התייעצות לגבי החלפת צמיג

cleveland brown

New member
התייעצות לגבי החלפת צמיג

שלום,

גלגל עם פנצ'ר ששומעים ממש את בריחת האוויר.
השאלה האם צריך להלחיף גם את הצמיג?. מלבד החור הזה מצבו טוב
אנסה לצרף תמונה במשך

תודה
 

cleveland brown

New member
מצרף תמונה





 

ItsikH

Member
קצת קשה להעריך בתמונה, השאלה הקובעת היא עד כמה
החתך במגע עם הפנימית: הרי בכל פנצ'ר הגורם לו מגיע ממש עד לפנימית, עדיין, לאחר ששלפת אותו, השאלה האם הצמיג בחלקו הפנימי נותר שלם דיו. כשהחתך גדול מדי, הפנימית המנופחת תחרוג ותדחס לתוך החתך.
יש דרגות עמידות שונות לצמיגים שונים - החל מצמיגים תחרותיים וקלים שכל פנצ'ר גומר אותם, וכלה בצמיגים מחוזקים וכבדים שישרדו כמעט כל צרה.
 

cipo 1

New member
לא להסס להחליף את הצמיג סכנה בטיחותית למרות שבטח

יקומו החסכנים (הקמצנים) ויגידו לך לתקן אותו (את הצמיג) מפנים עם סרט חבלנים .
מכיוון שהקרע בצמיג על שטח הגילגול של הצמיג אני לא הייתי מסתכן וקונה חדש .
ואם אתה שואל כבר על הדרך איזה צמיג אני ממליץ רק על 4 העונות של קונטיננטל.
עודד צור
 

geva

New member
חסכנים? קמצנים?

מהתמונה קשה לאמוד את מצבו הכללי של הצמיג ואת נקודת הפנצ'ר.
&nbsp
אם החתך לא חדר עד הסוף, אין צורך להזביל.
&nbsp
"מכיוון שהקרע בצמיג על שטח הגילגול של הצמיג אני לא הייתי מסתכן"
הפוך גוטה.
אזור זה הוא האזור היותר חזק של הצמיג.
אם החתך היה בצד, הייתי חושש הרבה יותר.
&nbsp
לזרוק או לא אי אפשר לקבוע מהתמונה הזו
אבל, אם אתה מנפח לנפח הניפוח הרגיל שלך ושום דבר לא מבצבץ מהחור.
ואם אתה רוכב ואין תקרים חוזרים מאותו איזור.
לא הייתי מזביל.
&nbsp
יש עוד חורים/חתכים/שריטות? - לזבל.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה