שלב 9 נג''ש 40.5 ק''מ - מהירות 47 קמ''ש למנצח שזכה מן ההפקר

ariasdo

New member
שלב 9 נג''ש 40.5 ק''מ - מהירות 47 קמ''ש למנצח שזכה מן ההפקר

בגלל שיצא לפני הגשם המנצח בקטע הנג''ש ROGLIC תרגום שלי לעברית רוגליק .

סכום קצר לקטע

הרוכבים שיצאו בגשם בכביש רטוב נאלצו לשמור מהחלקות היו גם נפילות בסיבובים .

בארמבילה המנצח מאתמול נשאר בוורד בהפרש שניה

דומילן לא הצטיין אבל חזר לעשירייה מקום 7 ביחס לחולצה הוורודה .


בגלל התנאים המהירות הממוצעת הייתה נמוכה לרוב הרוכבים אני צפיתי ליותר בתנאים נורמליים .

אין כמעט השפעה על הממוצע הכללי בז'ירו שעומד על 40.9 קמ''ש לאחר 9 שלבים .

למרות שעדיין לא עבדו קשה ביחס לג'ירו משנים קודמות
קיבלו מחר שבתון נוסף יום מנוחה ( ב 9 קטעים 2 ימי מנוחה )

אריה סדובניק
 
רוגליץ' - בזכות ולא בחסד

הרוכב הסלובני, שהחל את הקריירה הספורטיבית שלו כקופץ סקי (ספורט מאוד פופולרי בסלובניה) והיה ב-2007 אלוף העולם לנערים במקצוע זה, הגיע בקטע 1 שהיה באורך של כמעט 10 ק"מ (כרבע מהקטע של היום) בזמן זהה לזה של מנצח הקטע הראשון - טום דומולן. באותו קטע הוא הקדים את קנצ'לרה ב-14 שניות ואת ברנדל ב-14 שניות. שני הרוכבים האלו זינקו היום לפניו, בתנאים טובים יותר משלו ובכל זאת הוא השיג אותם. את ברנדל ב-10 שניות ואת קנצ'לרה ב-28 שניות.

אם ניקח את בוב יונגלס, שסיים היום בפיגור של 58 שניות מרוגליץ', בקטע הפתיחה הוא פיגר אחריו ב-13 שניות. כמובן שקשה לדעת "מה היה קורה אילו" יונגלס ואמאדור היו רוכבים בתנאים של רוגליץ', אבל בשום פנים ואופן אין כאן זכייה מן ההפקר.
 

ariasdo

New member
יש היגיון בטיעון שלך – הכוונה שלי הייתה שהיה לו תנאים טובים

ביחס להרבה רוכבים שהיו אחריו וקשה לדעת מה היו התוצאה בתנאים שווים לכולם .

קנצ'לרה היום לא בשיאו - דומילן ואחרים שמרו לא להחליק בסיבובים והורידו מהירות .

רוגליץ' אומנם רכב נג''ש קצר מהר אבל בנג''ש של 40 ק''מ אין לו ניסיון עבר בג'ירו .

בתחושת בטן 47 קמ''ש למסלול הזה בתנאים שרכב רוגליץ' לא שיא מהירות ביחס לעבר בתנאים דומים .

כל פרשנות היא אפשרית ויכול להיות שאתה צודק בפרשנות שלך אבל אין שחור או לבן - מה שבטוח אם היה רוכב בגשם בכביש רטוב לא היה זוכה .

הפתגם - זכה מן ההפקר השלים לי את הכותרת אני אוהב כותרות מפוצצות זה מה שמושך צומת לב בפורום ובכלל .
לפעמים אין לי כיסוי מלה אלה רק חלקי בתוכן עבור הכותרת .

לילה טוב

אריה סדובניק
 
יום מנוחה, סיכום ביניים

אין כל כך מה לסכם. הכל פתוח. כל המועמדים שהיו בתחילת המרוץ נשארו בתמונה. מקום 15 בדרוג הכללי, ריגוברטו אוראן, נמצא בפיגור של כ-3 דקות מהמקום הראשון וזה, מבחינתי, הקו התחתון של הפייבוריטים.
בקטעים הבאים יש סיכוי לברמבילה להחזיק בחולצה הוורודה, אלא אם יחליטו בקבוצה להעבירה ליונגלס. אבל אני בספק שיהיה מהלך יזום שכזה, כי התקשורת האיטלקית אוהבת איטלקי בוורוד ויונגלס מקבל את החשיפה של הרוכב הצעיר המוביל. לדעתי, השינויים המשמעותיים הבאים יהיו רק בקטע 15 שהוא נג"ש בעליה של 11 ק"מ. עד אז, הקטעים ההרריים מסתיימים בירידה. אני חושב שברמבילה יחזיק בהם מעמד. בעליות הוא לא רע ובירידות הוא מצוין. גם אם יספוג כמה שניות פיגור ממטפסים יש לו עדיין כרית ביטחון בדרוג הכללי. לגבי יונגלס, קשה לצפות. הוא רוכב צעיר שמצטיין בנג"ש אבל גם מסוגל לטפס. בטור 2015 סיים במקום ה-27 וזה אומר שהוא מסוגל לשרוד טור ארוך, השאלה מה יהיה כושרו בשבוע האחרון והמכריע.
הקבוצות טרם אמרו את דברן והיו עסוקות בעיקר בהישרדות. לפני שנה ראינו בהרים תצוגה מרשימה ומעוררת חשדות של אסטנה. השנה גם לסקיי ולמוביסטאר יהיה מה להראות.
 
למעלה