שאלות לעמיר בניון

batt

New member
אין לי שאלה ספציפית...אבל אולי

תספר קצת על תהליך התשובה שהתחלת לעשות....ואין לי ספק שאתה מסוגל לסחוף אחריך רבים אחרים לדרך הזו... בהצלחה אדם יקר ויישר כוח....אוהבים אותך (מאוד!!!)
 
עמיר...

עמיר היקר !!! במקרה אנחנו מתפללים באותו בית כנסת (אבל לא באתי איזה חודשיים...) והייתי בהופעה שלך בהיכל בב"ש ופשוט היה מדהים , באמת ! לי אין כל כך שאלה ... אבל יש לי בקשה ואני בטוח שאתה שומע את זה מיליון פעם , אבל אתה לא חייב לקבל את הבקשה ואתה יכול לדחות אותה . ת'אמת זה קצת קשה לי לכתוב את זה בפורום אבל , רק בגלל שאין לי אומץ לפנות אלייך כשאני רואה אותך בשבת ,גם מתוך נימוס וגם מתוך רצון לשמור את השבת רק לדברים שמחים . עמיר , איבדתי את חבר/אח שלי בצבא לפני שנתיים וקצת אני משוחרר שנה ... הייתי רוצה לשאול אותך אם יש מצב ורק אם אתה יכול ,באמת להלחין שיר שכתבתי בשבילו ובשביל המשפחה שלו כי זאת המתנה הכי יפה שאני יכול לתת להם , קצת להוציא אותם מהשיגרה , אמא שלו ואחותו הן מעריצות שלך וכל פעם שאתה בירושליים הן מגיעות גם בתקופה הקשה שהם נמצאים . [email protected] אני אשמח אם תוכל לעשות את זה וגם אם לא אני עדיין חושב שאתה מספר אחד !!!!
 
תשובה לאביר מהדרום

שלום אביר, אני מצטער לשמוע על המקרה שלך. בפעם הבאה שתראה אותי תפנה אלי, תאזור אומץ, אנחנו אמנם לא נקרא את השיר שכתבת ביום שבת אבל תמיד יש יום ראשון. אשריך. ערב טוב.
 

shooker123

New member
כמה שאלות לעמיר בניון....

אמיר, יש לי כמה שאלות שמעניינות אותי... אז ככה... 1) כמה שנים אתה זמר? 2) כמה דיסקים יש לך? 3) ממתי חשבת להיות זמר? כמו שאתה שם לב לפי שאלות אילו אין לי כל כך מידע עלייך... אני מכירה רק את השיר שלך " ניצחת איתי הכל " כי לא הצלחתי להשיג שירים שלך........ יש לך אחלה של קול תמשיך ככה והרבה הצלחה...
 

shooker123

New member
טוב תודה נשמה מחר אני אלך...

כנראה אין בנס ציונה אז אנסה בראשון ושוב תודה לך
 

1הגינגית

New member
מאיפה למדת את הפיוטים שלך?

מאיפה למדת את הפיוטים ובאיזה שיראתה הכי גאה?
 

מגי ח

New member
לעמיר היקר!

בס"ד היי עמיר רציתי להגיד לך שאתה זמר ממש ענק!! ואני מאחלת לך המון המון בהצלחה בדרכך החדשה!! אני מאוד שמחה שיש לי היזדמנות פה להתכתב איתך! אתה זמר ממש ענק ובאמת אין אין עליך ! יש לי כמה שאלות: 1. מתי תיהיה לך הופעה באזור הצפון שוב? 2. האם אתה מכיר משפחת חזות בבאר שבע? בהמון אהבה והערצה מרגנית חזות!!!!
 

