מסר קצר לאומה(והסבר קצת יותר ארוך):

אהוד א1

New member
מסר קצר לאומה(והסבר קצת יותר ארוך):

מסר: אתם קקות. הסבר:אני עוקב כבר תקופה די ארוכה אחרי ליגת הסופרמוטו.הליגה הזאת קיימת ומתפתחת בעיקר בזכות שני אנשים שעושים עבודה קשה,משקיעים זמן מאמץ והרבה פעמים גם כסף אישי כדי שיתקיימו מירוצי סופרמוטו בארה"ק. שני האנשים (חרא של אנשים) הנ"ל הם כרובי ושחרלט. כשסביו כתב בשרשול שלו ש"חבל שאנשים בעלי כוח שניתן להם על ידי ציבור הרוכבים מערבים אינטרסים לא רלוונטים לתוך ספורט מרתק זה" היה ברור לו,לי וגם לכם על מי הוא מדבר.עדיין, מעט מאוד ממכם טרחו להכנס לאותו שרשור ולהסביר לכותב כמה שהוא טועה.מלבד לוקה,שביטל ופורטי (מתנצל אם שכחתי מישהו) השרשור מלא בכרובי והמושחת השני.איפה אתם? בשביל לארגן לכם ארועים הם מספיק טובים אבל כשהם חוטפים ביקורת והאשמות מצוצות מהאצבע הם צריכים לסנגר על עצמם? מביך. אני כועס.כן,אני כועס.אני כועס כיוון שהליגה הזאת היא קודם כל ליגה חברית.ליגה של חבריםשאומנם מתחרים בינם לבין עצמם אבל בשאר הזמן עוזרים אחד לשני לטפל באופנוע,שותים בירה וצוחקים על קרשזבנג.
 

kramberg

New member
זה לא נכון מה שאמרת

הם לא מטפלים באופנוע. הם שמים אצל אוריה.
 

אהוד א1

New member
לא נעים לי לבלבל אותך עם עובדות...

(אבל אני בכל זאת אעשה זאת): זקני הסופרמוטו רכבו עם גא'נטים 17 הרבה לפני שאוריה פתח את "ספין". (היית בתיכון אז,אין סיכוי שתזכור זאת). לפני שזה הופך לשרשור צחוקים (עליך): תקרא את מה שכתבתי למעלה.אני ממש רציני בהרגשה שלי.
 

kramberg

New member
לא נעים לי לבלבל אותך עם העובדות

אבל אתה טועה, ובגדול, הוועד הוגדל, בוצע מפגש מאוד גדול של אנשים שאכפת להם מהספורט והיום שחר וכרובי כבר לא לבד, בתור מישהו שתורם תרומה נכבדת אתה צריך לדעת את זה. אהוד, תשתחרר, לא כולם דופקים את כולם, יש כאלה שרוצים להנות כמוך. פה לא מדובר בסיני והמשטרה, מדובר פה בחבורה אחרת לגמרי, מקסימום יש לך פה את כרובי, ואפילו הוא למרות שהוא חרא של בנאדם וירטואלי, בגרסה האנושית שלו הוא מותק.
 

אהוד א1

New member
המשך המסר(אמרתי מראש שיהיה ארוך):

אני כועס כיוון שחלק ממכם נהיו פרימדונות.באים,רוכבים,נהנים-שמישהו אחר יארגן וינקה לי.אומנם אתם משלמים סכום מסויים עבור כל יום מירוץ אבל הכסף הזה הולך לכיסוי הוצאות.הוא לא נכנס לכיס של כרובי.יש הרבה טענות על מארשלים- מתי לאחרונה מישהו ממכם הרוכבים הסכים למרשל במירוץ שבו הוא לא רכב? מתי מישהו ממכם התנדב לעזור בארגון אירוע שבו הוא לא התחרה?(יש מעט מאוד אנשים (ואשה) שכן עשו זאת ועמם מראש הסליחה). תתחילו לקחת חלק - זאת הליגה שלכם.ומדי פעם,תאמרו לשמשון ויובב "תודה.זה מגיע להם.
 

