לה פלש ואלון-משחק הפנטזיה

לה פלש ואלון-משחק הפנטזיה


כמו שצפה רובי מקיואן לפני המרוץ: "ואלוורדה ינצח. יהיה מעניין לראות מי יגיע שני." ואלוורדה שבר בכך את שיא הניצחונות במרוץ. הוא ניצח ב-2006 ובשלוש השנים האחרונות ברציפות. מעניין בכמה גרסאות של המרוץ הוא בכלל השתתף, כי למרות שהוא כבר 15 שנים בערך בדבוקה, אני די בטוח שבחלק גדול מהשנים האלו הוא לא השתתף במרוץ.
במשחק הפנטזיה חלו שינויים חשובים: במנצח ואלוורדה בחרו mrgrin, shakir balik ועבדכם הנאמן. בעקבות בחירה זו ובעקבות כך שנבחרו גם המקומות השני והשלישי במרוץ, אלפיליפ ומרטין, יש לנו מהפך בפסגה. shakir balik עלה למקום הראשון עם 677 נקודות. למקום השני עליתי אני עם 601 נקודות ובמקום השלישי נמצא rubber duck שהוביל במשחק עד עכשיו ויש לו 583 נק'.
ביום ראשון, המרוץ החותם את המשחק, ליאז'-בסטון-ליאז'. חג שמח לכולם.
 
לגבי ואלוורדה ולה פלש ואלון

בוויקיפדיה באנגלית יש את השגיו של ואלוורדה במרוצים החד-יומיים החשובים בטבלה (בסוף הערך) https://en.wikipedia.org/wiki/Alejandro_Valverde
ניתן לראות כי מ-2005 השתתף ואלוורדה בכל מהדורות המרוץ הבלגי בהן היה יכול להשתתף (10 פעמים התחרה + שנתיים בהן היה מושעה בגלל מעורבותו ב"פרשת פוארטו"). מתוך 10 הפעמים: 4 ניצחונות, פעם אחת מקום שני, פעמיים מקום 7 ושלוש פעמים מקום 20 ומטה.
ב-2003 ו-2004, למרות שכבר היה רוכב בולט בדבוקה (מקום שני באליפות העולם ב-2003) לא השתתף במרוץ.
 

rubber duck

New member
תודה על ההשקעה


אגב , היה אחד המרוצים היפים העונה

שרון
( שעסוק כרגע בהמרת דתו )
 
למעלה