לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1468814,688 עוקבים אודות עסקים

פורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'פורום אופני כביש גאה להציג '
פורום אופני כביש גאה להציג
23/05/2010 | 13:34
61
4
לצפיה ב-'אירוח יו"ר האיגוד (בוני אשל)בפורום ביום ראשון'
אירוח יו"ר האיגוד (בוני אשל)בפורום ביום ראשון
<< ההודעה הנוכחית
20/05/2010 | 07:54
36
3
ביום ראשון נארח בפורום אופני כביש את בוני אשל, יו"ר איגוד האופניים.
האירוח יתנהל בין השעות 20:30 - 22:30 בפורום אופני כביש.
אתם מוזמנים להתכונן ולחשוב על שאלות שאתם רוצים לשאול את בוני על האיגוד, ובמיוחד על תחום אופני הכביש (אך לא על נושאים הקשורים ספציפית לאופני שטח והרים).
קצת על בוני:
לפני כ-3 חודשים נבחרה בוני אשל ליו"ר איגוד האופניים הישראלי.
לבוני עבר מפואר בתחום האופניים - בין 1991-1995 היתה אלופת ישראל מספר פעמים באופני כביש, נג"ש, אופני הרים וטראיתלון (בשנת 1994 היתה אלופה ב-4 הענפים במקביל), והשתתפה בתחרויות אופניים בין לאומיות, כולל אליפות העולם באופני כביש.
באמצע שנות האלפיים חזרה להתחרות והיתה שוב אלופה בכביש ובנג"ש (2004-2005).
במקביל בוני הגיעה לדרגות ניהול בכירות בגופים עסקיים.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'בוני אשל'
בוני אשל
21/05/2010 | 06:22
2
2
שאפו על היזמה החשיפה הנכונות..רק זה בפני עצמו שווה לא מעט..אינשללה שזה יהיה תקדים מבורך לעתיד..
ארגון נמדד.ביחס בין הצהרת כוונות לביצוע...
הייתה כאן תקופה שעל פנצ'ר האשימו את האיגוד..
מה הם היעדים העיקריים שלך..
מהו האני מאמין הכי חזק בתפקידך הנכחי..כלומר מה בער לך לפני שנבחרת..ואמרת את זה אני רוצה להשיג..את זה אני רוצה לשנות
בברכה בהצלחה
אופני כביש >>
לצפיה ב-'אני מאמינה...'
אני מאמינה...
23/05/2010 | 20:37
1
2
שצריך לבנות את האיגוד מלמטה (שליחה על התעויות, עדיין יותר קל לי באנגלית :))
אי אפשר להמשיך אם מאת רוכבים בצמרת, חייבים לבנות בסיס רחב אם מאנה לילדים, כולל תחרויות.
אני מאמינה שהאיגוד קיים בשביל הרוכבים, וצריך לפעול בהתאם.
אנחנו לא יכולים לחיות הכל לכולם, אבל צריך להתמקד על לשפר את הרמה של רכיבה בארץ.
אופני כביש >>
לצפיה ב-' תודה רבה'
תודה רבה
23/05/2010 | 22:10
2
לצפיה ב-'מספר שאלות'
מספר שאלות
22/05/2010 | 21:54
1
בוני שלום

1. לאור ההצלחה הגדולה של איגוד הטריאטלון והעובדה שיש חפיפה בין העוסקים בספורט הסיבולת האם אינך חושבת שכדאי לאחד את ההתאחדויות להתאחדות אחת חזקה - איגוד הטריאתלון והאופניים ולהשיג יותר מתחרים, יותר תקציבים ויותר חשיפה?
2. למה כשנרשמים לאיגוד לא מקבלים מספר וצ'יפ קבוע? אני שואל את השאלה כי זה די מציק לבוא לתחרות ובמקום להתעסק בחימום ולהתרכז בהכנה לתחרות אני צריך להתעסק באזיקונים ובסיכות ביטחון שעושים לי חורים בחולצות. צריך צ'יפ אחד ומספר קבוע לשנה כמו בטיראטלון.
3. האם יש כוונה\רצון\מחשבה להקים במדינת ישראל וולודרום?
5 האם נעשית למידה ממדינות כמו בריטניה שהצליחו לייצר הצלחות בענף בזמן קצר יחסית?
6.יש המון רוכבים עממיים שלא רשומים לאיגוד אבל רוצים להשתתף לפעמים בתחרויות או לקחת חלק בפעילויות שונות. האם האיגוד מקדם גם את הנושא התחרותי העממי? לפי מה ששמעתי קטגוריות הספורט סגורות לעממיים כרגע.
8. בתחרויות P2P אנחנו נאלצים לשלם על האוטובוס שיחזיר אותנו חזרה. זאת בנוסף לתשלום של 80 ש"ח לתחרות וזאת בנוסף לתשלום של 500 ש"ח לאיגוד. האם אפשר לארגן לפחות אוטובוס שחזיר את הרוכבים חזרה לאוטו?

חוץ מזה שיהיה המון בהצלחה. כולנו שואפים להצלחה של הענף.
תודה,
יובל
אופני כביש >>
לצפיה ב-'הי יובל'
הי יובל
23/05/2010 | 20:48
כל כך הרבה שאלות... :)
1 - אנחנו דומים אבל לא דומים לאיגוד הטריאתלון. דומים בזה שכולנו רוכבים על אופניים.... אבל לא דומים בזה שאנחנו כאיגוד צריכים לכבד את החוקים של ה-UCI, הגוף מעלנו.  יחד אם זאת, יש כללים שאנחנו רוצים להקפיד עלהם - כלומר - כשיש יותר מדי רוכבים בפלוטון, זה יכול לחיות מאוד מסוכן.
2 - זה אופציה שצריך לבדוק.
3 - בהחלת!!!! יותר בהמשך....
5 - אני מאמינה שצריך ללמוד מאלו שהצליחו והבריטים באמת הגיעו להסגים מרשימים, צריך ללמוד מהם.
6 - יש תחרויות שלא צריך לחיות חבר איגוד להשתתף, למשל נס הרים.
8 - stay tuned...

