קבלו מילה טובה....

קסם42

New member
מילה טובה איזה שיר ענק

הבדל עצום בין הביצוע העוצמתי של עמיר לזה של יהודה שהוא גם טוב אבל נשמע רדום מידי..
 

דודו כ

New member
מדובר באלבום אינטרנטי שיימכר ברשת בקרוב

הוא פורסם בטעות בשלב זה. עדכונים נוספים - בקרוב.
 

דודו כ

New member
יהיו בו גם שירים חדשים

ואף אחד לא חייב לרכוש אותו. אם מישהו ירגיש שזו דרכו לפרגן לעמיר על שלל היצירות ששחרר ללא תשלום לאורך השנים - בכיף. אם לא - גם בכיף.
 

אנונמני

New member
לא הרבה יותר הגיוני למכור

משהו שאין? מאשר למכור לנו את מה שיש לנו? מה שאני אומר זה שהיה עדיף לא לפרסם את רוב השירים ואז למכור,זה היה הרבה יותר מוצדק ומעניין.
 

רפי35

New member
אל תשכח שלא לכולם יש ובטח לא את כל השירים...

יש פה שירים ששוחררו לפני שאנשים מסויימים התוודעו לבניון, שירים אחרים שאנשים לא שמרו וגם שירים שאף פעם לא יצאו "רשמית" אלא פשוט עמיר שר אותם בנסיבות מסויימות. במקום להתלונן תחליט אם אתה רוצה להנות מזה או לא... שתהיה שבת נפלאה.
 

אנונמני

New member
אני לא מתלונן

יכול להיות שזאת השיטה,כי גם בעומד בשער 7 שירים יצאו כסינגלים ואז מכרו את הדיסק שכלל 10 שירים. לי משהו פה לא נראה הגיוני,אבל אם זאת השיטה למכור כמה שיותר..שיהיה בהצלחה. ו..אל תבלבל תמוח.
 

דודו כ

New member
אנונמני,

כאמור, אף אחד לא חייב לקנות שום דבר. אנחנו (עדיין) לא חיים בברית המועצות הסובייטית. מי שחושב שראוי לפרגן לעמיר ברכישת האלבום האינטרנטי, שכאמור יכלול גם מספר שירים חדשים שלא פורסמו בעבר בשום מקום, מוזמן. מי שלא - יבורך מפי עליון. ואשמח לדעת אילו 7 סינגלים יצאו מתוך "עומד בשער" טרם צאתו. שבת שלום וחג שמח
 

אנונמני

New member
בבקשה...

סתם ועיתים יצאו כשנתיים/3 לקראת תקופת הסליחות עמיר הוציא את השירים האלה וביקש שלפני שמורידים ייתנו צדקה (כל אחד כפי יכולתו). לא כחול לא לבן, עומד בשער נדבר מחר ודרך. היה לי בראש 7, כי את השביעי הוא שר בהופעות,(אחד מי יודע). ושוב,ברור שכל אחד יחליט לקנות או לא..אבל אני חושב שפשוט אל תפרסמו את השירים בחינם ואח"כ תמכרו אותם,פשוט תוציאו סינגל או שניים או שלושה..שיקדמו את האלבום,ואת השאר תשאירו בדיסק ומן הסתם ההתעניינות ברכישת הדיסק תהיה יותר גדולה. כל טוב.
 

דודו כ

New member
אין חוקי ברזל בהוצאת אלבומים וסינגלים

ובמיוחד לא בקריירה של עמיר...
 

odery

New member
עדיין

ריבוי סינגלים תמיד! מוריד ענין מהאלבום. מקווה שנגשים יעדים:)
 

משה חפץ

New member
*נכתב בכאב

אמנם אין חוקי ברזל או חוקים בכלל בנושא הזה אך נדמה כי בזמן האחרון עמיר מוציא סינגלים בהתאם למצב הרוח הרלוונטי באותו יום/שבוע/חודש/שעה/רגע. לצערנו הרב עמיר לא יוצר מוסיקה בתקופה האחרונה. דודו, אם עמיר חשוב לך כמו שהוא חשוב לנו תעשה טובה תגיד לו שיעצור רגע עם הדבים האלה ויחזור למוסיקה. בבקשה ממך זה הדבר הכי טו שיכול לקרות לו היום. בינתיים אנחנו שומעים את המוסיקה שלו {אותו מקום, רק את, שלכת, הכל עד לכאן, הרהורים}. תודה!
 

דודו כ

New member
משה, בוא נעשה סדר

סליחה אם זה ישמע בוטה, אבל זאת לא הכוונה. אתה יודע שאני מעריך אותך. עמיר לא עובד אצל אף אחד. הוא לא אמור להקליט "מוזיקה" כהגדרתך בגלל שחלק מהמאזינים רוצים כך. הוא הולך עם הלב שלו, והלב שלו אמר לו בתקופה האחרונה לשחרר שירים כשמתחשק לו (אגב, חלקם הוקלטו כבר לפני כשנה ונשכחו במעמקי ההארד-דיסק), בעיקר על מנת לפנק את חברי העמוד בפייסבוק. בכל אופן, זאת לא חלק מהדיסקוגרפיה הרשמית. קשה לי להבין למה זה מפריע כל כך. אני מעריך את האכפתיות שלך ושל המעריכים האחרים, אבל למרות זאת קטונתי מלהכתיב לעמיר כיצד לפעול ואיך בדיוק לענות על ציפיותיהם של אחרים. אני מניח שאתה יכול להעריך עד כמה זה מתיש וא נכון לעבוד כל הזמן במילוי ציפיותיהם של אחרים. אז אם יש תקופות שבהן הוא רוצה לעשות דברים יותר בשביל הנשמה, ללא מסחור - למה לא, בעצם? זה עושה טוב לו ולרוב המאזינים, אז למה לשלול את זה בצורה כל כך גורפת? עמיר הצליח עד היום דווקא בגלל שלא דפק חשבון למוסכמות ול"מה צריך לעשות". גם עכשיו הוא ממשיך כך, ועובדה שרבים אוהבים את זה. נכון שיש כאלה שפחות מתחברים, אבל זה בסדר - לא חייבים לאהוב את כל מה שהוא עושה, מה גם שהוא עושה את זה כרגע על חשבונו ומכספו. בכל אופן, כפי שהצהרנו בפייסבוק, לא ישוחררו שירים נוספים עד אחרי ימי העומר. לאחר מכן - הכל פתוח
 
למעלה