סופרמוטו X!!!

  • פותח הנושא yules
  • פורסם בתאריך

yules

New member
../images/Emo124.gif סופרמוטו X!!!

עוד כמה דקות בESPN. מי שלא רואה מפסיד.
 

yules

New member
הGP משעמם.

נהיה כמו מכבי תל אביב של המוטוקרוס, האברטס הזה. שיפרוש כבר.
 

174M4R

New member
כמה ימים מטורפים

איזה כיף לשבת כמה שעות ברצף ולצפות במשוגעים על אופנועים.... איזה מקום לקח פסטרמה בסופרמוטו?
 

כRובי

New member
היה מדהים! ../images/Emo45.gif

מסלול מפחיד רצח - לא הייתי עולה עליו אפילו לאימון עם האמריקאים הפסיכיים האלו... אבל עם כל הכבוד, ויש המון כבוד, הסופרמוטו העולמי\אירופאי הרבה יותר מעניין ויפה לצפייה לטעמי...
 

כRובי

New member
אגב, שמתם לב ליחס הקיים בין

רוכבים המשתמשים בג'אנטים "שפיצים" "רגילים" לבין ג'אנטים מקורבנים למשעי? לדעתי רוכבי "השפיצים" היו המיעוט...
 

yules

New member
אז זהו, כרוב

שאין בכלל מה להשוות בין מסלולי הקארטינג המעפנים עם איזה טייבל וחצי פנייה (שאם היא רטובה אז מוותרים גם עליה) שהאירופאים מחשיבים בתור "קטע שטח", לבין הסופר האמריקאי, שבו אתה חייב לדעת גם לרכב מוטו\ סופרקרוס טוב כדי לנצח מרוצים. ובכל זאת, סופרמוטו לא ממש מתרומם כספורט, לא בAMA, ולא בFIM, למרות החשיפה.
 

כRובי

New member
ומצד שני - קטעי האספלט שנראו

במרוץ ה-X GAMES, התאפיינו בקטעי אספלט די משעממים לעומת הקורה בתחום האירופאי\עולמי. זה לא שלא הגיעו שם לרגליות, אבל בסופרמוטו העולמי הם נשארים על הרגליות למשך שניות ארוכות - ולא רק בשיא האייפקס לנגיעה קצרה, כמו ב-SM האמריקאי. גם החלקות הזנב בסופרמוטו העולמי מרשימות באופן משמעותי מאלו שנצפו במרוץ האמריקאי.(ודוגרי? ראיתי פה בארץ רוכבים מסויימים שעושים החלקות מרשימות לא פחות מהאמריקאים). אולי קטעי השטח בסופרמוטו האמריקאי מרשימים יותר לצפייה, אבל קטעי האספלט באירופה מרשימים הרבה-הרבה יותר. לגבי הפופלריות של ה-SM לעומת המוטורוס\סופרקרוס... נו? אז מה? פה זה פורום סופרמוטו, אני חובב את תחום הסופרמוטו וזה מה שמעניין אותי - מה איכפת לי מה קורה בשאר העולם\ארה"ב בכל הקשור לרייטינג של התחום?
 

DAN TAL

New member
איזה כיף להוסיף שמן למדורה.

ולאחר שכרובי אמר את מה שהוא אמר,עדיין האירופאים מקבלים בראש חזק ומהר עם פטיש 5ק"ג כשהם מגיעים מלאי 'פאסון' ותארי 'אליפות עולם' לארה"ב. .היה ועדיין די מביך לראות את הגיבורים שלכם לא מצליחים לסיים קפיצות,נעקפים בקצה הישורת על הברקסים וכו'. וגם,לראות יפנים על הפודיום במקום כתומים.{בלי להחשיב את הקטגוריה המצחיקה ה'בלתי מוגבלת' ,בה KTM מתחרים נגד עצמם כי זה לא מענין אף אחד}. רק סתם כדי לשים דברים בפרופורציה.
 

כRובי

New member
כל כך שקוף היה שתרים את ראשך../images/Emo6.gif

ה"גיבורים האירופאיים" שלנו מומחים בסופרמוטו - ואכן נכשלים כשהם מגיעים תערוכות השואו-למען-הכסף-והרייטינג-העשויות-טריפלים-מסוגננים-עם-קצת-אספלט-ביניהם. אז יורגן קונזל (שאגב, לא מתחרה כבר שנתיים באליפות העולם באופן מוסדר), לא יודע לרכב סופרקרוס. ביג דיל. אם הייתי חובב מוטוקרוס\סופרקרוס והייתי מתעניין בכך, אז הייתי צופה נלהב בהופעות הקרקס של ה-X GAMES. כרגע, מה שמעניין, אותי כרוכב אספלט מושבע לשעבר, הוא סופרמוטו. תחום בו מודגש יתרון צמיגי הכביש על אופנוע שטח, והדברים הנפלאים שניתן לעשות בקונפיגורצייה זו. בעוד הסופרמוטו העולמי מראה את שיפה בתחום, ומדגיש אותו, הרי שההופעות האמריקאיות מציגות זאת מהכיוון ההפוך של "בואו תראו איך סופרמוטו מתפקד למרות שהוא אם צמיגי כביש". נחמד, אבל לא עושה לי את זה ייתר על המידה. כצופה החובב תחרויות ספורט מוטורי דו גלגליות באשר הן, אין בליבי עניין לתחרויות האמריקאיות. אנדורו עולמי ומוטוקרוס עולמי? מרשים ומעניין. זמן אוויר אמריקאי בתוך איצטדיון במסווה של ספורט? לא מעניין אותי כ"כ. כמו שלמדתי להכיר את הדיונים איתך דנטל, עכשיו תגיד שהמספרים אומרים אחרת, ועובדה היא שבסופרמוטו האמריקאי יש יותר כסף, יותר קהל, יותר רייטינג וכו' ... יעני "האמריקאיים לא טועים". ואני עונה: "Who Give a fuck?". אני אחליט מה הקרטריונים הפרטיים שלי לבחירה בצפייה בתחום רכיבה כזה או אחר.
 