תודה על הברכות!
אופני כביש >>
לצפיה ב-'מאסטרס'
מאסטרס
23/05/2010 | 00:48
3
1
רבות ביליתי בפורום בוויכוחים לגבי האם האיגוד צריך להשקיע במאסטרס, וזאת במטרה להשתמש בהם כבסיס לפירמידת הרוכבים (הן כלכלית והן מבחינת צופים והן מבחינת "עיבוי" תחרויות), בהיעדר  בסיס רחב מספיק (או בכלל) בילדים/נוער.

מה עמדתך/עמדת האיגוד בנידון? האם מה שלא יורה (הינו - רוכב עילית/נוער) צריך להיות מחוץ לספקטרום הדאגות של האיגוד?

עזריאל
אופני כביש >>
לצפיה ב-'ושאלה נוספת - אחרי שלושה חודשים בתפקיד'
ושאלה נוספת - אחרי שלושה חודשים בתפקיד
23/05/2010 | 01:07
1
4
האם גיבשתם, או האם יש כוונה לגבש מדיניות "הרחבת בסיס האיגוד". יותר ויותר רוכבי כביש מתווספים. וגם רוכבי שטח. האם האיגוד רואה עצמו כמייצג של כל אלו, והאם האיגוד שואף להוסיף אותם לשורותיו? איך?

אני, ורבים כמותי, רוכבים כבר שנים אך עם זאת לא הצלחנו להמשך להתחרות ו/או להיות חברי איגוד. וזה לא שאני לא תחרותי. יש אומרים שאני מאוד.

בהצלחה!

אופני כביש >>
לצפיה ב-'אחרי 3 חודשים בתפקיד'
אחרי 3 חודשים בתפקיד
23/05/2010 | 21:09
2
היו מאוד intense!!!
באיקר למדנו כולנו מה זה איגוד האופניים היום. זה נראה שונה לגמרי מהצד הזה מאשר מהצד של רוכבת, והיה המון ללמוד.
אכשיו אנחנו פונים לעתיד - להתרכז על מה אנחנו רוצים לחיות בעוד שנה - 5 שנים - 10 שנים....
במיוחד בכלל שהאסטרטגיה לא גובשה שנה שעברה, אנחנו צריכים להתחיל מלקבוע אסטרטגיה.  העבודה שאשו שנה שעברה הוא בסיס טוב אבל עדיין יש הרבה דרכים ועלנו לבחור את הטוב ביותר בשבילנו.  אנחנו בדרך אבל נצתרך לקחת החלתות קשות שאולי לא כולם אוהבים אבל אנחנו מאמינים שזה יבנה את הספורט.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'מאסטרס'
מאסטרס
23/05/2010 | 21:00
2
הי עזריאל
המסטרס בהחלת שיכבה חזקה אבל הם לא העתיד... כדי לבנות את העתיד אנחנו צריכים להשקיה בילדים. זה לא אומר שאין מאנה למאסטרס, המסטרס מחזיקים את האנף. However...
אם נשקיע במאסטרס, איפה נהיה בעוד 20 שנה?
אני מסתכלת גם על התקופה כשרכבתי (לפני 5 שנים) כשהייתי אלופת הארץ - גם אז לא רצו להשקיע בי, ובצדק.  הייתי בת 38, איזה עתיד ברכיבה הייתה לי?
אופני כביש >>
לצפיה ב-'העדפה מתקנת לנשים-בדמי הרשמה ובהשקעה ברוכבות'
העדפה מתקנת לנשים-בדמי הרשמה ובהשקעה ברוכבות
23/05/2010 | 07:22
1
2
בוני שלום
השנה, בוטלו ההנחות בהרשמה לאיגוד לנשים, ובאופן מפתיע, ואולי קשור, כמות הרוכבות הרשומות ירדה פלאים (כל חברותיי כמעט לא נרשמו השנה), האם תחשבו מחדש על החזרת ההעדפה המתקנת לנשים בהרשמה ובביטוח?

בנוסף, על אף היעדר המתחרות, איחוד הקטגוריות בתחום השטח, גם הוא גרם לנשים רבות לא להגיע השנה להתחרות. אולי כדאי לחשוב על הנושא בשני, עדיף פודיום חצי ריק, מקטגוריה רחבה יותר ריקה לגמרי.

וכמובן, החלק החשוב ביותר, עידוד הנשים התחרותיות הצעירות (נערות עילית, נשים עילית) בתחום הכביש.
בתקציב נבחרת הכביש הזעום, (וכן, קראתי טוב טוב, לפני שהחלטתי שהוא זעום), אין שום העדפה לנשים, אין התייחסות לנשים בכלל. בעצם, אין נבחרת נשים. למה?

מדוע הנשים שמגיעות להישגים טובים בכביש (רותם לדוגמא), לא נמצאות בנבחרת ישראל בכביש? וברור לי אגב, שאין קשר לדעת המאמן בנדון, אלא פשוט מטעמי תקצוב ותפיסת עולם של המחליטים באיגוד.

