Somthing Black

boots1

New member
Somthing Black

ניסיתי לעניין אתכם מספר פעמים בליקר הזה אך קיבלתי באק פאייר די רציני. הליקר נמצא בארץ וע"פ ידיעותי נמכר בבארים הכי נחשבים באזור ת"א ,הרצליה. אצלי בבר הוא מוגש נקי זוכה לשבחים כמעט מכל הלקוחות - אפשר להרכיב איתו מספר קוקטיילים מדליקים שהקל בניהם הוא Coca Black -קוזה נרה עם קולה. הרי לא יתכן שחברי הפורום שאלכוהול זורם בדמם אינם יוצאים לברים ולא הבחינו בבקבוק שכבר בלפחות 3 בארים שאני פקדתי היה מוצג בחזית הדיספליי. להשתמע.
 

The German

New member
אני אשמח לקבל מידע

באיזה ברים זה מוגש? דבר איתי במסרים, יש לי כיוון שאולי יעניין אותך
 

boots1

New member
הוא מוגש ב

אצלי בבר שאני לא מעוניינת לכתוב את שמו הוא מוגש בוודאות בגילדה,בקוואן ,אברקסס ועוד הרבה.
 
סתם שאלה תמה

אני קורא את ההודעה ומתקשה להבין את המטרה. אל תביני לא נכון, אני לא נגד ההודעה או משהו, רק מנסה להבין בשביל מה היא נכתבה. תודה מראש.
 

cloclo

New member
וואלה? לא,

כי אני דוקא כן נגד ההודעה או משהו. עד עכשו לא אמרתי מילה, אבל זה מתחיל לצאת מכל החורים.
אף אחד לא אוהב שנכנסים אליו הביתה ומדברים אליו כאילו הוא אדיוט. די.
 

boots1

New member
אז ככה

המטרה היא למצוא נושא לשיחה - אני לא חושבת שיש רע בכך, אני קוראת פה הודעות/מסרים שחוזרים עליהם אין ספור פעמים בווריאציות שונות ומגוונות - ואני מאוד מפרגנת לחדשנות. יש פה חברים קנונים שכל הזמן כותבים על אותו הדבר שנראה לי לפעמים מעט משעמם. אני נכנסת לפורום ובפעם פעם לומדת משהו חדש למרות שלא תמיד אני שותפה פעילה. שמתי לב שלא כתבו על הקוזה נרה למרות שהוא כן משהו חדשני שכמעט ולא זוכה לתגובה מכובדת כאן בפורום. יכול להיות שבגלל שהוא חדש ולא כולם מכירים. אבל אני הייתי כן רוצה לחלוק רשמים,חוויות מחברה שכן טעמו או כן מצאו קוקטייל נחמד שאפשר להרכיב איתו - על אותו משקל של טיול למקום מדליק בחו"ל ליעד שלא כולם ביקרו בו וא"כ לחפש מישהו שהיה באותו המקום בשביל להחליף איתו חוויות או "לשדל" אדם אחר לנסות ליסוע לאותו יעד כי אותך הוא מאוד הרשים.
 
לא טענתי שיש רע בכך

נהפוך הוא, אני מנסה להבין יותר טוב. בעיקר לא הבנתי את הצורך לציין שהליקר "ע"פ ידיעותיך נמכר בבארים הכי נחשבים באזור ת"א ,הרצליה" וגם קצת מבלבל אותי, מהתגובה השניה שלך, הקונפליקט בין 'לחזור אין ספור פעמים' לבין 'חדשנות'.
 

boots1

New member
ננסה שוב פעם

ציינתי שהליקר נמכר בבארים הכי נחשבים מכיוון שנראה לי קצת תמוה שהחברים שהאלכוהול בשבילם הוא לפחות תחביב וכנראה מבלים לא מעט בבארים,טרם הבחינו בליקר המדובר שבאמת קצת קשה להתעלם ממנו. "לחזור כמה פעמיים" -ישנן הודעות/המלצות של מיני אלכוהול שדשים בהם ו"טוחנים" אותם דק דק מבחינה אינפורמטיבית ולכן אני חושבת שזה המקום להציג מעט חדשנות לגבי דברים חדשים הקיימים בשוק. מקווה שהפעם הייתי יותר ברורה - בכל מקרה אשמח להאיר את עינייך במידה ועדיין לא הבנת דבר מה.
 
עכשיו יותר ברור

פשוט חשבתי שב"טוחנים" את מדברת על זה שמדברים על קוזה מרה הזה. פשוט, אני פעיל זמן מה ברשת בנושא אלכוהול, ועדיין לא נתקלתי במישהו שכ"כ אוהב משקה מסויים (כולל חובבי וחובבות ויסקי כבדים) שלא מצליחים להגיד את שם המשקה בלי לפספס איזו מחמאה גלויה או סמויה סביבו. כנראה שאצלך מדובר באהבת אמת...
 

maxfain

New member
האמת

שחיפשתי אצל הסיטונאים אצלנו לקנות בקבוק, ואף אחד לא מוכר אותו.. למען האמת, הם אפילו לא מכירים אותו. יש לך מושג איפה אפשר למצוא? אזור ת"א, ובמחיר סיטונאי.
 

boots1

New member
אנחנו מקבלים את זה ישירות מ

סוכן בשם זאב מחברת צילינסקי. מוכנה לבדוק ולתת יותר פרטים בהמשך.
 

boots1

New member
פ ר ט י ם

לא הצלחתי להשיג את מנהל הבר אבל כן מצאתי כתובת אינטרנט בגוגל. www.tsilinsky.co.il מקספיין -סתם מתוך סקרנות: השם שלך זה לא שם של בית ספר?
 

maxfain

New member
מממ..

השם שלי זה השם האמיתי שלי, ופיין זה קיצור של שם המשפחה שלי. אבל בעקרון כן, יש כזה בית ספר בת"א.
 

רוניM

New member
באמת נשמע קוקטייל מדליק

קוזה מרה עם קולה! אני רצה לקנות!!! אולי אני אנסה לעשות ווריאציות על הקוקטייל הזה... קוזה מרה עם קריסטל או R.C
 

temptation411

New member
אוי..קוזה מרה קולה!

יש לי קריסטל בבגאז שכבר חודש שם ובלי גזים..אני ינסה היום אם לא אולי נקפוץ לעדן הסופר האורגני בפולג ונביא אייס טי מנגו אננס או בקוקטיל שמצוין באתר של היבואן מרכיבים..1 מנה קוזה מרה+חצי מנה אבסינט לסגור ברדבול להוסיף קרח לכוס לשפוך לכיור לקח לו בול..לפתוח בקבוק בלק בוש לשתות ולהנות
 

boots1

New member
תקשיב חמוד

נכון, אני לא עונה למסרים שאתה שולח לי - אז מה ? אתה מתחיל למשוך לי בצמות? ואגב, סיפרו כבר את הבדיחה הזו עם הכיור וגם עם האייס טי אננס.... אין לך משהו מקורי קצת יותר? ועוד דבר קטן באגז' ולא בגאז.
 

temptation411

New member
כפרה..

מושך לך בצמות? לא ניראה לי.. וכן אני ממחזר בדיחות של אור..מותר לי ואם לא שמת לב פה אפחד לא אוכל אותך ואת הקוזה מרה שלך..אז תנוחי
 
למעלה