שבת 18:30 אופני הרים נשים

שבת 18:30 אופני הרים נשים

נכון שמחר מתחילה הוואלטה, עם נג"ש קבוצתי ושידור חי ביורוספורט החל מ-19:15, אבל באותה שעה יהיה נטוש מאבק בין הרוכבות הבכירות בעולם באופני הרים. הנשים תעשנה 6 הקפות של סיבוב בן 4.85 ק"מ.

המועמדות על פי כתבה באתר ה-UCI הן: אניקה לנגוואד (דנמרק, אלופת העולם ומובילת סבב הגביע העולמי), יולנדה נף (שווייץ), קתרין פנדרל (קנדה, מנצחת מרוץ הגביע העולמי האחרון לפני 10 ימים), ג'ני ריסוודס (שוודיה) - כולן ניצחו השנה במרוצי סבב הגביע העולמי. עוד מועמדות לפודיום הן: אמילי באטי (ארה"ב), זבינה שפיץ (גרמניה, בת 44), מיה ולושצ'ובסקה (פולין) וקטרינה נאש (צ'כיה).

שידור? תלוי בחסדי הבמאי של ערוץ הספורט. מביאים את דרור פקץ' לאולפן, אז נקווה שירצו לתת לו גם קצת פרנסה ולהעביר חלקים מהמרוץ.
 
רשימת מזנקות

https://smsprio2016-a.akamaihd.net/...8_19_127455ea_bb53_4b81_9f74_7332a175f3a9.pdf
עוד רוכבות בולטות:
גון-ריטה דאלה פלשו (נורבגיה) בת 43, בעלת אינספור תארים, סיימה במקום השני במרוץ האחרון בסבב הגביע העולמי בקנדה.
פאולין פראן-פרבו (צרפת) אלופת העולם ב-2015, מזנקת מהשורה הרביעית והאחרונה.
 

dgamim

New member
יש שידורים אצלנו ? לינק ?

איפה אפשר לראות ...
שלומי מחר ?
 
הדור הצעיר מנצח את הוותיק

ג'ני ריסוודס השוודית הצעירה, בת 22, ניצחה בצורה משכנעת במרוץ האולימפי. היא ניצחה במרוץ הגביע העולמי לבוגרות בתחילת יולי בשווייץ. המשיכה בניצחון באליפות העולם עד גיל 23 בצ'כיה בסוף יולי ועכשיו, המרוץ האולימפי. הפרשן של ערוץ הספורט, דרור פקץ', אמר בשידור שהיא הייתה פצועה בתחילת העונה.

את הפודיום השלימו הפולנית הוותיקה מאיה ולושצ'ובסקה (בת 32) שתמיד מגיעה שנייה וקתרין פנדרל הקנדית (בת 35) שעשתה מרוץ יוצא מן הכלל, לאחר שהייתה מעורבת בנפילה מעט אחרי הזינוק, והצליחה לעבור כמעט את כל המתחרות תוך כדי המרוץ. סיימו את המרוץ 24 רוכבות, האחרונה בפיגור של 13 דקות מהמנצחת.
 
מרוץ הגברים: שורטר, אבסלון, סאגאן וחיימי

היום ב-18:30 יוזנק מרוץ הגברים בהשתתפות שלומי חיימי. הסיכוי למדליה הוא בערך כמו בתחרות ההתעמלות האמנותית שמתקיימת באותה עת (לא קיים), אבל הסיכוי שנראה הרבה מהמרוץ אופניים הוא לא גדול, כי באותו זמן יש גם את ריצת המרתון שבה משתתפים 3 ישראלים. לפי הטוויטר של דני אסקרוב, שלומי מזנק בדרוג של 28. כשבדרוג העולמי המעודכן הוא מקום 49, ו-21 רוכבים שמדורגים מעליו לא משתתפים באולימפיאדה. אם נוסיף את פטר סאגאן הבלתי מדורג, אז אפשר לומר שכל מקום מעל 30 יהיה בבחינת הישג ומתחת לכך יהיה בגדר אכזבה מסוימת. את המרוץ האחרון בקנדה סיים בפיגור של 7+ דקות מהמנצח וצריך לקוות שפער דומה יספיק כדי לסיים גם את המרוץ האולימפי.