כשנשים מחליטות על מחיקה של הפלייה מתקנת (ואני יודעת שלא את החלטת לעשות כן) במצב שבו לא מתקיים שיוויון בין גברים ונשים, ולו ברמה המספרית, לא מדובר בהעדפה שיוויונית, אלא בדפוסים של שנאה עצמית.

אני מקווה שתשכילי כיו"ר איגוד, בעלת רוח חדשה, לבחון מחדש החלטות אלה.

גילי תמיר-אלון
אופני כביש >>
לצפיה ב-'הי גילי'
הי גילי
23/05/2010 | 21:19
אני מסתקלת על המצב הרוכבות לאורך תווך - זאת אומרת שאני רואה איך התמיכה לנשים התקדם מכלום (וכשאני אומרת כלום, אני מתקוונת לכלום!) לפני 15 שנים, ומה שקורה היום. זה מאוד מחמםאת לבי לראות כמה נשים יש באופניים היום.  אבל לא באות לתחרויות - למה?  דרך אגב, זאת בעייה בכל העולם, לא רק פה.  יש מאת קבוצות מקצועניות לנשים, קשה להתפרנס ולכן יש פחות סיבות להמשיך לרכב.
כרגע אנחנו ירשנו איגוד שלא שם דגש על נשים, למרות שלקחו צד מאוד חיובי בלארגן תחרות נשים.  אבל צריך יותר מזה...
כשנבנה את הלוח לשנה הבאה נקדיש יותר לרכיבת נשים.  אנחנו גם מחפשים פיטרון להמשכיות רכיבה לבנות בית-ספר.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'שאלות '
שאלות
23/05/2010 | 09:19
1
אחרי מספר פעמים שצפיתי בתחרויות של האיגוד התקבל אצלי הרושם שהליגה מצומצמת מאוד ומושכת מעט מאוד צופים. בקטגוריות השונות לרוב לא נרשמו יותר מ-10 מתחרים ועל הפודיום נראו לא פעם מדרגות ריקות. מעט הצופים שראיתי היו בני משפחה ורוכבים.
מה האיגוד עושה למען הגדלת מספר המשתתפים והצופים? האם ניסיתם לארגן תחרויות עממיות בשילוב אירועי רכיבה לא תחרותיים, תוך ניצול סגירת כבישים קיימת?
לפי מיטב ידיעתי, באירופה מתקיימות תחרויות רבות של חובבים בכל הרמות. תחרויות אלה מדרבנות את הרוכבים ומניעות את הענף. מדוע תחום זה לא מקבל דגש?
יאן  
אופני כביש >>
לצפיה ב-'הי יאן'
הי יאן
23/05/2010 | 21:27
זה אחד מהראיונות שלנו, דיברנו בהנהלה איך להביא עוד מתחרים בלי לפגוע באיכות התחרות.
אנחנו גם עובדים על תוכנית שיפור תחרויות כדי לחזיר רוכבים שפרשו אקב תחרויות לא מוצלחות.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'ליו"ר האיגוד החדש - שאלת שיתוף "עממי"בתחרויות'
ליו"ר האיגוד החדש - שאלת שיתוף "עממי"בתחרויות
23/05/2010 | 11:28
1
בוני יקרה שלום!‏
ראשית, אני מאחל לך מכל הלב – הרבה, הרבה הצלחה בתפקידך!‏
שאלתי אליך וליתר חברייך בהנהלה החדשה של האגוד היא, האם ‏‏[או יותר נכון מתי] תפעלו במרץ ובנחישות ובדחיפות לארגון תחרויות ‏חדשות [ונפרדות] או "פתיחת" תחרויות במסגרות הקיימות ‏והמסורתיות, גם לרוכבי סופ"ש כמוני "עממיים" "עמך" [סתם כאלו ‏שמתאמנים 3-4 פעמים בשבוע ואוהבים לרכב למעלה מ-30 שנה?‏

אני שואל, משום שהמצב דהיום, איננו ראוי ואיננו מקובל.‏

ורק להמחשה, את הרי מגיעה מחו"ל ובודאי מכירה [בארה"ב] את התחרויות ה"שכונתיות" ‏around the block‏ ‏‏[ואינני מתכוון לבלוק של סינג, סינג או איתיקה...]. ‏מתי או האם יהיו כאן בארץ תחרויות שכאלו?‏

מה דעתך בנדון בכלל, ואיך בכוונתך לפעול?‏
תודה לתשובתך, ברכות ואיחולי הצלחה!
אבי ‏

