שאלה לבחורות..

ספיידי1

New member
אני מאמין שתואהבי את הסווארים למינהם

פיג' סאוור מידורי סאוור(מומלץ) רד ווטר(פיג' אבטיח עם רד בול נראה לי?) מידורי בול פסואה נקי\טוניק
 
למה צריך להמליץ לך מה לשתות?

מה את שותה כשאת יוצאת עם החברות שלך? זה מה שאני ממליצה לך לשתות כשאת יוצאת עם מישהו. אני בחיים לא עשיתי אחרת ובחור שהיה לו מה להגיד("איכס..גם גינס וגם בלק בוש, מה את גבר?") לא ראה אותי יותר...תשתי מה שאת אוהבת ותהני מזה...
 

ספיידי1

New member
צודקת...

כנראה פסחתי על הקטע שהיא רשמה "עם מישהו" חס וחלילה הכוונה שלי לא הייתה שהיא תרשים מישהו או תתנהג כמו "ליידי"
 

obbb

New member
אם אני הייתי במקום הגבר הזה

והייתי רואה שאת מזמינה בלק בוש וגינס, הייתי מתחיל לשאול שאלות בכיוון של את מעדיפה חתונה בגן או באולם ... בנות שאוהבות ומבינות באלכוהול זה הדבר הכי סקסי שיש ושלא יגידו לך אחרת!
 

pipfreak

New member
אתם יודעים מה מצחיק?

שהיא לא ציינה אפילו פעם אחת שהיא שותה גינס ובלאק בוש... תסתכלו טוב טוב
 

or83

New member
משקה הדייטים האולטימטיבי

מרטיני ביאנקו. שני קרח ופלח לימון. מעבר לזה, שתי מה שאת אוהבת.לא משנה אם את אוהבת קלואה עם חלב או לפרויג 10. עלתה לי מחשבה, איך זה יהיה לנשק מישהי אחרי שהיא שתתה שוט של לפרויג...
 

boots1

New member
אור מה יהיה???

אני חושבת שהמהפכה הסקסיסטית בעיצומה, בימים אלה הבחורות שותות וויסקי/וודקה כמו גדולות - קלואה היה מתמזג יופי עם קוקטיילים מלפני 5 שנים - ר"ע וואיט ובלאק ראשיין. מרטיני ביאנקו הוא משקה שאכן שותים אותו אבל אצלי הוא מקוטלג בתור משקה חתונות.
 

or83

New member
הייתי רציני לגמרי

ממש לא התכוונתי לצאת שוביניסט. לדעתי בדייט ראשון לא ממש כדאי להשתכר, במיוחד אם צריך לנהוג לבד הביתה. מרטיני ביאנקו הוא משקה טעים, לא אלכוהולי מדי, לא דופק את הראש ומצד שני זה לא בקרדי בריזר. יש לי רק כבוד והערכה לבחורות ששותות שתייה חריפה ואוהבות את זה, במיוחד אם הן יודעות גם מה הן שותות. ידע זה לא רק כח, זה גם סקסי.
 

boots1

New member
כמה אופציות

א) ג'ימסון עם ג'ינג'ר ב) קוזה נרה ג)וודקה טוניק עם לימון אני מקווה שהתגעגעתם אלי ...... בכל מקרה אני מתכוונת לחדש את את פינת היין השבועית/יומית תמונה אחרונה של אוסף האלכוהול שלי תגיע תועלה לאתר ביומיים הקרובים, לגבי אלה ששלחו לי הודעה בעניין מקום עבודתי : אין בכוונתי למסור מידע היכן אני מברמנת מכיוון שבעבר הלא רחוק בהיותי "חופשייה" יותר בפורומים בהם הלקחתי חלק פעיל -"זכיתי" לביקורים/הטרדות במקום עבודתי. תודה על ההבנה.
 
תודה לכ ל העונים...

בסוף התחלתי את הערב עם קורונה וסיימתי את הערב עם וודקה רד בול וקצת ליקר תפוחים היה תענוג..
 

arkim

New member
אני אסתכן בלהיות

קרציה, אבל בחורה שתשתה וודקה רד בול לידי, מאבדת ישר שתי נקודות. אני אהמר שאני לא היחיד, לפחות לא כאן בפורום, אז לתשומת ליבך
 

lior135

New member
אתה יודע מה? יותר מזה.

בחורה שתהיה איתי בדייט לא תשתה וודקה רדבול. אם היא תרצה להזמין וודקה רדבול, אני אשכנע אותה שזה מגעיל ואמליץ לה על משהו אחר.
 
למעלה