ז ר ח

New member
אפילו שאתה מרמר.....

יש בזה משהו....
 

ariel911

New member
מה זאת אומרת לא נכנס לכיס של כרובי?

הקטום 520 הגיע מהשמיים ? אהוד מי שלא בקי בעובדות עדיף שלא יצא בהצהרות.
 

TShavit

New member
חבל מאד...

ששניים משלושת המגיבים לדבריו של אהוד בשרשור הזה החליטו לעשות מזה בדיחה. לא מצחיק. אולי גם אתה תחשוב ככה ביום שתהיה בנעלים של כרובי ושחר, ומישהו ילכלך עליך בפומבי. טל
 

111SM

New member
כל מילה בטון !!!

לא עניתי כי חשבתי שהם מתסדרים איתו מצויין אבל במחשבה שניה ... נראה לי שבאמת יש בעיה עם כמה מהמשפטים שסביו כתב אפשר אולי לומר מגיע לו...
 

Le Duke

New member
אולי לא מצחיק ,אבל מצד שני גם לא

כל כך כבד. תמיד יהיו אנשים שיקטרו ויבכו כמה החוקים לא הוגנים ,למה אני לא בפודיום (טוב ,זו שאלה רטורית) ,יקר לי הצמיגים/דלק/טיפולים וכו'... העוסקים במלאכה יודעים שאנו מוקירים אותם ולא צריך ב|חיבוקי דפוקי| וירטואלי כדי להראות זאת (בניגוד לחיבוקים במפגשים האמיתיים). אם יש קוץ אחד בגרב ,לא צריך לבצע כריתה של הרגל. נ.ב. לדעתי בצנועה גRובי ושחרלרטה הסתדרו מצוין ,ענו נכון ושמרו על פאסון.
 

kramberg

New member
במקרה המדובר

גם אני וגם אריאל בתוך העניין וחזק (שנינו חברי ועד ושנינו פועלים בשני המישורים, גם התחרותי וגם האירגוני) אני חושב שכרובי (גם לא מתוקף תפקידו כיו"ר) הגן על כלל ציבור הרוכבים בצורה נאותה. אני לא חושב שצריך להוסיף אש למדורה.אני כן נגד לעשות עניין מיותר ולדעתי השרשור הזה הגיע לנקודת מיצוי. ברור הרי לכולם שהוא טועה, אז מה? מותר לו, כל פעם שמישהו יטען טענה מגוחכת אז נקפוץ לבריקדות ונעלה על אפוד? לא. לדעתי התגובה של כרובי היתה כירורגית ובמקום. והכיף שאני ואנשים אחרים שואבים ממירוצי ופעילות העמותה לא מושפעים מדעת יחיד "שקופץ מחוץ לגדר" (תסלח לי על הביטוי) בלי ממש להבין על מה מדובר (פה הכוונה לתקנון שגם בו היינו שותפים לעשייה) ועם כל הכבוד לראובן סביו, ויש הרבה כבוד. עמותת הסופרמוטו (לדעתי) תמשיך לנוע, תוך הקשבה רצינית לביקורת בונה והתעלמות מוחלטת מזריקת רפש (שזה מה שזה היה) איך אמר גלילאו? "ואף על פי כן, נוע תנוע".
 