נ.ב.: לא חייבים להמציא את הגלגל - אפשר לבדוק באיגוד השכן... איגוד התריאטלון
אופני כביש >>
לצפיה ב-'תחרויות עממיות'
תחרויות עממיות
23/05/2010 | 21:31
אנחנו בודקים את האופציה לקיים תחרויות פטוחות - אולי אפילו השנה.  צריך לקחת בחשבון שקבעים את הלוח שנה בספטמבר אז כשהתחלנו לעבוד, לא רצינו לשנות משכבר התחילו. אבל יש סיכוי שנארגן תחרות יותר מאוחר השנה, ונראה איך להמשיך לפי התוצאות.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'מקצוענים וחובבים, תחרותי ועממי'
מקצוענים וחובבים, תחרותי ועממי
23/05/2010 | 18:35
4
2
בוני שלום,
כפי שכולם כאן מסכימים, עיקר דאגותיו ומטרותיו של האיגוד הם בתחום התחרותי ההישגי כלומר המקצועני. בכל זאת, הטענה היא שרוכבים החובבים יכולים לתרום ולסייע לאיגוד בקידום מטרות אלו, למשל כפי שעזריאל תאר. הנה כמה שאלות רלוונטיות:
האם ניתן לרוכבים עממיים להנות מהסדרי הביטוח של האיגוד גם ללא חברות בקבוצה? על פניו יש לאיגוד אינטרס כזה, כי הגדלת מספר המבוטחים יכולה להביא להסדרים נוחים יותר לאיגוד למשל.
השתתפות חובבים בתחרויות: מצד אחד יש ענין "לעבות" את התחרויות, וזה גם יכול להביא יותר קהל, ואולי גם להפחית עלויות פר משתתף ואפילו לייצר הכנסה מסוימת, מצד שני ישנה בעית הבטיחות - רוכב חובב חסר נסיון, בפרט אם אינו חבר בקבוצה, מגדיל את הסיכון לשאר הרוכבים. מה עמדתך בדבר שיתוף רוכבים שאינם חברי איגוד בתחרויות?
קהל וחשיפה: ענף האופנים מתנהל "בחשיכה" כבר שנים רבות, מילא החשיפה התקשורתית שהשתפרה מעט, הנוכחות בתחרויות והחיבור שלהן לקהל הרחב כמעט ואינו קיים. דעתי שבהעדר קהל רחב כזה, מעבר לאוסף הרוכבים התחרותיים עצמם שהוא זניח במונחים מסחריים, לא תהיה לענף תקומה מהבחינה המסחרית - לא יהיה מקור הכנסה לממן את הרוכבים, שכרגע מממנים את עצמם, שזו ההגדרה של רכיבה חובבנית. מה מתכוון האיגוד לעשות בענין זה?אולי למשל שילוב תחרויות בפעילות מסחרית נלווית, קיום תחרויות במשולב עם ארועים אחרים וכד'?
ריבוי תחרויות: כרגע מספר תחרויות הכביש מצומצם למדי, כפי שנכתב כאן לא פעם, זה מתבטא ביכולות של הרוכבים ובפרט רוכבי העלית ששואפים להתמקצעות. מה בכוונת האיגוד לעשות בנושא?
הרחבת השורות: כידוע, רוב הרוכבים הנכנסים לענף הם, בלשון המעטה, בשלהי הקריירה שלהם. איך מתכוון האיגוד לגייס רוכבים צעירים שיהוו פוטנציאל למקצוענים לעתיד? במקרה זה הכמות היא הבסיס לאיכות כמובן - יש צורך בהרבה רוכבים מתחילים בכדי להגיע לבודדים המצטיינים.
בטיחות: רכיבת כביש לא רק שאינה בהכרח מקצוענית, היא גם לא בהכרח תחרותית, יש מספר עצום של רוכבים בכביש שאינם קשורים לאיגוד או לתחרויות. לכאורה אין לאיגוד כל ענין בהם, אבל ישנו אינטרס משותף ברור והוא נושא הבטיחות בדרכים, כידוע מצבנו הרוכבים בישראל גרוע יחסית לרוב מדינות העולם. ישנם כמובן גופים נוספים שפועלים בתחום הזה. איך משתלב האיגוד בפעילות זו?
אופני כביש >>
לצפיה ב-'מחדד את השאלה האחרונה'
מחדד את השאלה האחרונה
23/05/2010 | 19:08
2
2
הפתרון הבולט ביותר הוא כמובן בתחום התשתיות. לרוכבים תחרותיים כמובן אין ענין בנתיבי אופנים עירוניים, אבל הקמת תשתיות לאימוני כביש - הוזכר כאן למשל וולודרום - רלוונטית ביותר.
בנוסף, הרבה מהכבישים שכרגע משמשים לאימונים נמצאים בסכנה - למשל, כביש 38 עתיד לעבור שיפוץ ולא בטוח שיאפשר רכיבה בטוחה לאחר מכן. מה עושה האיגוד בנושא ההכרה בצרכי הרוכבים בכבישים אלו?
אופני כביש >>
לצפיה ב-'האם מועדוני "אופניים לכולם" לא מתחרים'
האם מועדוני "אופניים לכולם" לא מתחרים
23/05/2010 | 20:09
1
במועדונים הקיימים?

האם לא מוטב היה לחזק את המועדונים הקיימים, להקצות מקצת ממיליוני השקלים הממשלתיים המוזרמים לפרויקט "אופניים לכולם", של האיגוד - למועדונים הקיימים ולאפשר להם להיפתח לקהלים חדשים במקום לאתגר אותם עם תחרות לא הוגנת?

האם בעבודה עם המועדונים לא היינו מאפשרים לרוכבים החדשים להנות מליווי מקצועי יותר?

גדי


אופני כביש >>
לצפיה ב-'ועוד שאלה בנושא בטיחות לרוכבים'
ועוד שאלה בנושא בטיחות לרוכבים
23/05/2010 | 22:22
1
למה איגוד האופניים לא פועל ליישם את החלטת הממשלה "לקידום ענף האופניים" כלשונה (קישור מצורף) ולהגביר את בטיחות הרוכבים בכבישים העירוניים והבין עירוניים? האם לא זה אחד החסמים העיקריים לקידום רכיבת הכביש?

האם לתקציבים הגדולים המוזרמים לאיגוד האופניים במסגרת החלטת הממשלה למועדוני אופניים לכולם, יש קשר לשתיקת האיגוד בנושא הזה?

מה איגוד האופניים כן עושה כדי להגביר את בטיחות הרוכבים?

