חפירת גלגלים חדשים

moshesh22

New member
חפירת גלגלים חדשים

שלום לכם

אני חדש בכביש (ותיק בשטח) ומתאמן לאיירונמן בעוד כשנה.
מחפש לקנות גלגלים חדשים לאימונים ולתחרויות.
קודם כל, כמה חשוב רוחב החישוק מבחינתי (האם כדאי ללכת על deep 50)?
דבר נוסף , ראיתי שתי הצעות שנראות מעניינות:
1.[URL]http://www.wiggle.com/shimano-dura-ace-9000-c50-clincher-wheelset-2013/[/URL]
2. [URL]http://www.huntbikewheels.com/collections/road-rim-brake-wheels/products/hunt-race-season-aero-wide-road-wheelset-1480g-31deep-24wide[/URL]

אשמח לשמוע דעות או חלופות מנסיונכם.

תודה
משה
 

rubber duck

New member
בוא נתחיל מהשאלה הבסיסית - על מה אתה רוכב עכשיו

בחירת גלגלים במיוחד בה

בגדול אם אתה עוד לא סגור אזי לך על גלגלי אלמוניום קלילים יחסית
גלגלי אולטגרה למשל או מקבילים של קמפי וכו..........

לטעמי כדאי שתדחה את ההחלטה בזמן מה , לפחיות עד שתיכר הייטב את אופני הכביש שלך ואת המסלול בו תהיה התחרות ..........

בהצלחה

שרון
 

moshesh22

New member
דחייה...

הי שרון, תודה.
כרגע רוכב על סלוורו S3 עם גלגלי דורה אייס, אופניים וגלגלים קלים ומצויינים, באמת רציתי לדחות את החלפת הגלגלים עד קרוב יותר לאיירונמן אוסטריה המתוכנן, העניין שהם נקנו יד שניה, וכנראה הגלגלים נטחנו די הרבה, בשבועיים האחרונים נשברו שני שפיצים , אחד בקידמי ואחד באחורי, מה שגרם לנעילה הגלגל בבלם וסיוטים מבחינתי בקשר למה שיכול להיות במקרה כזה בירידות...
בקיצור מרגיש שלא יכול לחכות עם העניין.

משה
 

rubber duck

New member
בוא נתחיל מקצת מרוקאית

יודע איך מתחיל ספר בישול במרוקאית ?
"קודם כל תירגעי"

עכשו תכלס
שבירת חישור היא דבר שקורה
זה יכול להתרחש מהמון סיבות ובכל גלגל ולא משנה ברמתו או במחירו
אם זה מתרחש פעמים רבות , יכול להיות ששווה לבדוק בניה מחדש או לפחות להעזר באיש מקצוע ברמה גבוהה - אם תרצה אעביר לך המלצות ספציפיות בפרטי

לגבי גלגלים מתאימים
איש הברזל של אוסטריה לא נחשב לאחד מהקשים ( הוא נחשב זה של הישראלים )
משיחה עם מכרה שביצעה אותו לפני שנתיים , יש בו עליה אחת שמצידקה ירידה מגלגלי פרופיל גבוהה ושימוש בגלגלים צרים יחסי ומכאן שאין צורך בגלגלי קרבון

מה מומלץ , יש רשימה שלהמ
הנפוצים הם ה dura ace ברפוריל נמוך
גלגלי כמו פולקרון זירו / קמפי שמאל
יש עוד שמות וכולם יהיהו טובים

לי אישית יש ניסיון נהדר עם םולקרון זירו ( אם כי אני לא רוכב נגש )

בהצלחה

שרון
 

moshesh22

New member
פרופיל

לא כל כך הבנתי אם עדיף פרופיל גבוה או נמוך למסלול כמו באוסטריה ולאימונים בארץ... אני מבין שמבחינת יציבות הרכיבה (רוחות, משאיות וכו') עדיף נמוך.
ואמש לקבל ממך המלצות למומחה בנושא....

משה
 

rubber duck

New member
אימונים / מציאות

אני אינני מאמין בגישה שאורמת להתאמן עם גלגל אחד ולרכוב באירוע עם גלגל שונה
אני רגיל לגלגל מסוים , ליכולת התואוצה שלו , לתגובה לרוחות וכו

הייתרון של חישוקים בפרופיל נמוך ( 22 עד 35 מילימטרים ) נמצא במסה הנמוכה - ככל שסמת החישוק נמוכה יותר כך יידרש פחות כוח בהאצתו למהירות הרכיבה , הדבר מורגש בעיקר בטיפוסים וגם בפניות בהן הגלגל מגיב טוב יותר לפקודות הרוכב
כמו כן ברוחות צד גלגל בעל פרופיל גבוהה ( המקובל הוא 50 עד 80 מילימטרים ) תהיה השפעה גדולה של הרוח על ההיגוי , אתה תרגיש את זה בדייים ובענק
זה יכול להיות מאד מעייף להתמודד עם השפעות אלו במיוחד ברכיבה ארוכה

אני בטוח שיש מומחים שיתסרו את דעתי
מצד שני , אחרי שרכבתי יות רמפעם אחת רכיבות של מעל 8 שעות , אני סבור יש לי טיפה ניסיון , רק טיפה

שרון
 

rubber duck

New member
על פניו נראים נהדר

מאחר ואין יבוא מסודר לארץ של יצרן זה , חשוב לוודא מהי הנאבה / מי מייצר אותה ואיך או כיצד ניתן יהיה להשיג לה חלקים

שרון
 

rubber duck

New member
המחיר בהחלט טוב ף רק לא לשכוח להוסיף מע"מ

ואגב שווה לבדוק עם חנן מדמוני , לפעמים הוא עושה מחיר ( כלומר תמיד אבל לא אמרתי לכם את זה )
גילוי נאות , אני רוכב על גלגלי זירו
גילוי נאות שני , אני מתיחס אל חנן כאל חבר טוב ולא רק בזכות השירות

שרון
 

יורם א2

New member
המחיר כולל מעמ ומשלוח .........

המחיר כולל משלוח יוצא 582 יורו על זה תוסיף מעמ
זה יגיע לך לדואר השכונתי שלך
 
למעלה