a1762

New member
נטלי מרציאנו

מרציאנו אמרה בראיונות שאתה הזמר הנערץ עליה והכי מוערך שאלתי היא מה אתה חושב על העומק והאמת שלה בשירה ובכלל על הסגנון שלה. בתודה אביאל
 

s h i r i e

New member
אולי כאן זה יעבוד לי...עמיר בבקשה

עמיר בבקשה תבשר לנו שלא תפסיק להופיע בגלל ההתחזקות לדת שאני מאוד שמחה לשמוע ההופעה שלך פשוט עוצרת נשימה כמו הקול שלך המהפנט שירי
 

ס פ י ר2

New member
היי עמיר מה שלומך??? ../images/Emo13.gif

קודם כל קוראים לי ספיר, אני בת 14 מראשון לציון. רציתי להגיד לך שאני מעריצה שלך ממש ממש מגיל קטן ואוהבת ת'שירים שלך מאוד מאוד, עוד שיצא הדיסק הראשון שלך לחנויות "רק את". יש לך שירים מדהימיםםם. הייתי בהופעה שלך בצוותא בתאריך ה- 17.6.2004 ואני רוצה להגיד לך שהיה מדהים ומאוד מאוד יפה, הייתי בשורה שנייה ממש מול המיקרופון שלך ומאוד מאוד נהננתי. אני לא יודעת אם אתה זוכר שניכנתי מאחורי הקלעים פעמיים והיצטלמנו. עכשיו יש לי מספר שאלות: הראשונה היא: האם אתה תופיע בראשון לציון ואם כן, מתי? השאלה השנייה היא: האם סבב ההופעות שלך גם יהיה בחו"ל? עוד שאלה: מאוד מעניין אותי לדעת אם יצא לך בעתיד דיסק ב- DVD??
 
תשובה לספיר

שלום לספיר החמודה בת ה- 14 במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי אני מקווה להגיע לרשל"צ בהקדם האפשרי, אני מקווה שזה יתאפשר. דובר על כך שאולי אני אופיע קצת בחו"ל, אבל כרגע זה לא בראש מעייני. אני מאמין שיצא בעתיד DVD, אבל אני לא יודע זמן מדוייק. ערב טוב.
 

roii3

New member
לעמיר היקר.. כנס בבקשה דחוף לי..

לעמיר היקר אני יודע שאתה אדם צנוע, ואני יודע שאתה לא אוהב שמשבחים אותך. אבל אני בכל זאת חייב להגיד לך כמה דברים ואעשה זאת בקצרה: א. אני חושב שאתה לא מודע למה שאתה גורם לכל האנשים שאוהבים אותך. דרך השירים שלך, אתה פשוט לפחות אותי לוקח למקום אחר, נותן לי לחשוב בצורה אחרת, ונותן לי הרבה כוח להמשיך הלאה והכל בזכותך. ב. עמיר.. אני רוצה לכתוב לך שיר אבל אני לא יודע איך לשלוח לך אותו.. האם תוכל להגיד לי איך אפשר לשלוח אליך את השיר. ג. עמיר מתי תכתוב ספר, אני כבר לא יכול לחכות. ד. למה אי אפשר להשיג את הדיסק "רק את" בחנויות. ה. לסיום עמיר, אומר לך תודה מקרב לב על כול המוזיקה שהבאת לנו. ו. ועשיו באמת פעם אחרונה לסיום.. אני יודע שאתה עובר תהליך של התקרבות לדת, אני מאחל לך בהצלחה, רק בקשה קטנה לי אליך אל תפסיק לשיר ולהופיע. בהערכה רבה רועי בן-חיים.
 
תשובה לרועי

שלום רועי, תודה ויישר כוח. אתה יכול לשלוח לי מכתב דרך אתר האינטרנט של חברת הליקון והם מעבירים אלי את המכתבים שמגיעים אלי, תודה רבה. אני מקווה שבשבוע הבא תגיע לחנויות כמות לא מבוטלת של התקליט הראשון, וכמו שאמרתי קודם אני לא מתכוון להפסיק להופיע. לגבי כתיבת הספר, לא נראה לי שיש לי משהו חכם במיוחד לכתוב. תודה וערב טוב.
 
למעלה