אתמול נהרג רוכב בכביש הסרגל, זהו הרוכב

YotamKa

New member
אתמול נהרג רוכב בכביש הסרגל, זהו הרוכב

השלישי שנהרג שם לידיעתי (השניים האחרים הם גולן שלמון ואדם רוטנברג ז"ל) האם מישהו יודע משהו על זהות הרוכב?
 

tkatzir

New member
לפי "ישראל היום" שמו רפי טולידנו

כותרת הכתבה בעמוד 23 של "ישראל היום": נהרג בדרכו למירוץ אופניים. טל.
 

YotamKa

New member
יהי זכרו ברוך, ונא לצרף את כביש הסרגל

לרשימת הכבישים בהם לא נחמד לרכב, בעיקר לא בשבת. שבת מסתמן כיום שבו נהרגים הרבה רוכבי פנאי וספורט על הכבישים, בעוד זהו היום עם הכי פחות תנועה של מכוניות. שלושת הרוכבים שנהרגו בכביש הסרגל רכבו את רכיבתם האחרונה בשבת.
 

tkatzir

New member
למיטב ידיעתי, כביש הסרגל ברשימה

מעבר להרוגים, יש פעילים בפורום (בלי להזכיר שמות...) שפעם מכונית שיחקה באולינג עם הקבוצה. למיטב זיכרוני, זה נגמר בפצוע בינוני אחד, וכמה פצועים קל. טל.
 

urias1

New member
באולינג בכביש הסרגל

אכן קבוצת יב"ע נפגעה שם ע"י נהג שנרדם אחרי נהיגה מנתב"ג היה פצוע אחד קשה שעדיין לא חזר למלואו וכמה פצועים קל למזלי - היתה באותה שבת תחרות ריצה שנרשמתי אליה ולכן ויתרתי על הרכיבה וזו עוד סיבה למה כדאי לרוץ
 

tkatzir

New member
אני חושב שלא רצת

אם זיכרוני אינו מטעני, רכבת איתנו (מנשה, דיקי, ואני) באחת מרכיבות ההכנה לפני PBP 2007. טל.
 

zarzira4

New member
17 יום ל"רצח" בעלי רפי ז"ל על כביש הסרגל .

הוא נוסע על השוליים בשעה 7 בבוקר לערך כשכל ציוד הנדרש לזהירות נמצא עליו , הכבישים עומדים להיחסם כל רגע. כבר אין כמעט אף אחד על הכביש, ו"רוצח" אידיוט בן 20 לא מכוחותינו מספר על כך שנרדם.. ב-7 בבוקר נרדם??? לא מוזר קצת? היום הוא ישן במיטתו ובעלי ישן בקברו ואנו לא נזכה לראות אותו יותר בין החיים. רפי נרשם ושילם באינטרנט לגלגלים של תקווה. ( וזו לא שנה ראשונה) עבר במיזרע נרשם פיזית וקיבל סרט השתתפות. הוא יצא מוקדם מהבית המגדל העמק כדי לא להיות בשמש הקופחת, כי אסור היה לו להיות בשמש עקב טיפול שקיבל. שיירת גלגלים של תקווה עברו ליד גופתו , לא עצרו לרגע לומר מילה, ולמחרת במעריב הכחישו שהוא היה חלק מהפנינג האופניים. אני עוד לא התאוששתי מהמכה שנפלה על משפחתנו כרעם ביום בהיר. אבל כשיחזרו כוחותיי, ארצה מאד לדעת מה היית הסיבה להתנערותם מרפי. ומעניין מה יחטוף הרוצח. בטח מאסר קל או מי יודע. נשאר רק להשתגע,, הרס לנו את החיים. רק יצא לפנסיה מוקדמת כדי לעשות דברים שאהב, 3 חודשים של אושר יקטפו בטרם עת. אהובי נעלם לי מהחיים בלי להכין אותי מראש. יהיה זכרו ברוך אוהבת אותו לעולמים. מיה
 

forester404

New member
יכול להיות שזה קשור

לעובדה ששבת זה היום עם הכי הרבה תנועה של אופניים ביחס מאד גדול לכל יום אחר ?
 

YotamKa

New member
בוודאי שזה קשור, זה מראה לך מה היה אילו

כל הימים היו ימי חול, ורוכבי אופניים היו ממלאים את הכבישים ביום שבו הרבה מכוניות בכביש.
 

jekyll1

New member
בשבת נהרגו 2 רוכבים

מתוך אתרי החדשות ניתן להבין שאחד הרוכבים נהרג מכיוון שמכונית פשוט טיפסה עליו ואילו השני ביצע פניית פרסה בצומת מגידו. האם יש פרטים נוספים?
 

YotamKa

New member
אני לא יודע איפה קראת, אבל אדם רוטנברג ז"ל

נהרג כאשר (לפי הדיווחים) עשה פרסה בצומת מגידו, אבל זה היה בקיץ שעבר. ייתכן ובכתבה הזכירו אותו כי יש קשר בין המקרים בזירת ההתרחשות?
 

יורם א2

New member
מה שונה כביש הסרגל מכביש אחר...........

כביש עם שולים גדולים ישר ראות טובה אני רוכב שם כמה פעמים בשבוע. צריך לרכב בזהירות לרכב בתוך השולים אבל תאונה שנגרמת מסטיה של רכב לתוך השול יכולה לקרות בכול כביש. יש כמה סכנות בכביש אחד השתלבות של נתיב מימין שגורמת לך להיות באמצע הכביש כביש שמתפצל ימינה שאתה ממשיך ישר ואז לשים לב מתי אתה משלב לנתיב שממשיך ישר ברמזור שהנתיב משמש לפניה שמאלה וגם לישר במידה ואתה פונה תשים לב שהרכב לידך לא ממשיך ישר בסופו של דבר צריך לנהוג בזהירות ולהקטין את הסיכון אבל אנשים נהרגים שהם נוסעים בירוק שמשהוא נוסע באור אדום למרות שהם מאוד נזהרים. אולכי רגל חוצים בירוק ונרקומנית פורצת לכביש ודורסת אותם אז המעבר חציה שם מסוכן אסור לעבור שם יותר.
 

גיאחה

New member
כביש ישר, שוליים רחבים, תנועה מהירה, גדר בטון

כלומר כל המאפיינים של כביש מהיר ומסוכן לרכיבה גם אם לא מוגדר ככזה. רוב ההרוגים (למעשה כמעט כולם) נהרגו במקטעים כאלו.
 

יורם א2

New member
כביש מהיר ......

היום עם השקעה בתשתיות רוב הכבישים הם דו נתיבים לפי הגדרה שלך צריך לרכב רק בתוך העיר או לעבור לשטח עזוב יום טוב מחר אני רוכב באזור מספיק לי לחשוב על הזון שהמאמן שם לי
 
רק בגלל הסטטיסטיקה,

כביש 4 מחדרה צפונה גם, רק בגלל הסטטיסטיקה. אין לי הסבר מלומד. אולי באמת בכבישים ישרים ומשעממים הנהגים נוטים לסטות לשוליים ביתר קלות מאשר כבישים מפותלים, אולי. הנסיעה בהם מהירה יותר ולכן מהירות התגובה איטית יותר, בקיצור, תחשוב עליך כנהג ולא כרוכב, באיזה סוג של כביש אתה עירני יותר?
 
למעלה