גדי
אופני כביש >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'הי איציק'
הי איציק
23/05/2010 | 21:57
מזל שיש לנו עוד שעה, זה מה שאני צריכה כדי לענות
1 - אנחנו ברגע זה בודקים את זה, אנחנו מחפשים הטבות עבור כל הרוכבים שלנו, לא רק התחרותיים.
2 - צריך להבדיל בין "חבר איגוד" ורוכב אם ניסיון".  אחד לא תמיד גורם לשני, יש הרבה רוכבים מנוסים שאינם חברי איגוד, ויש חברי איגוד שאין להם ניסיון. יש באמת גבול לכמה אנשים שאפשר לרכוב על מסלול בו זמנית, ויותר מזה יכול לגרום לנזק רב. אפילו בטור דה פראנס יש הגבלה של רוכבים...
בנוסף, החוק הבסיסי שיותר של ה-UCI זה שכל מתחרה צריך לחיות חבר איגוד, ואנחנו צריכים לכבד את זה.  יחד אם זאת - כתבתי קודם שאנחנו בודקים את האפדרות לארגן תחרות פטוחה לכולם.
3 - לגבי החשיפה - אנחנו מתחילים לעבוד אם חברת יח"צנות רצינית ואני מאמינה שזה יעזור להביא יותר עניין, גם בעיתונאות וגם בקהל.
4 - אני לא חושבת שהבעייה הוא שאין מספיק תחרויות - הבעייה היא שהן לא מספיק מעניינים או ברמה.  כתבתי קודם שאנחנו עובדים אכשיו על תוכנית שיפור תחרויות.
5 - אנחנו רואים את התוכניות של "אופניים לכולם" וליגת בית ספר כנקודות התחלתיות מצויינות. יש כבר קבלות אם רוכבי שמשון.
6 - יש לנו פגישה בכנסת בעוד שבועיים, ונקדם את זה.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'רכבי ליווי ובטיחות בדרכים.'
רכבי ליווי ובטיחות בדרכים.
23/05/2010 | 18:59
4
ברצוני לנצל את הבמה הזו כדי למחות על אופן הליווי המבוצע ע"י רכבים.
אני עובד מזרחית לרמלה, באחד המושבים בכביש 424. יעד חביב על רוכבים.
מדי פעם אני נתקל בקבוצות או בודדים עם או בלי רכב ליווי, אשר אינם מקפידים על כללי בטיחות בסיסיים.
הכביש צר, נהגים לרוב נוסעים בו במהירות תלת סיפרתית, בלתי חוקית בעליל, ויש בו הרבה צללים עקב העצים. דברים אלו מאוד מקשים על זיהוי רוכבים, ורכבי הליווי שלהם.
אני מבקש בכל לשון של בקשה: הקפידו להשתמש בנצנצים. הרבה נצנצים. גם ביום. הקפידו לסמן את רכבי הליווי עם שלט בולט, ורצוי מאוד גם עם צ'קלקה צהובה. לא פעם עקפתי רכב זחלן ומצאתי לפניו רוכב אופניים נאיבי.
הנושא חשוב שבעתיים כאשר מדובר באופניים של נכים. הם מאוד לא בולטים בשטח.

חבר'ה, אין לי דרך להדגיש את חשיבות העיניין, ואת החומרה בה אני רואה את הנושא. אם מישהו ידרוס רוכב אופניים לרכב שלו( ולו ) לא יקרה כלום. אתם תעברו לעולם שכולו טוב.
אני מקווה שתיקחו את הדברים לתשומת לבכם.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'תוכניות טיפוח ילדים, נוער ומצטיינים.'
תוכניות טיפוח ילדים, נוער ומצטיינים.
23/05/2010 | 19:12
1. האם קיימות מסגרות לטיפוח ילדים ונוער?
2. כיצד איגוד האופניים תומך ברוכבים מצטיינים?
3. האם יש קשר עם איגודי רכיבה בחו"ל? ארוח תחרויות ומחנות אימונים של קבוצות מחו"ל (בחורף)?
4. רכיבת כביש - האם יש כוונה להתמקד בתחומים "מתאימים" יותר לתנאים בישראל (לדוגמא TT)?

בהצלחה.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'שאלתי היא האם בוני הולכת לענות כאן היום?'
שאלתי היא האם בוני הולכת לענות כאן היום?
23/05/2010 | 20:00
3

וכמובן שנשמח לקבל את תורתך לגבי קידום ספורטאים ונבחרות. כולל פתיחות ודוחות של מאמני הנבחרת שיפרוסמו באתר האיגוד לגבי יחסי התקדמות השנה מול שנה שעברה. ובכלל התקדמות הענף. מהירויות ממוצעות במרוצי אופנים, ואיך אתם חושבם להעלות אותן? או לחילופין (כמו באליפות הארץ) הגבלת מהירות (איטית כמובן) להקפה.
סך הכל אנו חברי איגוד שמשלמים לא מעט כסף וכל רצוננו לדעת לאן הולך כספינו?
כל השנים דברו על שקיפות, האם את הולכת ליישם את זה?
ברק
אופני כביש >>
לצפיה ב-'אם אתה רוצה לשאול על קריטריונים'
אם אתה רוצה לשאול על קריטריונים
23/05/2010 | 20:02
1
1
למה לא תשאל על קריטריונים? הבמה פתוחה, שאל.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'קריטריונים'
קריטריונים
23/05/2010 | 20:23
יש קריטריום מעולה שלא מצריך סגירת כבישים משטרה כלום     חריש
למה לא האיגוד לא מארגן שם פעם בשבועים תחרות.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'הי ברק'
הי ברק
23/05/2010 | 22:09
צריך להסתקל על כל הפרמטרים, לא נטון אחד. אין משמאות בלהשבות את המהירות הממוצאת של הנבחרת בתחרויות שונות.
אני רואה את ההתקדמות בכמה דרכים:
1 - השתתפות של נוער בנות באליפות אירופה שנה שעברה (וכולן סיימו, זה חסר תקדים!)
2 - השתתפות וסיום של אליפות העולם לU23 שנה שעברה

עלנו ההנהלה לדאוג להמשכיות ואנחנו בונים אכשיו את התוכנית הזאת.

