סופרמוטו X!!!

  • פותח הנושא yules
  • פורסם בתאריך

lucca227

New member
ז'ובתך דן-טל, אתה מפספס ת'נקודה

ה- X אומנם חוויה אמיתית לצפייה, ולא יהיה שום ספק - הלוואי והייתי יודע לרכב הקפה מלאה במסלול המטורף והמגניב הזה, אבל זה לא ס ו פ ר מ ו ט ו . סופרמוטו זה מה שקורה ב- FIM. רוצה לדעת מי הרוכבים היותר טובים? צריך לבחון אותם מתפקדים בשתי האסכולות, לא רק בקמיקזה האמריקנית. מעניין מי יהיה יותר מהיר בהחלקות 'אפל-קונטרה-אפל' שמתחילות ב- 140 קמ"ש וניגמרות ב- 40 קמ"ש. בקיצר, האמריקנים מגניבים, אבל אפילו לי נמאס אחרי 20 דקות. ב- FIM אני מחזיק מעמד עד הסוף ומלקק ת'שפתיים. מחוץ לדיון, בכללי, אין לי בעיה לא עם האמריקנים ולא עם האירופאים - שניהם על הזין שלי.
 

ariel911

New member
דן-טל

מילא להרצות לבעלי קטומים השכם וערב על יכולות מופלאות של הכנף האדומה (תראה מה עשית לקראשזבנג) אבל הבבל"ת בנוגע לתעשיית הרכב האירופאית מול זו האמריקאית היה גיבוב של שטויות סילופים והמצאות שלא יביישו מדען שנה ראשונה בנאסא. ש ח ר ר אריאל
 

שחרלרט

New member
נו בחייך ../images/Emo13.gif דן טל

אפילו אני שלא מבין במכוניות יודע שאין מה להשוות,וחבל ששברולט לקחו מעצב "ארופאי" למכוניות החדשות שלהם ומנועים של דייהו בהההההההההההה. וגם שבאליפות הסופרמוטו האמריקאית(אני לא זוכר באיזה קטגוריה)מוביל ואפילו לקח אליפות רוכב אירופאי בשם קורט ניקול על KTM. אבל זה ממש לא משנה כי בסה"כ זה כיף לראות אותם רוכבים ולכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות שלו. וכמו שלוקה אמר גם האמריקאים וגם האירופאים על הזין שלי! סופרמוטו ישראל שלתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
 

DAN TAL

New member
נו באמת.לא טענתי מי מהמכוניות טוב י

יותר. טענתי שכחסידי הטהורות ,האמיתיות והספרטניות של המכוניות האירופאיות כאידאולוגיה,די משעשע לראות איך כל היצרנים האירופאים ממלאים את המכוניות הטהורות שלהם במחזיקי כוסות. וזאת כתשובה לכרובי על האסון הגדול שבקלקול הספורט הטהור ע"י האמריקאים ההמוניים. אז כשמסתכלים על מכוניות אירופאיות מהדור האחרון ומסתכלים גם על ארועי הפריסטייל באירופה,ניתן להבין בסופו של דבר,מי נותן את הטון. ואם הסבר עם דוגמאות נקרא הערצה עיוורת,איני יודע {לשמחתי},עוורון מה הוא.
 

45degrees

New member
פריסטייך אתה צודק - האמריקאים שמים

את מיטב התוצרת של שאר העולם בכיס. מי היום זוכר בכלל שפעם בברסי היה קבוע אחד בשם טורונטרס לוקח את התחרות ושבאליפות ה XGAMES הראשונה האמריקאים עשו הכל כדי שהוא לא ישתתף.... לגבי מחזיקי כוסות - זה כוח השוק. אפילו BMW נאלצו להיכנע עם המיני ולשתול בתוכה עוד מחזיקי כוסות אחרי שהשיווק בארה"ב כולו היה תלוי בדבר האידיוטי הזה. בכל אופן התמונה ברורה אפילו לאמריקאים - לאיזה כיוון הולכת תעשיית הרכב שלהם?
 

DAN TAL

New member
45,אל תתחיל אפילו לנסות ללמד אותנו

היכן שורשי הפריסטייל. בטח שלא ערס בת-ימי\ספרדי בשם טורנטרס. ריקי ג'ונסון היה קופץ את קפיצות הסיום במרוצי המוטוקרוס עוד ב87 ,ללא ידיים. והוא לא היה הראשון.
 

45degrees

New member
והנה שידור חוזר של תגובה אחרת שלי:

