מנוע בקראנק זה הישן, עכשיו יש גלגלים אלקטרומגנטים

נקודה אחת מעודדת


בישראל אף אחד לא ישקיע 200K כדי לנצח בבית גוברין
 

ariasdo

New member
עלות הסימום המכני יקר לישראלים - בארץ היה חשד ושמועות ...

בטור ערד לפני כשנה בקטע ממצדה לערד גיל קיבץ רוכב בודד שיך לקטגורית מסטר פרו בגיל מעל 40 .
ניצח בצורה משכנעת את המרוץ שהשתתפו בו הרבה רוכבי עלית וגם 4 רוכבים מקבוצת סקלינג אקדמי .

בגלל הישג החסר תקדים בקטע קלסי הררי קשה נוצר חשד שבאופנים שלו שולב מנוע קטן .

בטור ערד גיל קיבץ ניצח עוד קטע קשה מתחרים הרבה יותר טובים ממנו וצעירים ממנו בהרבה .

הסבירות לדעתי שהתאמן נכון והיה מוכן לטור וגם הפתיע.

בארץ לא בודקים בתחרויות האגוד את האופנים , אפילו לא שוקלים אותם לראות את היחס לתקן המותר .


בעתיד נראה עוד בהרבה שכלולים בנושא תוספת כוח וואטים לאופנים והמחירים עוד ירדו למחיר שפוי דבר שיגרום פיתוי לרמות .

כדי למנוע זאת צריך לחייב את היצרנים המקובלים כמו שימנו , סראם , קומפניולו כולל את יצרני הגלגלים המפורסמים לא ליצר חלקים לנ"ל .

כך שכל קרנאק או גלגל שיראה לא שיך לנ"ל יעורר מידית חשד .


אריה סדובניק
 
למעלה