לגבי שקיפות, התקציב של הנבחרות השנה הוא מאוד נמוך ולכן רוב הכסף שלכם הולך לארגון תחרויות (ממוצע של~10-15 א"ש לתחרות, 70 תחרויות לשנה).
אתה גם יכול לראות את סיכומי הישיבות הנהלה ב-http://www.ofanaim.org.il/show_item.asp?levelId=62...
אופני כביש >>
לצפיה ב-'ערב טוב לכולם'
ערב טוב לכולם
23/05/2010 | 20:29
5
אשתדל לעמוד בקצב ולענות כמה שיותר...
אופני כביש >>
לצפיה ב-'ברוכה הבאה ותודה על הנכונות!!!'
ברוכה הבאה ותודה על הנכונות!!!
23/05/2010 | 20:31
לצפיה ב-'תחרויות בארץ'
תחרויות בארץ
23/05/2010 | 20:33
היי בוני,
קודם כל המון הצלחה בתפקיד החדש....
האליפות בשטח-היתה אמורה להיות השנה באזור השפלה,למה שינו אותה ?
יש כ''כ הרבה יערות באזור המרכז (בנ''ש,כרמי יוסף,חרובית....)

אופני כביש >>
לצפיה ב-''
23/05/2010 | 20:33
לצפיה ב-'ברוכה הבאה'
ברוכה הבאה
23/05/2010 | 20:54
לצפיה ב-'האם יש מקום לפעילות עממית במסגרת האיגוד?'
האם יש מקום לפעילות עממית במסגרת האיגוד?
23/05/2010 | 20:54
באיגוד האופניים רשומים אלפים בודדים של חברים מתוך עשרות (ואולי מאות) אלפי רוכבים פעילים.
האם לפי תפישתך האיגוד צריך:
1. להתמקד רק ברוכבים התחרותיים (כמו שאמר קודמך באחד הראיונות)
2. לשמור על המצב הקיים בו עוסקים גם בפעילות עממית אך הדגש הוא על רוכבים תחרותיים
3. לנסות ולצרף כמה שיותר רוכבים וע"י כך גם להגדיל את האטרקטיביות של האיגוד (והענף בכלל) למפרסמים/נותני חסות וגם להגדיל בסיס הפירמידה שממנה מגיעים בסופו של דבר הרוכבים התחרותיים
אופני כביש >>
לצפיה ב-'קריטריונים לנבחרת ולתחרויות בינ"ל'
קריטריונים לנבחרת ולתחרויות בינ"ל
23/05/2010 | 20:53
כיוון שאף מאמן עוד לא הרים את הכפפה אני נאלץ כרוכב עממי לשאול במקומם:
האם יש כוונה להגדיר קריטריונים ברי מדידה להשתתפות בנבחרת ובתחרויות בינלאומיות? למיטב הבנתי לא היה כך עד כה.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'זהו... התעייפתי.....שיהיה לכולם לילה טוב'
זהו... התעייפתי.....שיהיה לכולם לילה טוב
23/05/2010 | 22:30
1
לצפיה ב-'תודה רבה בוני!!!! '
תודה רבה בוני!!!!
23/05/2010 | 22:31
לצפיה ב-'בוני: בהצלחה! '
בוני: בהצלחה!
24/05/2010 | 07:23
אני מאחל לך שתגשימי את החזון שלך לגבי ענף האופניים בארץ.
מי שנחשף לנחישות שלך כרוכבת - לא יוכל שלא להאמין שתצליחי.
ההצלחה שלך תהיה ההצלחה של כולנו.

אני מציע לכולם, אבל לכוווולם, לפתוח דף חדש עם האיגוד ולעבור לגישה של פירגון, תמיכה ושיתוף פעולה.
אני בטוח שהאיגוד יעשה לא מעט טעויות, אבל רק מי שלא עושה לא טועה כך שמנקודת מבטי - טעות טובה בהרבה מאי עשייה וכישלון = הזדמנות אז תנו צ'אנס!
אופני כביש >>
לצפיה ב-'בוני בהצלחה באירוח ובעיקר שתהני'
בוני בהצלחה באירוח ובעיקר שתהני
23/05/2010 | 20:35
1
אני אקרא הכל מחר כי יש אימון מוקדם בבוקר וצריך לישון.
תהנו
אופני כביש >>
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
23/05/2010 | 22:23
and please give me a ring if you have questions or if you want to chat
אופני כביש >>
לצפיה ב-'שאלה קצת כללית - היום כשיש לך נק' ראות טובה'
שאלה קצת כללית - היום כשיש לך נק' ראות טובה
23/05/2010 | 20:35
יותר מאשר לפני שלושה חודשים...

הרי ברור שכשנמצאים "בחוץ" יש רעיונות ודרכים מתוכננות. אבל כשנכנסים פנימה מגלים שתוכניות לחוד ומציאות לחוד.

1. מה בעצם התוכנית "בגדול"? איזה שינויים את חושבת שצריך להתחיל מהם?
2. איזה דברים שנורא רצית לעשות בהתחלה את חושבת שתאלצי לדחות/לוותר?

