שאלות לעמיר בניון

music dude

New member
שאלות לעמיר בניון ../images/Emo168.gif../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

שלום חברים, כידוע לכם ביום חמישי הקרוב ה- 5/8, בשעה 20:00, עמיר יכנס לפורום לענות על שאלות הגולשים. היות ואני מניח שלא כולם יוכלו להיות בפורם בשעה הזו, אתם מוזמנים כבר מעכשיו להשאיר את שאלותיכם על גבי הפורום. למען הסדר הטוב, אני מבקש לשרש את השאלות בצורה מסודרת כדי שכולן יהיו במרוכז - כלומר על מי שרוצה לשאול שאלה נא לא לפתוח הודעה חדשה אלה להגיב להודעה זו כך שניצור שירשור של שאלות. אני מאחל לנו אירוח נעים ומהנה.
 

music dude

New member
השאלה שלי

שלום עמיר, אין לי מילים לתאר את מה שאני חש למוסיקה שלך. כל מילה מיותרת. שאלתי היא כזו, אני מחפש מוסיקה ערבית/אלג'יראית איכותית. שירים או קטעים בסגנון של "מורה לחיים". אשמח אם תוכל להמליץ לי על אמנים מתאימים, אני פשוט לא מכיר. תודה והמון הצלחה!
 
../images/Emo25.gif עמירוש ../images/Emo25.gif

תתחתן איתי? סססתתתאאאאאאם... שתדע שהאיש שאיתו אני נמצאת הציע לי נישואין כשברקע התנגן שירך.... "בצבא הכי חזק"... לא חשוב שעדיין לא הסכמתי... אבל בכל זאת! רציתי לדעת: 1. למה לעזאזאל אתה לא מוציא d.v.d ?? 2. מה עם קליפים ?? ערוץ 24 משדר עכשיו נון-סטופ... אתה יודע... 3. הופעות בצפון הארץ? מתי ואיפה?? אוף יש לי מלא שאלות.... לא מסתדר לי עכשיו כלום מרוב התרגשות...
בסוף כל לילה אני בא את רזי צניעותך את נותנת לי ללמוד וריחמת עליי כמו אם וניצחת איתי הכל
 
יההההה

וואי עמיר בניון
.... אוי לא עולה לי עכשיו שאלות מרוב שאני מתרגשת......
טוב אז אני רק אגיד שאני מעריצה אותך? ושאתה זמר 100מם !!! יאללה בייי
 

וִיקִי

New member
עמיר

שלום לך עמיר יש בשירה משהוא מאד עמוק, ומאד שומר על עולם שאתה לא מרשה אולי בעיקר לעצמך לחצות את גבולותיו. מה שמאד בולט גם בהופעותיך, (וכן הייתי). הוא הסינגור העצמי וההסתגרות. כאלו אתה מגן על המוזיקה שלך ממקום של "אל תגעו לי בהיסטוריה שלי, שילמתי מחיר גבוה להגיע עד הלום. ובנס אני יכול לספר לכם על זה עכשיו". אני לא רוצה להשמע חלילה שחצנית אני באמת מאד מתחברת למוזיקה שלך, אך התהילה נוגעת לא אחת גם באומן. ולי ישנה תחושה שאתה לא מרשה. שאלתי היא למה? קיבלתי את הדיסק האחרון שלך ליום האהבה מבעלי, ויש לי אהבה גדולה ליצירה שלך. עלה והצלח ויקי
 

yoav האחד

New member
עמיר

קודם כל, אם אפשר לשים אצבע על אדם, שהוא לא ממשפחתי, שהשפיע בצורה הכי חזקה על חיי, זה אתה מר בניון. מאז שהתוודעתי למוזיקה שלך אי שם בקיץ 1999, חיי הפכו עמוקים יותר, מרגשים יותר, בעלי משמעות רבה יותר. החיבור שלי למוזיקה שלך, ולימים גם לאדם שבך, על מעלותיך וחסרונותיך - הם באמת יוצאי דופן. שמור על עצמך. שאלות: - מתוכננים איזשהם פרוייקטים חדשים בהשתתפותך? - מה עם הופעה בקיסריה? אתה יכול להרעיד את המקום, אולי בשיתוףעם עוד אומן אם זה עדיין מוקדם לך לבד (הצעות: פוליקר, שלמה ארצי...) - האם בעקבות ההתקרבות (המבורכת לכשעצמה) לדת בעת האחרונה, נראה אותך פחות, נרגיש אותך פחות? (כולי תקווה שלא. אנשים צמאים ליצירותיך, קולך ואמירותיך). - עלה והצלח.
 