TShavit

New member
גם אתה וגם הדוכס מפספסים את הפואנטה

אין לי כל ספק לגבי ההערכה שאתם ואחרים רוחשים לכרובי ושות'. הנקודה היא שכאן היתה תקיפה ישירה של אנשים מסויימים. אם מישהו בא ואומר שאני מושחת/בועל זקנות/אונס קטינות/רוכב יותר לאט מאריאל, ברור לגמרי שאני יכול להגן על עצמי - אבל אני מצפה מחברים שלי שגם הם יקומו להגן עלי. לטעמי, במקרה המדובר היתה צריכה להיות תגובה אחידה של הרוכבים - ל-א אלה שמותקפים - שאומרת "אדוני הנכבד, אתה מדבר שטויות במיץ בוכנות". טל
 

kramberg

New member
לקפוץ זו תגובה של אשמים

אתה יכול לשלב ידים בשלווה ולהגיד "אתה טועה, בוא ואראה לך איפה אתה טועה" ולדעתי זה מה שכרובי עשה, אנחנו יכולים לשפוך מילים למקלדת, אבל לדעתי היה פה מקרה קלאסי של הגזמה שהובילה לתגובה מפכחת מאוד של הכרוב וראויה מאוד לטעמי, כל כך ראויה שהרגשתי שהוא מדבר במקומי ונותן את הזוית שלי, עד כדי כך ראויה שהרגשתי שאם אני אשלח תגובה זה יהיה מיותר לחלוטין. אתה רוצה משהו לא מצחיק? הירידה שלך על אריאל היא לא מצחיקה, הרי כל אדם בר דעת יודע שאיגור הרבה יותר איטי מאריאל.
בקיצור, ראשי פרקים: 1.
גדול לכרובי, יש סיבה לכך שבחרו אותו לייצג את "המועדון" 2.
גדול לשחרלרט, רמת המעורבות שלו בפעילות העמותה ועוצמת רגש המחויבות שמלווה אותה היא משהו שצריך ללמוד ממנו. 3.
גדול לכל האנשים שעובדים קשה ועוזרים מאחורי הקלעים. 4.
קטן לרגש עם הגז, בפעם הבאה שאתה משחרר תגובה כזו תבדוק את נושא הרגש, לא דווקא על הגז.
 

TShavit

New member
"לקפוץ זו תגובה של..."??

מה זה השטויות האלה על הבוקר? אמירה בנאלית וחסרת משמעות. מה אתה רוצה לומר בזה בדיוק? שכרובי ל-א היה צריך להגיב? וזה שהוא הגיב עושה אותו אשם? זה שהיה פה מקרה קלסי של הגזמה - ברור. התגובה של כרובי היתה לענין - גם ברור. כל זה לא משנה לגבי טענתי שג-ם אחרים היו צריכים להגיב. אתה יודע, תמיכה, פרגון? והנה, התגובה שהבאת אחרי האמירה חסרת-המשמעות שלך היא דוגמה מצויינת לאיך שהיית צריך להגיב להאשמות של רגש עם הגז. חבל שזה בא עכשיו. טל
 

kramberg

New member
אתה טועה ומטעה

הטעות שלך היא בפירוש המשפט שלי, "לקפוץ זו תגובה של אשמים" זה נכון, כי לעשות סערה סביב הנושא היה עניין מיותר לחלוטין, כרובי לא נהיה אשם בזה שהוא הגיב, כי הוא לא "קפץ" הוא הגיב בשיקול דעת ואיפוק, בדיוק כמו שהוא היה צריך להגיב. לדעתי הדברים יצאו קצת מפרופרציה הגיונית, בא רגש עם הגז והאשים אותנו בהאשמות שווא, לדעתי יש לפטור אותן ככאלה ולא להוציא את העניין מפרופורציות. לכרובי יש את הגיבוי שלי בעניין בצורה טוטאלית, אפילו יותר טוטאלית ממה שחשבתי ראה מה שכתבתי בנושא שהרגשתי שהתגובה שלי אפילו מיותרת. הערות כמו "חבל שזה בא עכשיו" הן לא במקום, בדיוק מהסיבות שהסברתי קודם, שלדעתי הכרוב עשה עבודה מצויינת בהסברה. עם כל הכבוד לרגש על הגז, ושוב, יש הרבה כבוד, זו בסך הכל השקפת העולם שלו, הזווית שלו לעניין. הוא במקרה הזה טועה. זכותו לטעות, עלינו מונחת הזכות, לא החובה להעמיד אותו על טעותו. חלקנו הרגיש שהכרוב דיבר בשמנו, ולכן לא נראתה תגובתם. אז מר רגש על הגז חשב שאנחנו מושחתים, יופי לו, הוא לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת. אבל מפה עד העניין שנעשה סביב זה, הדרך ארוכה, אם היה מגיע מישהו חדש לגמרי שאף אחד לא מכיר ואומר דברים כאלו אני בטוח שלא היו מתייחסים באופן רציני, אבל רגש עם הגז הוא דמות מוכרת בפורום אופנועי שטח, לכן ה"ספין" סביב זה. לא חושב שזה צריך להיות מועלה על נס ומובל בראש חוצות. אני חושב שהתגובה הנקודתית (וגם הוספתי - כירורגית) של כרובי היתה בדיוק על הנקודה.
 

