למי שפספס בעבר את רוכב ישראל – זה חוזר כטראנס ישראל וגם

ariasdo

New member
למי שפספס בעבר את רוכב ישראל – זה חוזר כטראנס ישראל וגם

טור ישראל במבנה ואירגון חדש ע"י הראל נחמני שיזם את פרויקט הטראנס אלפ והגראן פונדו .

זה כבר התקיים נדמה לי בשנתיים האחרונות - רכיבה מהצפון לאילת במסגרת טראנס ישראל .

מצורף לינק לאתר טראנס ישראל וטור ישראל

הפרסום עשוי ברמת גרפיקה גבוהה תמונות ,הסברים ,מסלולים וגרפים , כולל סרטונים ברמה גבוהה .
אני צרפתי סירטון שמיצג את הקצה של תירות אופנים שהראל הצליח להביא לארץ

http://www.trans-israel.co.il/he/pages/transisrael

שווה לראות אך וכמה משקעים באתר אינטרנט עבור שיווק .....................................

הבהרה - אין לי שום קשר לנושא והפוסט הזה הוא יוזמה שלי שנראה כמתאם לפורום אופנים

גילוי נאות
בעבר רכבתי עם הראל נחמני בהכנות לטראנס אלפ 2009 בכל מחנות האמונים הכול היה מתוקתק .

בעבר מתחתי ביקורת על גראן פונדו חרמון לא על הארגון אלה על המסלול והסיטואציה שנוצרה ביום חם מאוד .

אריה סדובניק

 

rolling9stony

New member
יחי ההבדל הקטן -כ350 רוכבים ברוכב ישראל לעומת 40 בקושי בטראנ

זה משהו שונה.
בלי סגירת כבישים.

מה שקורה היום (לדעתי האישית) - חלק מאוד גדול מהרוכבים רוכבים בקבוצה מסודרת, והקבוצה מסדרת בעצמה מסע כזה או אחר שבד"כ מסתיים באילת.
זו כנראה הסיבה שבפעם האחרונה שהיה נסיון לארגן "רוכב ישראל" הארוע בוטל בגלל מיעוט משתתפים.
 

ariasdo

New member
נכון ההבדלים בנקודות שכתבתה אבל כרכיבה זה נחשב מאורגן תפרו

חליפה קצת יותר גדולה וקצת יותר יקרה שפרוסה ל 4 ימים כ 600 ק"מ ותווי המסלול קצת שונה ממסלול רוכב ישראל ההיסטורי .

מדובר על מחיר בסיס פחות מ 6 ₪ לק"מ - כולל ליווי , אוכל , לינה , מכונאים וכו' ...............................

ב 2013 רוכב ישראל בוטל עקב מיעוט משתתפים והסיבה לערכתי התחרות שהייתה מול גרן פונדו ירושלים שנקבע לתאריכים זהים ומרכיב המחיר היה הרבה יותר זול וגם יכולת השיווק הייתה משומנת יותר .

בואקום שנוצר שחסר רכיבה מאורגנת לאורך המדינה כמו רוכב ישראל מהצפון לאילת הופיע הטראנס ישראל שם חזק עם קונוטציה שמזכירה את טראנס אלפ
(אני מתנצל שאני כותב זאת כמו יחצן התרגלתי בכתיבה לשווק כל עניין ).


זה נכון גם שיש הרבה רכיבות של קבוצות וגם בודדים .


אריה סדובניק
 

ItsikH

Member
זה לא ההבדל היחיד
מצד אחד נכון שיש הרבה יותר התארגנויות פרטיות, מצד שני ההזדמנות לארוע רב משתתפים לכל אורך הארץ די מוחמצת לכן.
אבל בעיקר, סגירת כבישים הופכת קשה יותר ויותר, ארועי רכיבה לא נחשבים בציבור עילה ראויה לסגירת כבישים, והמשטרה נוטה יותר להגרר אחרי ההמון: כבישי "רוכב ישראל" המסורתי הפכו עם הזמן לצירי תנועה ראשיים וסואנים שקשה מאוד לסגור - ואפילו סתם לרכוב בהם קשה ומסוכן מאוד.
ארוע טרנס ישראל הוא אתגרי הרבה יותר מרוכב ישראל המסורתי בבחירת המסלול, וזה בין השאר בגלל שיקול הבטיחות הזה בדיוק.
 

ariasdo

New member
בבדיקה הבדל של 97 ק"מ בין הפרסום בשיווק למצב המסלולים בתוכן

המילים כ 600 ק"מ צריך לתקן ל כ 500 ק"מ - אחרת זה נחשב להטעיה אפילו אם זה בתום לב

סטייה של כ 15% זה מעבר לתקן במדידת קילומטרים זה לא פרשנות לשיטות מדידה ותרגום כמו בגובה מצטבר .
סטייה באורך זה מקסימום 2%

סה"כ האורך המדוד של המסלולים לפי התוכן זה 507 ק"מ .

יש לציין שהיום השלשי זה הררי מאוד קשה ברמה של טור רובו במגמת עליה

בתנאים רגלים רוכבים בודדים קומבינציה כזו של מסלול לא מכיר שרוכבים עשו .


אריה סדובניק
 

גורוinvest

New member
לא הבנתי את העניין אומרים שרוכבים מהצפון לאילת אבל

באמצע עולים על אוטובוס ומדלגים על 100 קילומטר
זה לא מוריד את הפואנטה של לרכב מהצפון לאילת
 
למעלה