החלפות גלגל, מדרכות ובטונדות ניו-ג'רסי בקטעי האספלט, קטעי WOOPS בגודל לא טבעי בקטעי בשטח, ושטח מהודק בטירוף עם קוליסים מבריקים בקו הרכיבה. יש המון SHOW במירוצים האלה, אך זה לא ממש סופרמוטו כמו פעם שהכוונה היתה למצוא את הרוכב הכי טוב מכל קטגוריות המירוצים הקיימות. המופע האמריקאי מכוון כמעט בלעדית לותיקי הסופרקרוס האמריקאיים. והתוספת המתבקשת: אפשר להגדיר סופרמוטו אחר, נניח בספרד לשם הדוגמא בלבד. בסופרמוטו זה יוגדר מסלול בו יש יתרון לאופנועים מירובי צילינדרים עם מעטה פלסטיק והספקים מעל 170 כ"ס. מעת לעת יהיו סיבובי פרסה או סיבובים בהם נדרשים הרוכבים להיכנס בהחלקות זנב. מי לדעתך יהיו הרוכבים המצטיינים בסופרמוטו הספרדי? יוצאי MOTO GP וסופרבייק לא? אז דנטל - בו נהיה ענייניים לרגע. הסופרמוטו ב X GAMES מרשים מאוד אך באותה מידה הם יכלו לנהל אותו גם על צמיגי קוביות. הוא מכוון בדיוק לאותם רוכבים שלעסו קטעי סופרקרוס ברמה המקצועית הגבוהה ביותר במשך שנים ארוכות. ברור שהם יצטיינו גם במירוץ של ה X GAMES. מצד שני - סופרמוטו הומצא על ידי האמריקאים בסדרה "superbiker" על ידי רשת טלוויזיה מתוך כוונה לאתר את הרוכב הכי טוב בעולם מבין כל הרוכבים בכל הקטגוריות - בדיוק כמו תחרויות הקארטינג לנהגי מירוצי המכוניות מהקטגוריות השונות. הסופרמוטו האירופאי ממשיך נוסחה זו, ואפילו יש לו את תחרות "כידון הזהב" בברסי לצורך זה. כבר נראו שם מנצחים שלא הגיעו מתחום הסופרמוטו עצמו. יוצא שעם כל כמה שהמקצה האמריקאי מרשים בהפקה ובקידום המכירות, אין שום קשר בינו לבין הסופרמוטו המקורי/האמיתי. ככה זה כשיושב מפיק ומחליט שצריך לשנות את כל הענף על פיו כדי שיהיה אפשר למכור את זכויות השידור בסכום גבוה יותר. איך היית מרגיש אם עכשיו אותו מפיק היה מפנים שהכי טוב למכור זכויות שידור של מירוצי סופרקרוס בנפח 125 עם סירה? וזה כל מה שהיו משדרים עכשיו ב ESPN. גם היית אומר שעם כל הכבוד לזקנים של פעם - מקראת' הוא בכלל סתם אפס כי הוא לא רוכב על מוטוקרוס עם סירה? ואם כבר אתה הזכרת פרופורציות אני חייב! זוכר את הסופרמוטו האמיתי? מה היו החוקים שם לגבי האופנועים אתה זוכר? אז הנה אני מזכיר לך: מותר להביא כל אופנוע. במקור היו שם הארלי, קאוואסקי מרובעי צילינדרים ומה לא. אפילו היה CR500 עם הנעה כפולה שב 1979 אדי לאוסון לקח עמו את ה"סופרבייקר". כלומר - בעולם האמיתי בו מעוניינים רק למצוא את הרוכב הכי טוב בין כל סוגי הרכיבה הקיימים - סוג המכונה לא חשוב. אם ככה - למה להגביל את כולם רק לאופנועי מוטוקרוס מרובעי פעימות? כי ככה הדוד האמריקאי עושה פרסומת לכלים הפופולריים אצלו? יש בכך פגיעה בערכים הספורטיביים של התחום הכל כך יפה שלנו. אז אם בפרופורציות עסקינן - אותו דוד אמריקאי מבין שלא כדאי לו לקיים בכלל מקצים בהם הבחירה באופנוע אינה מוגבלת כי אז הוא יפגע בעסקים המקומיים. בכל אופן הכרוב ממש צודק - קטעי האספלט לא היו מרשימים. זה מאוד דומה למה שאני ואתה ורבים אחרים כאן בארץ יכולים לעשות עם סופרמוטו מושחז בכבישים הרריים לא צפופים במיוחד. אתה מבין - פניות של STOP & GO הם כל כך פשוטות וקלות לביצוע בסופרמוטו שאין בהם כלום. תבוא לאשדוד תראה רוכבים מקומיים רוכבים באותו קצב בפניות הבודדות במסלול שהן STOP & GO. הדבר היחיד המעניין שם היה הפרסה סביב הככר והפניה ימינה שאחריה. פרופורציות. לא צריך להעריץ באופן עיוור כל מה שהוא נכון שיווקית בארה"ב.
 

111SM

New member
אתם כותבים הרבה מעבר לסבלנות

של רוב הקוראים פה לקרוא אני בטוח שאפשר לצמצם קצת יא כרובי /דן טל פורטי עלייך אני בכלל לא מדבר אצלך המצב קשה בהרבה
אולי קצת תמונות יעשו את הפורום הזה מעניין...
 

111SM

New member
אל תדאג יא סיני ג'וניור שכמוך יום

רביעי קרב ובא ....
 

mishmishoid

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

"מילים כדורבנות" או שאולי זה "מילות כדורבנים"... ?
 

yules

New member
כביש, שטח, מה שתרצה

עדיין הרוכבים האירופאים מקבלים בראש מהאמריקאים. גם בסופרמוטו. שוב ושוב. קטעי האספלט בארה"ב משעממים אותך? צפה במבנה מסלול של סבב סופרמוטו מהAMA (לא הX, שזה ממש מקרה קיצוני), ותשנה שוב את דעתך. נגיעה קצרה ברגליות בקצה האייפקס\ החלקות זנב לא יעשו אותך יותר מהיר, ואם כבר, אז אנשי הדירט טראק (או Sideways באירופה) יעשו את זה יותר טוב מכל ון דן בוש, שמבון או טמפון אירופאי. רוכבים מסויימים בארץ שמחליקים יותר טוב מהאמריקאים? אולי לתעלה שבצד המסלול. ולגבי מי הרוכב הטוב בעולם - לא יודע לענות, אבל הוא בטוח לא רוכב סופרמוטו כמקצוע.
 

MexMex

New member
כביש, שטח, כל מה שתרצה...

חוץ מאנדורו / GNCC / טריאל / אירועי אקסטרים, שהם כידוע משהו זניח ולא חשוב....
 
למעלה