TShavit

New member
ואתה ממשיך לפספס את הפואנטה...

וזו מתחילה להיות טחינת מים. מצטער, לא הצלחת לשכנע אותי לגבי המשפט הלא-ממש-חכם "לקפוץ...". איפה היתה כאן "קפיצה"? האם כשהבעתי את דעתי בענין בשרשור המדובר, זה היה "קפיצה", והאם זה עשה אותי (שאיני מעורב כלל בסיפור, לא הואשמתי בדבר ולא הייתי מעורב בכתיבת התקנון) אשם במשהו? מי דיבר על לחולל סערה? עם כל הכבוד, אתה פשוט מדבר שטויות, ומרוב שאתה רוצה לצאת צודק אתה חוזר על טיעונים לא רלבנטיים. נ-כ-ו-ן שכרובי הגיב לענין. לא רוצה לחזור על עצמי - קרא את מה שכתבתי קודם לגבי מה אני מצפה מחברים שלי לעשות כאשר מישהו מתקיף אותי. זה ענין כל כך טריביאלי שאני פשוט לא קולט מדוע אתה מתעקש לא להבין אותו. לא דרשתי מאף אחד להתנפל על החבר רגש עם הגז ולצפות אותו בזפת ונוצות. רגש ואיפוק? בהחלט. מישהו הפריע ל-ך להגיב ברגש ואיפוק (כפי שעשית כאן)? ובינתיים, מי שעושה מכל הענין סיפור זה אתה. תראה לאן הובלת את הדיון: "העלאה על נס", "מובל בראש חוצות"... על מה אתה מדבר? כל הדיון מתרחש כאן בין כתלי הפורום הזה. וכן, דווקא בגלל שמדובר בדמות מוכרת ואף מוערכת, היה צורך להגיב. זכות ולא חובה? כן, נכון. צודק. אבל זו אמירה דמגוגית טהורה. אף אחד לא מכריח אותך להתייצב לצד קולגה שלך שמאשימים אותו באינטרסנטיות אישית. אבל אני בהחלט מצפה מאנשים בפורום הזה לעשות זאת. ולכן גם אני בהחלט חושב שהאמירה "חבל שזה בא עכשיו" היתה מאד במקום. הנה דוגמה לשימוש בקלישאה, שבמקרה זה מאד רלבנטית: לפעמים לא נעים לשמוע את האמת. זה מה של(עניות) דעתי קורה אתך עכשיו. אתה ב-א-מ-ת חושב שאם היית כותב את התגובה שלך שהעלית קודם באותו שרשור היה נגרם נזק למישהו? זה היה מפריע? לא במקום? אתה באמת לא חושב שהיה בזה משום הבעת תמיכה והתייצבות לצידו של חבר שלך שהותקף? צא מתוך ההתחפרות שלך, חביבי. אתה נעמד על הרגלים האחוריות שלא לצורך. אפשר לחשוב כבר על מה אנחנו מדברים... ראבאק, תגובה קטנה של תמיכה. טל
 
למעלה