רגש עם הגז
New member
אכזבה גדולה, אליפות ישראל בסופרמוטו
כידוע לכולנו בעקבות "בעיות עם האופנועים" בקטגורית S2 במרוץ האחרון באשדוד לא התקיים מרוץ בקטגוריה זו. ברשותי ק.ט.מ 450 מוסב לסופרמוטו ולצערי לא איפשרו לי להתחרות בקטגוריה הפתוחה, במרוץ באשדוד, בטענה שאני אפריע להם. לאחר האכזבה הראשונה רכשתי קראנק משומש של ק.ט.מ 400 בעל מהלך בוכנה של 46 מ''מ שהוא ארוך ב-0.6 מ''מ מהמהלך המקורי בדגם שלי. כתוצאה מכך גדל נפח המנוע ל-453 סמ''ק עובדה שמכניסה אותי לקטגוריה S1 וכאן שוב פעם הפתעה!!! בסופרמוטו "הישראלי" S2 מתחילה מ-460 סמ''ק, למה??? הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא אינטרסים אישיים ופחד מהעובדה שרוכבים חדשים יצטרפו למרוצים, תראו מה פישמן עשה במרוץ הראשון בעונה... כל זה מבחינתי פסול לחלוטין. זה קצת מזכיר לי את מה שהתרחש בשנות ה-70-80, כאשר נועם חצור היה משנה את תקנון המוטוקרוס בהתאם לנפח האופנוע שלו והכושר הגופני שלו. חבל חשבתי שמאז קצת התקדמנו, אך לצערי התבדתי. מצ''ב תקנון סופרמוטו באיטלקית, אבל בטוחני שכל מי שירצה יבין את הכתוב SUPERIORE=SUPERIOR=מעל
כידוע לכולנו בעקבות "בעיות עם האופנועים" בקטגורית S2 במרוץ האחרון באשדוד לא התקיים מרוץ בקטגוריה זו. ברשותי ק.ט.מ 450 מוסב לסופרמוטו ולצערי לא איפשרו לי להתחרות בקטגוריה הפתוחה, במרוץ באשדוד, בטענה שאני אפריע להם. לאחר האכזבה הראשונה רכשתי קראנק משומש של ק.ט.מ 400 בעל מהלך בוכנה של 46 מ''מ שהוא ארוך ב-0.6 מ''מ מהמהלך המקורי בדגם שלי. כתוצאה מכך גדל נפח המנוע ל-453 סמ''ק עובדה שמכניסה אותי לקטגוריה S1 וכאן שוב פעם הפתעה!!! בסופרמוטו "הישראלי" S2 מתחילה מ-460 סמ''ק, למה??? הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא אינטרסים אישיים ופחד מהעובדה שרוכבים חדשים יצטרפו למרוצים, תראו מה פישמן עשה במרוץ הראשון בעונה... כל זה מבחינתי פסול לחלוטין. זה קצת מזכיר לי את מה שהתרחש בשנות ה-70-80, כאשר נועם חצור היה משנה את תקנון המוטוקרוס בהתאם לנפח האופנוע שלו והכושר הגופני שלו. חבל חשבתי שמאז קצת התקדמנו, אך לצערי התבדתי. מצ''ב תקנון סופרמוטו באיטלקית, אבל בטוחני שכל מי שירצה יבין את הכתוב SUPERIORE=SUPERIOR=מעל