרון אחרון ברכבת ולא אוהבים זיגזגים מצד לצד, מצאו את עצמם בשורות האחוריות ולמרות הכביש הרחב לא הצליחו למצוא נתיב קדימה. ההולנדי נתן ספרינט ארוך יחסית והראה שהוא ברמה הגבוהה ביותר - ניצחון ראוי ושמחה להולנדים שרואים את אלוף הולנד מנצח מרוץ בינלאומי על אדמתם.
 

cipo 1

New member
לא יודע כמה מכם צופים במרוץ ולי באופן אישי זה לא משנה אבל...

פיטר סאגאן הוכיח שוב (לפחות לי) אחרי הקטע היום שהוא רוכב ענק בכל קנה מידה
פשוט תענוג לצפות בו .
עודד צור
 
אמת ויציב

הדרך בה השתחל במסדרון הצר בין הספרינטרים האחרים שהתערבבו עם רוכבי הבריחה שנתפסו כ-100 מ' לסיום, הייתה מרשימה מאוד. הספרינטים הכאוטיים שיש במרוץ הזה הם מרתקים וחבל שיורוספורט לא מקדישים כמה דקות לניתוח שלהם עם עזרים גרפיים על גבי הילוך איטי שמסמנים את נתיב ההתקדמות של רוכבים ספציפיים.
 
למעלה