תשובה ליואב

שלום יואב, תבורך, באמת תבורך. אני תמיד מקליט ועובד, אבל אין משהו ספציפי שאני מתכנן כרגע. לגבי קיסריה אני חושב שאלוהים והמציאות יחליטו מתי זה יקרה. אין סיכוי שאתה תראה אותי פחות בעקבות מה שאתה קורא לו "התחזקות". ערב טוב ומבורך.
 
עמיר

לא מזמן הייתי בהופעה שלך בירושלים. קודם כל אני חייבת לציין שנהניתי מאוד, אני אוהבת את המוזיקה שלך, אני מכורה לקול שלך ולא עובר יום בלי שאני שומעת את השירים שלך. אפילו אחותי שבאה איתי להופעה אהבה אותך מאוד, ואמרה שהפשטות והכנות שבשירה שלך שבו את לבה
. השאלה שלי היא האם אתה מתכנן להוציא אלבום נוסף מתישהו? נ.ב אתה חמוד עם כובע
 
עוד שאלההההההה../images/Emo124.gif

מהיכן אתה מקבל את ההשראה לשירים שאתה כותב? ויש לי חברה בשם מיכל שמאוהבת בך
 
לאחד שהצליח לגעת לי בנשמה...

עמיר, רציתי לספר לך לפני הכל משהו קטן ואחר כך אני אשאל את שאלותיי.... התגייסתי לפני מספר חודשים, עם שאיפות להגיע רחוק רחוק.... היום אני משרתת בבקעת הירדן, בחור נידח מוקף ערבים מסתכלת על מכ"ם 12 שעות כל לילה.... לא משהו מרנין במיוחד... הייאוש מהתפקיד עצום, האכזבה לא נמדדת במילים, אבל עם הימים שם מצאתי לי נחמה... את הנחמה מצאתי בשירים שלך... כל יום (או לילה אם לדייק...) אני יושבת מול המכ"ם ומאזינה ברקע לשירה שלך... את השירה שלך אני מרשה לעצמי להגדיר כתפילה... אני מרגישה מעין חיבור למילים, לנפש לחוויות... עם כל צליל וצליל אני מוצאת יותר רוגע ונחמה, ועל כך רציתי לומר לך תודה תודה ושוב תודה! ועכשיו לשאלותי... 1. הייתכן והשיר "ניצחת איתי הכל" אכן נכתב על המוזיקה ולא לאישה? 2. ברצועה הרביעית בשיר אתה שר חלק בלשון זכר וחלק בלשון נקבה, אז ניסיתי להבין אל מי אתה פונה בשיר ולא הצלחתי... אני אשמח לדעת... ועמיר, לסיום, תרשה לי לומר שאין לי מושג מהי ההגדרה לזמר נשמה, אבל אם ההגדרה היא של זמר שמחובר ומתחבר לנשמה של המאזין, אז זמר נשמה הוא אך ורק אתה! בהצלחה תמיד ושתדע רק אושר...
 
היי עמיר..

המוזיקה שלך מאוד נוגעת ללב לצערי אתה בין הבודדים שמעלים את איכות המוזיקה המיזרחית/ים תיכונית ולא כמו "אומנים" שמורידים את הרמה והקסם של המוזיקה המיזרחית/ים תיכונית,כמו אם שירים "שלחי אותו בSMS" המשך כך !.. אני בחור מיזרחי אבל שם לב שהרבה אשכנזים מאוד אוהבים ומיתחברים אלייך ואל המוזיקה שאתה יוצר הדבר לא שיגרתי בינינו האם יש לך מושג למה?
 
תשובה לטרילילי

שלום טרילילי אני מקווה שתוכלי להפיק מקסימום הנאה בבסיס. לגבי הפילוסופיה של השירים כל מה שאני אגיד פשוט יגרע מהכוונה המקורית. ערב טוב.
 
עמיר נפש תאומה שלי שלום ../images/Emo24.gif

אותי אתה מכיר מנחום ומהשיחת טלפון ואתה יודע שאני מעריצה גדולה שלך אחרי שהצלת אותי פעמיים ואתה מכיר את הסיפור שלי. יש לי רק שני שאלות באיזה שיר אתה פותח הופעות שלך? שאלה שניה : אתה אוהב אותי אחינו היקר??. מאחלת לך את כל האור בעולם ושולחת לך את ברכתי תמיד.
 