לגבי המתמודדים העיקריים: הקרב המרכזי אמור להיות בין נינו שורטר משווייץ וז'וליין אבסלון מצרפת. שורטר ניצח יותר פעמים השנה ואמור להיות עם יתרון על אבסלון הוותיק. שתי המדינות ששולטות היום במרוצי הגברים: שווייץ וצרפת, מביאות גם רוכבים אחרים שיכולים להפתיע: מקסים מארו וויקטור קורצקי מצרפת ומתיאס פליקיגר משווייץ (הג'ינג'י הקטן שניצח באליפות אירופה בחיפה עד גיל 23). גם הצ'כי ירוסלב קולהאבי עשוי לתפוס מקום בפודיום. על כל אלה יאפיל פטר סאגאן שבחר להתחרות במרוץ ההרים ולא הכביש (ותפס לסלובקי שעבד כל השנה על הנקודות את המקום שלו בריו). סאגאן ימשוך הרבה תקשורת למרוץ. המומחים טוענים שאין לו סיכוי מול שורטר ואבסלון, אבל אוהדיו הרבים מאמינים שיפתיע.

שידור - תלוי בבמאי של ערוץ 26. ראינו אתמול שישיבתו של פקאץ' באולפן לא בהכרח הפסיקה את הדיונים המלומדים של חברי הפאנל שם על שאר עניינים העומדים ברומו של עולם. נקווה שהיום יהיה טוב יותר. שידור ברשת אני לא מצאתי אתמול. הכל חסום. אבל אשמח אם מישהו יכול לרשום כאן קישור שפתוח.
 
רשימת מזנקים, שלומי חיימי בשורה 4

https://smsprio2016-a.akamaihd.net/...8_19_055ad5c9_a9bf_4324_b4f9_bd7f8014924f.pdf
לשווייץ, צרפת, צ'כיה וספרד - שלושה רוכבים לכל מדינה. לאחרות פחות. מעניין ששווייץ, אחת משתי המדינות המובילות בענף, שיש לה רוכבים ותיקים שמדורגים גבוה, שולחת רוכב צעיר יחסית (בן 23) שמדורג 49 בעולם ומזנק ליד חיימי. סאגאן מדורג אחרון ומזנק לבד משורה שביעית.
 
הקפה שניה

כרגע מסתמן הקרב בין שורטר לקולהבי..
לא מפתיע במיוחד בהינתן שקולהבי מטוס סילון עם כמויות כח אדירות במישורים ונינו שפשוט מצטיין בהכל.
מאחורי שניהם הספרדי קרלוס קולומה ואחריו דולק מקסים מארוט הצרפתי (שני בגביע העולם בצרפת השנה) .
לאבסלון קצת קשה עם התחלות ולכן לא רואים אותו כרגע בחברת המובילים (מפגר בכ-1 דקות), האם יש סיכוי שבהמשך התחרות יחזור לעניינים?
 
הקפה חמישית (מתוך שבע)

נינו מתקיף בעליה ובורח לקולהבי. כרגע הפער עומד על 13 שניות.
נינו זכה ב-3/5 תחרויות גביע העולם השנה, מראה שהוא בכושר מעולה ורעב מאד לזהב האולימפי אותו הפסיד לפני 4 שנים לקולהבי בספרינט סיום צמוד.

קולהבי התחיל את השנה עם שבר בזרוע והפסיד את תחרות גביע העולם הראשונה ומאז מנסה לחזור למקום בו היה ב-2012.

בזמן שקשקשתי נינו לא מפסיק ללחוץ, קולהבי לא עומד בלחץ ונראה שהוא מוריד מעט את הקצב.
 
והמנצח

הוא נינו שורטר השוויצרי, שמוכיח שהוא הרוכב הכי טוב בעולם כרגע.
כל הכבוד לו!

יומיים מצוינים לחברת סקוט, ששני רוכביה זכו בזהב על אופני הש"מ והז"ק החדשים שלהם.
 
כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה, ועכשיו לטוקיו 2020

לשלומי חיימי על המרוץ שנתן עם הפתיחה המדהימה ואחר כך ההתאוששות מהפנצ'רים.
לאיגוד שארגן את הכול.
לשדרים אתמול, דרור פקץ' ונמרוד כהן שנתנו שידור טוב, עם הרבה ידע.
ועכשיו לטוקיו
http://www.city.izu.shizuoka.jp.e.jj.hp.transer.com/form1.php?pid=6109
 
למעלה