ובנוסף
3. אני חושב שמישהו כבר כתב על זה... אבל מה שהפריע הכי באיגוד הקודם הוא היעדר שקיפות מלאה. בסופו של דבר מדובר בארגון שאמור ויכול להתנהל כך שכל אגורה וכל החלטה מתועדים כך שציבור החברים יוכל לראות ולהבין. איך את מתכוונת (או לא) לשנות לפעול על מנת לקיים שקיפות מלאה?

שוב תודה,

עזריאל
אופני כביש >>
לצפיה ב-'אליפות אירופה באופני הרים'
אליפות אירופה באופני הרים
23/05/2010 | 21:04
1
אנחנו מתחילים להתקרב לאירוע השיא בהיסטוריה הלא ארוכה של הענף. האם אנחנו ערוכים באופן מלא להפקת האירוע?
ביום שאחרי האליפות מה התוכניות של האיגוד על מנת להעלות את ישראל למפה בתחרויות אופניים? האם מדובר בשיא חד פעמי שלא יחזור יותר?
אופני כביש >>
לצפיה ב-'אליפות אירופה'
אליפות אירופה
23/05/2010 | 21:37
חס וחלילה....
אנחנו בונים על זה שהמסלול של האליפות יגרום יותר נבחרות לבא להשתתף בתחרות שם במרץ כל שנה, ולהמשיך בדרך של לארגן תחרויות בינלאומיות.
בכביש זה יותר קשה בגלל המצב של האלויות של המשטרה.
אני גם חושבת שאנחנו לומדים המון תוך כדי התיכנון על איך מארגנים אירוע גדול אז אפשר לקחת משם המון ידע להשתמש בתחרויות אחרות.
אופני כביש >>
לצפיה ב-' רישום מספרי שילדות למניעת גניבות '
רישום מספרי שילדות למניעת גניבות
23/05/2010 | 21:17
2
אני רוכב אופניים באופן יומיומי בעבר גנבו לי אופניים וגם שמעתי מחברים על התופעה הזו של גניבת אופניים.
בדרך כלל מי שרוכב על אופניים רק למטרת ספורט או טיולים בסופי שבוע פחות מוטרד מהבעיה הזו אבל אנשים כמוני שמשתמשים באופניים ביומיום מאוד מוטרדים מהבעיה הזו.

לדעתי יש צורך להקים מאגר לרישום מספרי שילדות של אופניים ואולי גם תמונות לצורך זיהוי, כך שלפני קניית אופניים מיד שניה תהיה אפשרות לבדוק במאגר האם האופניים גנובות ובהמשך אולי גם מתנדבי משמר אזרחי יצטרפו למאבק בגנבים.

רישום כזה יהפוך את גניבת האופניים למשימה לא כדאית בעליל.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'ראשית תודה רבה + שאלה'
ראשית תודה רבה + שאלה
23/05/2010 | 22:02
1
תודה בה - על העזרה בקבלת הויזה המהירה ל US טור קליפורניה (ממנו כבר הספקתי לחזור - סיפורים משם בהמשך)
שאלה לבוני : (ואולי כבר שאלו לפני)
למה האיגוד + הוועדה המקצועית, לא מצליחים במשך שנים רצופות, לקבוע קריטריונים ברורים.
קריטירונים ברורים להכול :
נבחרת
נסיעות לחו"ל
קבלות מלגות
מענקיים כספיים
חייל מצטיין

ועוד הרבה
תודה מראש
אלעד
(חייב לכולם לספר חוויות - מבטיח לעשות זאת)
אופני כביש >>
לצפיה ב-'ברוך הבאה!!'
ברוך הבאה!!
23/05/2010 | 22:14
ואני מחכה לשמוע חוויות.....
לגבי הקריטריונים:
אני לא יכולה לדבר על משנעשה עד היום - ההנהלה החליטה לא לשנות את ההחלטות משנה שעברה בשביל הסיבה הפשוטה שהתחלנו לעבוד באמצה העונה.  לגבי הקריטרונים מ2011 נקבע ונעביר למאמנים לקראת סוף העונה.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'בקשה\שאלה לבוני'
בקשה\שאלה לבוני
23/05/2010 | 22:01
15

קודם כל שיהיה בהצלחה בתפקיד החדש.

האם כיו"ר איגוד האופניים יש לך-לכם את היכולות לפנות למע"ץ או למי שצריך ולבקשם לסלול את השוליים בין כרמי יוסף לצומת נחשון בשני הצדדים. הם במצב רע וזה מאלץ רוכבים לרכב במרכז הכביש. מן הסתם גם את מכירה שוליים אלו היטב.

תודה (ונהנה לקבל ממך מדי פעם חיוכים ממלאי אנרכיית רכיבה.

