עוד שבוע עבר, מה שתינו?

ShaneG

New member
הוויסקי הכי טוב בעולם

שנה שעברה ג'ים מארי (זה עם הכובע שלא בולע) שיחרר את גרסאת ה2016 של הוויסקי בייבל שלו ובו הוא ציין כי וויסרי שיפון זול מקנדה הוא ה"וויסקי הכי טוב בעולם". כבר הרבה זמן הוא עושה דברים קצת הזויים ולא מעט אנשים שואלים שאלות לגבי האינטרסטים שלו בנושא, אבל זה ממש סיקרן אותי. הוויסקי הוא Crown Royal Northen Harvest Rye וחבר מקנדה קנה לי בקבוק כמתנה אבל רק עשכיו מצא מישהו להביא את זה אליי. הוויסקי עולה בין $20-30 בקנדה אבל בגלל אדון מארי אנשים בארופה משלמים ךפעמים מעל 100 יורו על הדבר הזה. אני נהנתי ממשנו, לא וויסקי סופר מורכב, והוא מתוק יותר משיפון אמריקאי, אבל חביב ומספק את כל התבלינים וטעמי עץ ווניל שהייתי מצפה ממנו. לוויסקי שיפון של $20-30 הוא באמת אחלה, אבל הוויסקי הכי טוב בעולם הוא לא.

בנוסף עבדתי על הדוגמיות שלי, שתתי לצ'יג בן 18 מחבית שרי, וויסקי נהדר. אני ממש אוהב לצ'יג ואחד הסיבות היא שהוויסקי פשות הולך טוב עם הכל, הוא טוב שצעיר, טוב שיושן יותר, טוב בחבית ברבון, טוב בחבית שרי, הכל.
היה גם קאנטו קאסק 35 של קומפס בוקס שקיבלתי מחבר. וויסקי בן 12 מחבית אלון אמריקאי. הם עשו משחק וויסקי שהתחיל כמרכיב לאוק קרוס שלהם ושמו אותו בכמה חביות אלון טרי גם אלון אמריקאי וגם אירופאי ועם רמות שונות של char ואז שיחררו חבית לכל יבואן שלהם בכל רחבי העולם. מספר 35 הוא אלון אמריקאי עם char בינוני ומהשוק האיטלקי. היה ממש דומה לאוק קרוס אך הרבה יותר מלא בדוף ועוצמתי
שתתי את הוויסקי מייפל ממזקקת רמת הגולן. עשיין צעיר ומרגישים את זה בתזקיק, אבל המייפל עובד הרבה יותר טוב עם זה בניגוד לדבש שהוא עשה לא מזמן. אחלה משקה לקינוח.
היה גם אברפלדי 18. שתתי פעם את ה12 ולא ממש אהבתי, היה מאוד משעמם. ה18 היה הרבה יותר מעניין והיה לי ממש טעים. רק חבל שזה 40% אז חסר לו קצת גוף.
וסיימתי את הספרינדבנק 15 שלי, אחד הבקבוקים האהובים עליי.
 

kinks

New member
הבעיה עם ג'ים מארי לדעתי

שהוויסקי הכי טוב בעולם חייב להיות וויסקי נגיש לכולם. השנה הוא בחרה איזה שיפון שהוציאו ממנו מהדורה מוגבלת של שלוש מאות ומשהו בקבוקים במחיר של שלוש מאות דולר בערך. זה מאוד מאוד הזוי כל הקטע הזה.
&nbsp
הוויסקי הטוב בעולם חייב להיות וויסקי שזמין ולפעמים הוא עם מהדורות מוגבלות הזויות שנגמרות בשנייה שהן יוצאות וגם אין להישגן בכל העולם.
 

ShaneG

New member
והוא לא בולע

בשיא הרצינות ובלי קונוטציות של עניניים מיניים, הוא לא בולע את הוויסקי שלו אף פעם. זה חלק מאוד גדול מלטעום ולהנות מהוויסקי.

הבעיה העיקרית שלי היא שהמדיה ממש התחברו לתיאור הזה של "הוויסקי הטוב בעולם" ועושים מזה הרבה יותר סיפור ממה שזה באמת, דעה של אדם הזוי אחד. ובשנים האחרונים ג'ים התחיל לאמין בזה יותר ויותר ועף על עצמו.
 

kinks

New member
הייתי בסדנה אתו לפני כמה שנים

לדעתי הקטע של לחמם את הוויסקי עם סגירה על ידי כף היד משעשע ולא הגייני. הרי בשלב מסוים כף יד שמחממת וסוגרת גם קצת מזיעה ומעבירה רשמים לוויסקי. אפשר לחמם וויסקי על מתקם לחימום אוכל ולסגור אותו עם מכסה או חתיכת קרטון של בירה. זה יהיה הגייני וראוי בהרבה.
אין לי בעיה עם זה שהוא לא בולע, הרי גם ביין כשאתה טועם אתה לא בולע. אין צורך בלבוע אלכוהול על מנת לבקרו כראוי. כל עוד הוא עובר על כל הלשון כלפי מטה לשקדים ואתה ירוק, אתה מקבל את כל התחושות.
&nbsp
 

מני.ת

New member
חרטה ברטה

אני גמרתי איתו כשהוא הכתיר את הארדבג 10 בתור הויסקי הטוב בעולם...
אמנם ויסקי מצויין, אבל הכי טוב בעולם?
 

kinks

New member
הוא חייב להכתיר משהו

לכתוב מדריך בלי להכתיר מי הכי טוב.
בכלל יש לו חיבה בלתי מוסברת לארדבג.
כל שנתיים או לפעמים בשנים עוקבות אפילו.
 
למעלה