תשובה לאלין

שלום אלין, מה שלומך? אני שמח מאוד שחלק מהשירים עושים לך שמח ומרגשים אותך ומקווה שזה ימשיך כך. ההופעה נפתחת בשיר "מודה אני לפניך". כן, אני אוהב אותך אחותינו היקרה. ערב טוב.
 

boaz101

New member
לעמיר הענק

אני אמנם אהיה היום אבל גם למען הסדר הטוב וגם שאני לא ישכח קודם כל אני רוצה להגיד לך שמהרגע הראשון ששמעתי אותך ברדיו ירושלים אצל ירון אילן שר את "מורה לחיים" שהיית אז בתור זמר חדש ומבטיח התחברתי לקול ולסגנון ולאחר מכן ישר קניתי את הדיסק ואז התחברתי למילים, ללחנים ולפריטה המיוחדת שיש לך על העוד ומאז עברו חמש שנים של שמיעה של היצירות המופלאות שלך אתה אחד,יחיד ומיוחד, אוהבים אותך. שאלות: 1:בתור כאלה שכל כך מתחברים למילים ואי אפשר בכלל להבין את כולם אז מידי פעם אנו פותחים פה דיונים על פירושם של שיריך והיה דיון על השיר "אותו מקום אותה הרוח" הייתי רוצה לדעת מה כוונתך בשיר (אם תרצה כמובן)? 2:טוב בטח ידעת שישאלו אותך שאלות בקשר לדת (דרך אגב כל הכבוד על הדרך שבחרת אני דתי וקשה לי מאוד להתחזק והצעד להשים כיפה מעורר המון הערכה) הייתי רוצה לדעת אם גדלת על ערכים דתיים או שנחשפת לדת בקרך שונה ואם כן איך ומתי? 3:שאלה אחרונה לבנתיים, האם כדי להצליח היית חייב לעבור לגור בתל אביב או שאתה חושב שגם בבאר שבע הייתה לך הצלחה מתישהו? אם תענה ואם לא, מודה לך מאוד על מי שאתה, מי יתן והקב"ה יתן לך אריכות ימים וכח להמשיך לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים (ואני מאמין שגם אתה)עוד שנים ארוכות וטובות. אתה מספר אחד ותשאר עוד הרבה בעזרת ה'.
 

יפעתי 1

New member
עמירי...

עמירי "סיפור האהבה" שלנו התחיל כשבמקרה שיחקתי והחלפתי ערוצים ברדיו והקשבתי לשיר שלך "רק את" זה הספיק להפוך אותי למאוהבת. מאז חלפו כמה שנים, המשכת ללוות אותי(צבא, לימודים וכו) ועדיין יש בי התרגשות כשאני שומעת את המוסיקה שלך (לא מתפלצנת עליך) ומכריחה את אמא שלי לתרגם לי לעברית. הייתי בכמה הופעות ורק באחרונה בצוותא היה לי אומץ לפגוש אותך. היה שווה. מלמלתי משהו, זכיתי לחיבוק, הצלחתי להצחיק אותך ואפילו הספקתי להציע נישואין (ההצעה עדיין תקפה...) והכל ב-5 דקות. טוב אחרי ה"סדאע ראס" קבל שתי שאלות: 1.מי האומן הישראלי שהיית רוצה לעבוד אותו ולא הספקת? 2.מה היית עושה אם לא היית עושה מוסיקה? שיהיה לך רק טוב נשמה יפעת
 
תשובה ליפעת

שלום יפעת היה אמן מסויים שרציתי להציע לו לשיר שיר שכתבתי, אבל לצערי הרב הוא הלך לעולמו לפני חודשיים, ושמו אריק לביא זכרונו לברכה. אין לי מושג מה הייתי עושה עם לא הייתי עשה מוסיקה ערב טוב.
 
למה ../images/Emo35.gif למה ../images/Emo35.gif למה ../images/Emo35.gif

רוב היום אצלנו בבית אתה ברקע.... בכלל יש לי 2 מכל דיסק... הרי אני חייבת אחד גם באוטו... לא? אבל למה? למה? אני חושבת שאתה שר רק לי
 
עמיר אהובי!

אז זהו שלדעתי עמיר כותב את השירים עליי- רק שהוא עדיין לא מודע לקיומי... חברה יש הופעה שלו בהיכל התרבות בבאר שבע -לבוא! חובה חובה חובה האחד והיחיד..שהצליח באמת- לגעת בי..
 
למעלה