שתינו משהו מעניין השבוע?

nimrodrosen

New member
more of the same

Torres jaime 2
Belgian owl glendronach cask 3yo
silver seal Enmore 2002 55%
Bunnahabhain macphails collection heavily peated 8yo
 

ShaneG

New member
כמה דברים פה ושם

היה לי שבוע קצת עמוס אז לא יותר מדי. ישבתי בפעם הראשונה על בקבוק פור רוזס לימיטד אדישן 2014 אצווה קטנה שרכשתי בוויסקי לייב. ברבון מדהים, בחוזק חבית כמו שצריך. מאוד מורכב ומלא בהדרים, קינמון, שוקולד ודבק (במובן הטוב).

עבדתי גם על כמה דוגמיות שיושבות אצלי כבר לא מעט זמןץ אחד היה מילסטון, וויסקי הולנדי בן 3 כבולי שהתיישן בחבית PX. וויסקי ממש מעניין, מורכב יחסית לגילו, מלוחי ובשרי והזכיר לי קצת את הטעם של marmite. הפרופיל של הכבול פה היה שונה מאוד ומעיניין.

היה גם דוגמית של סטראת'אילה בן 18 מבוקבק על ידי קיידנהד'ס. זה וויסקי שבעיקר הולך לבלנדים של שיבס ריגל וציפיתי לעוד וויסקי משעמם שמנסים לקפוץ על הbandwagon של הסינגל מאלטים, אבל הופתעתי לטובה. לא בדיוק לטעמי, אבל וויסקי מורכב עם אופי ייחודי ומלא גוף ועוצמה.

ובשישי היה בקבוק לג'נד 2012 של יקב שילה, בלנד של פתי סירה ושיראז. היה ממש סגול בצבע ומאוד פירותי אך גם מאוד תבליני כמו שאני אוהב.
 

yoavge

New member
תקופה קצת יבשה

במסיבה בחמישי לגמתי גלנמורנג'י קוינטה רובן ולפרוייג QC
בסופ"ש רק דגמתי בנרומך הרמיטאז 2007 - לחובבי הויסקי ביין. ההשפעה חזקה ומרשימה אך לא מוגזמת מדי עם הרבה פירות אדומים וקצת טאנינים
 

yezer

New member
ויסקי שלא מתחבר

שתיתי בנרומאך הרמיטאז שזוקק ב-2005 ובוקבק ב-2015. לטעמי הישון של הויסקי בחביות יין אדום לא עובד עם הפרופיל של בנרומאך (אולי עם גלנמורנגי היה עובד ?) ומתקבל ויסקי עם טעם מוזר- הכלאה שלא מתחברת בין ויסקי ליין. ראיתי שיואב כתב על מהדורת 2007 ונראה לי שההבדל בינינו הוא יותר עניין של טעם אישי ופחות ההבדל בין המהדורות.
 
גם אני לא התחברתי לויסקי שיושן בחבית של יין אדום רגיל.

לעומת זאת מאוד אהבתי את אלו שיושנו בחביות שרי, סוטרן, פורט והכי הכי את ARAN AMARONE
 
למעלה