שאלות לעמיר בניון

Nahoum

New member
יצירת קשר

מהם הדרכים שדרכם אנחנו יכולים ליצור איתך קשר?
 
תשובה לנעמה

שלום נעמה השאלות ששאלת מאוד עמוקות בגלל שהתשובות אמורות להיות עמוקות יותר מהשאלות, אז קצת קשה לענות עליהן ברגע זה. תודה על השאלה, ואני מקווה שבנסיבות אחרות אוכל לענות על השאלות ששאלת לעומק. ברכות.
 
תשובה לליטל

שלום ליטל אני תמיד עובד על דברים חדשים, אבל אין לי מושג מתי יצא תקליט חדש.
 
תשובה לאני

שלום, לגבי החלק השני של השאלה, יכול להיות שאדם מסויים כתב שיר כזה או אחר ממקום מסויים שרק הוא יודע ורק הוא מכיר. כשאני שר את השיר של אלכסנדר פן אני מתחבר למילים של השיר ולא אליו כי אותו לא הכרתי, והשימוש הנפשי והרגשי שאני עושה בשיר הוא בטוח שונה מהמקור. לגבי האימוץ, אחרי ששקלתי ברצינות אני חושב שאני אשאר בבית שלי, אבל תודה רבה בכל זאת על ההצעה המפתה. אשריך.
 
תשובה ל gamn3

שלום, ההשראה העיקרית שבעקבותיה כתבתי את השיר הזה הייתה מותו של קרוב משפחה ששמו גולן. ערב טוב.
 
תשובה לגרציה

שלום גרציה, ברכות... האתר בראש ובראשונה זה משהו חדש בשבילי. זה מאוד מרגש אותי וזה מאוד מחמיא וזה סוג של תקשורת שאף פעם לא היכרתי. יש לי מה ללמוד בנושא ואני מקווה שאשתפר. תודה מעומק הלב והמון הערכה והוקרה לנחום על האתר המקסים הזה, יישר כוח. ערב טוב.
 
תשובה לשירה

שלום שירה, כמו עוד שאלות גם השאלות שלך מאוד עמוקות וקשה לענות עליהן ע"ג הפורום, בכתב. לגבי הקליפ, עכשיו זה כבר חומר למחשבה ואני אחשוב על זה לעומק. לגבי שאר השאלות, זו שיחה לזמן אחר. תודה, ולא להסתובב הרבה בתל אביב :)
 
תשובה לבתאל

ערב טוב, כדי לנצל את נחום כמו שצריך, הוא צריך להגיע בכוחות עצמו מירושלים לת"א והוא צריך לנתק את עצמו מסדר היום שלו, וזה לא פשוט לבקש ממנו דבר כזה. כרגע אנחנו נמצאים ביחד: אני הגעתי מב"ש ונחום מירושלים. כיף לנו כרגע ביחד בפורום אבל לצערי זה לא יכול לקרות לעיתים קרובות מידי. אני בטוח שזה יקרה פעמים נוספות בעתיד. ערב טוב.
 
תשובה לעידו

שלום עידו, יש רצון לעשות מוסיקה תמיד, אני לא יודע להגדיר את איך שהיא תישמע. אני כמוך מחכה לשמוע. יישר כוח.
 
תשובה לנורית

שלום נורית, תודה על הפירגון ועל המסר המשמח. אני אשתדל תמיד לזכור אותך נורית. תודה וערב טוב ושבת שלום.
 

s h i r i e

New member
אז מי הכניס את הטעות הזו

מי הכניס את נטעות הזו בשם משתמש שלו כנסי לאחת התשובות ולפרטים של עמיר ותראי
 

ס פ י ר2

New member
כן בתאל חמודה זה ניגמר

היה מאוד נעים ליהיות כאן עם עמירוש שלנוו!!! אנחנו מחכים כבר לפעם הבאה שיבוא אלינו היה לנו איתו פה כל כך כיף :) :) :) ביי לכםםםםם
 
תשובה ל- LeNi1983

שלום, כתוב על הדיסק, שהשיר הוא למוסיקה או אפשר גם על השראה שבגללה אני כותב. ערב טוב.
 
למעלה