יוסי
אופני כביש >>
לצפיה ב-'בטיחות בכביש'
בטיחות בכביש
23/05/2010 | 22:19
2
הי יוסי
אני כמובן מבינה את הבעייה בכביש 44 בין נחשון לכרמי יוסף, זה הסכנה היומית שלי...
אנחנו בעוד שבועיים בכנסת וטיפול בבטיחות הרוכבים זה אחד הנוסאים לדיון.
מתי אתה רוכב? לא רואים אותך...
אופני כביש >>
לצפיה ב-'תודה בוני - על הפתיחות ותחושת השיתוף'
תודה בוני - על הפתיחות ותחושת השיתוף
24/05/2010 | 00:04
לפני זמן מה בשיחה עם אחד מהיו"ר של אחד מאיגודי הספורט המוכרים הוא סיפר לי את הסיפור הבא:

פעם גזר הפריץ גזרה שעיקרה היה גירוש וכדי להימנע מכך היה צריך ללמד את הכלב שלו לדבר, היינו אם היהודים יצליחו ללמד את הכלב לדבר תוסר הגזרה ואם לא יומת אותו נסיין והיהודים יגורשו. חיל ורעדה עברו בבשרם של היהודים, ואז קם יהודי ואמר – אני יכול. באין מפלט נשלח אותו יהודי לפריץ, בשיחתם אמר לפריץ – אני יכול ללמד את הכלב לדבר, לשיר ולרקוד, כל מה שאני צריך זה שנה. צחק הפריץ שחוקו של שטן אבל השתכנע. כשחזר היהודי וסיפר את סיפורו נדהמו כולם על תעוזת פניו. עד ששאל אחד מן הנוכחים, מה יקרה אם לא תצליח. צחק היהודי והשיב- תוך שנה יכולים לקרות המון דברים, או שהפריץ ימות, או שהכלב ימות, בכל מקרה הרווחנו שנה. צחקו היהודים והרימו כוסית לחיי היהודי החכם, אילו היה זה סיפור מעשה בלבד אולי היה בכוחו לשעשע, אבל מכיוון שעד היום אנו משתמשים באותו תרגיל הסיפור עצוב מאוד.


ומאז ועד היום -

תודה על הזכות להכיר
אופני כביש >>
לצפיה ב-'מה זה לא היית את שחייכת אלי ברכיבה האחרונה?'
מה זה לא היית את שחייכת אלי ברכיבה האחרונה?
25/05/2010 | 20:47

או אחת לפני אחרונה..?

משתדל פעם בשבוע אבל מתכוון להגביר

בהצלחה לך,  ואשמח לעזור בכל עניין בוני

להתראות
יוסי
אופני כביש >>
לצפיה ב-'האם רק לי הפריעו הכמויות של טעויות הכתיב ???'
האם רק לי הפריעו הכמויות של טעויות הכתיב ???
24/05/2010 | 10:07
11
לצפיה ב-'כנראה שכן...'
כנראה שכן...
24/05/2010 | 10:28
1
ובכל זאת קבלת תשובות...
ואם לעוד אנשים היה מפריע שגיאות הכתיב, אז נדיח את בוני אשל מתפקידה??
אופני כביש >>
לצפיה ב-'זה היה צפוי'
זה היה צפוי
24/05/2010 | 10:48
7
3
בוני הודיעה לי על זה מראש. היא לא גדלה או למדה בארץ, ובמיוחד כשהיא מנסה לכתוב מהר זה לא קל לה לכתוב בלי טעויות.
אופני כביש >>
לצפיה ב-'היא גם התנצלה על זה בתגובה הראשונה שלה'
היא גם התנצלה על זה בתגובה הראשונה שלה
24/05/2010 | 14:43
6
1
אופני כביש >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'ואני אומר - לא ראוי אפילו לדון בזה אז נעצור?'
ואני אומר - לא ראוי אפילו לדון בזה אז נעצור?
24/05/2010 | 14:54
5
1
לצפיה ב-'מצטער, לא ידעתי שבוני לא גדלה ולמדה בארץ '
מצטער, לא ידעתי שבוני לא גדלה ולמדה בארץ
24/05/2010 | 17:03
לצפיה ב-''
24/05/2010 | 17:08
3
2
בס"ד

אגב: מה שלום הנסיך הקטן לבית אברמוביץ?

אוטוטו חולפת שנה.....
אופני כביש >>
לצפיה ב-'הנסיך הקטן ושלושת אחיו הגדולים ממנו'
הנסיך הקטן ושלושת אחיו הגדולים ממנו
24/05/2010 | 17:36
2
חולים.
פורח כמו שק של אבעבועות רוח. רק שזה ויראלי.

פרט לזה - כמו האחים שלו: ילד מדהים, יפה וחכם. היתי שמח לפגוש את אבא שלו

אופני כביש >>
לצפיה ב-'ואגב, הצלחתי לקרוא גם בין השורה'
ואגב, הצלחתי לקרוא גם בין השורה
24/05/2010 | 17:37
1
ולידיעתך - תליתי את הנעליים. למרות שאמרו לי שזה לא הדבר הנכון לתלות


בינתיים זה סופי.

אופני כביש >>
לצפיה ב-''
24/05/2010 | 17:59
בס"ד

אין עליך עזריאל!!!!

קודם כל אני מאחלת לכולם החלמה מהירה בתקווה שזה באמת משהו ויראלי

ועוד אחד משלבי הגדילה ההתפתחותית הסטנדרטית.

כשתפגוש את האבא תעשה לי איתו גם הכירות

המתכון נשמע יאמי, יאמי...
אופני כביש >>
לצפיה ב-'my sincerest and humblest apologies'
my sincerest and humblest apologies
24/05/2010 | 21:13
1
1
but I'm sure you would rather read in Hebrew, no?
אופני כביש >>
לצפיה ב-' '
25/05/2010 | 21:15

הודעות אחרונות

10:15 | 11.06.19 urias1
13:48 | 09.06.19 אודי טל
19:56 | 05.06.19 Baznatski
11:21 | 03.06.19 urias1
10:22 | 03.06.19 אודי טל
11:33 | 24.05.19 אודי טל
11:49 | 22.05.19 אודי טל
23:08 | 17.05.19 אודי טל
21:06 | 16.05.19 אודי טל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