DAN TAL

New member
הגישה.הגישה מקוממת.

הגישה שאומרת שאצל האמריקאים הכל כסף ושואו ואצל האירופאים הכל אמיתי . כאילו שכסף ושואו זה דבר שלילי וכאילו {ענק] שהאירופאים עושים סופרמוטו בהתנדבות למען הקהילה. אז אני בטוח שהארופאים עושים את המיטב שהם מסוגלים. כמו גם האמריקאים.רק שבארה"ב המיטב יותר טוב ובעיקר {רכאן הקטע החשוב בעיני},ללא הפלצנות האירופאית. אותה גישה שלילית שגרמה להם לכתוב על כל הכבישים בהם ה'טור דה פרנס' עבר כתובות נאצה נגד לאנס ארמסטרונג שלקח להם שנה אחרי שנה את המרוץ. אותה גישה שגורמת להם להיות מה שהם בפולטיקה העולמית. איך אני שמח שהיום המכוניות האירופאיות יותר אמריקאיות מאמריקאיות. משענות היד,מזיקי כוסות ואין סוף גאג'טים אמריקאים,גירים אוטמטים,הגה כוח וחלונות חשמליים. שחלחלו לתעשית המכוניות האירופאית. כל פאסאט היום משולה לדודג' דארט של שנת 74. שוקא ההסבר הנוסף שלך כרובי,לסיבה בגללה אתה מעדיף את הסופרמוטו בתצורתו האירואית ,היה מענין יותר. גם לא חשבתי על הנקודה הזו. הנקודה בה דיברת על כך שכרוכב כביש לשעבר זה מתאים לך יותר. אמץ את הגישה הזו בבואך להביר מה נחמד לך יותר. זה פחות מקומם.
 

כRובי

New member
מצטער - אתה מנפח זאת הרבה מעבר

לכל פורפורציות. אף אחד לא אמר שהדברים לא קשורים לכסף. כולם בפנים העסק הזה בשביל כסף (חוץ מחלק הרוכבים, כנראה). הבעיה עם הספורט האמריקאי, היא התנועה החד כיוונית הקיימת של כסף והשפעה בין נותני החסות אל המארגנים\מפיקים. אלו, באמצעות כוח הכסף, משפיעים על הספורטיביות של האירוע, רק כדי למקסם רווחים במגוון דרכים. הם משפיעים על ההפקה, על הארגון, על הלו"ז, על החוקים וכתוצאה מכך - על התוצאה הסופית. זה אולי נראה טוב, אבל המטרה האמיתית של ספורט הסופרמוטו (מציאת הרוכב הטוב ביותר), הולכת לאיבוד ונקברת מתחת לאינטרסים הכלכליים. זה הכל. לגבי שאר הדבר שכתבת (פוליטיקה, התנשאות אירופאית, מכוניות מתוצרת זו) וכו' - פשוט לא רלוונטית לדיון ומראה מהיכן מגיעה הערצה העיוורת משהו, לאמריקאיים.
 

DAN TAL

New member
כרובי.תפתח מילון,תגיע למונחים,

'הערצה' ו'עיוורת' ותראה שאין קשר בין הפירושים של המילים האלה,לכוונות ששייכת להן בתגובתך אלי.
 

כRובי

New member
פתחתי../images/Emo45.gif ותחת המונח "הערצה עיוורת"

תמונה שלך מחובק עם הכנף האדומה של הונדה...
 

45degrees

New member
לא הגישה - הפרופורציות. לא צריך

לשנות ספורט שלם רק כדי שכמה נותני חסות יקבלו יותר ג'ובות בסוף היום.
 
../images/Emo5.gif האירופאיות יותר אמריקאיות ?

מאיזו פלנטה אתה ? אני מבין שבגלל שהאירופאיות והיפניות אימצואת הפינוקים האמריקאיים אמרת את מה שאמרת, כן ? מה עם המקרים בהם האמריקאים מאמצים את טכנולוגית אירופה ? (ע"ע ABS, ESP וכו'...) ההבדל בין האמריקאיות לאירופאיות ניכר ועוד איך. מספיק סבוב השוואתי על מכוניות אירופאיות ואמריקאיות מאותה קטגוריה כדי להבין ולחוש את ההבדלים...
 

45degrees

New member
שלא להזכיר דוגמאות מעוררות רחמים

של מכוניות ספורט עם סרן חי מאחורה
 
למעלה