אבי בניון- שרשור האירוח

אביקו היקר

הייתי בהופעה בצוותא ונהניתי המון. האלבום האחרון שלך הוא מאסטרפיס אמיתי. רציתי לשאול שאלה מהחיים, לא מתחום האומנות והכתיבה דווקא. ניכר מהחומרים שלך, ומהתהליך שעברת בחיים, שאתה אדם מורכב ומתבונן, שכל הזמן מחפש ומתייסר, ולא חושש לגעת במקומות הכי פנימיים שלך כאדם פרטי, ושל כולנו כחברה. כמובן, אדם יכול להתלבט ולהתבונן ולהיקרע בין זרמים שונים, ולקחת מכל אחד את הטוב שבו אבל... כשזה מגיע לחינוך הילדים הדברים צריכים כמובן להיות ברורים ומוחלטים. עם הילדים אי אפשר לומר: תראה, זה מורכב. יש ככה ויש ככה. ילדים צריכים לשמוע אמת ברורה, כשאת המורכבות הם יגלו לאט לאט במהלך החיים. השאלה היא (ושמעתי בתוכנית שלך בגלי ישראל, כשראיינת את עמיר אחיך, שאתה עצמך מתחבט בנושא הזה): איך אתה מחנך את ילדיך? איך אתה מדמיין אותם כשיגדלו? מה היית רוצה שיהיו? (מלבד הם עצמם שמחים ומאושרים, כמובן) לאיזה זרם חינוכי אתה שולח אותם? לאיזה מוסדות? האם בגלל חינוך הילדים אתה משתדל להתנהג אחרת בפניהם? אשמח אם תרחיב בנושא החינוך - איזה תהליך זה גורם לך לעבור עם עצמך כשאתה מנסה לשקף את זה מול הילדים שלך? חשוב לי לשמוע את דעתך כי אני עצמי מתייסר בזה יישר כח ובהצלחה בכל מעשיך!
 
שלום לך

שאלה ממש רצינית אתה שואל,אשתדל לענות שיניתי הרבה בגלל החינוך,לדוגמה הייתי מכור לקוקה קולה וכמובן שלא רציתי שגם ילדי יהיו מכורים לרעל הזה,החלטתי שרק בשבתות וכשבאים אורחים המשקה יעלה על שולחננו,בשביל שלא יהיה פער בין האני למה שאני דורש מהילד.זה מלמד ועוזר לעבוד על המידות. כמו שכתוב בפרקי אבות "הוא היה אומר" מתוך מה שהוא עצמו היה (בעל המשנה),הוא היה אומר. אני לא מסכים שילדים של היום לא יכולים להכיל מורכבות,הם יכולים,החיים מכריחים אותם להתמודד עם מורכבות כבר בגיל צעיר מאד.אני אנסה לכוון לכיוון חד וברור ,אחנך את ילדי במוסדות עם אהבת ארץ ישראל ועם ישראל ומאידך במוסדות שיקפידו בהם על קלה כבחמורה.אני שואף שגם אם הם יהיו אברכים בכולל ,זה יהיה ממקום שדואג לכלל עם ישראל,להנהיג ולתרום ולא לברוח ללימוד. הבן שלי מייעד את עצמו להיות הרב הראשי של צה"ל,זו התגשמות האידאה שלי,הלואי,אמן. תודה רבה.
 
חברנו היקר

עיר הקודש מייחלת לשמוע את קולך אנא ארגן לנו הופעה בקרוב.... איזה דיסק אתה שומע ברכב? האם השיר "אבא" נכתב בשביל מושיקו חפץ שבדיוק ביום שבו יצא השיר הפך להיות אבא?
 
שלום לך חן

אני מייחל להופיע בעיר הקודש,יש לנו חברה חדשה המטפלת במקומי ההופעות,אמורות להסגר הופעות גם בצפון וגם בירושלים המתוכננות לאחרי ל"ג בעומר. ברכב אני שומע שעורי תורה ממכון מאיר בעיקר של הרב אורי שרקי וכן דיסקים של סוגיות הלכתיות של צורבא מרבנן. בוודאי שהשיר נכתב בשביל מושיקו,הוא נכתב,הולחן,עובד,הוקלט ושחורר ביום אחד:) מסרי לו ברכת מזל טוב ורב נחת ממני.
 

NOAN505

New member
נהנו מאוד מההופעה במרכז האומנים בבאר שבע

מתי ההופעה הבאה? ועם יש סיכוי שתיהיה באזור ירושלים?
 

leka27

New member
גם לי מותר...

המוזיקה שלך נוגעת במקומות מאוד רגישים ועמוקים, אז אני מניחה שהיא גם יוצאת ממקום מאוד אישי ופנימי. יש לך קושי בהיחשפות הזו?ואם כן, מה גורם לך למרות זאת להוציא את השירים האלה ולפרסם אותם לעולם? ויותר מזה, לעמוד על הבמה מול אנשים זרים (שמאוד אוהבים אותך, אבל עדיין זרים) באופן כ"כ חשוף? וגם, על מה/על מי נכתב השיר "הולכת לאיבוד"? בהצלחה רבה בהמשך, מחכים לך בירושלים!
 
שלום לך מנהלת

השירים אכן יוצאים ממקום אישי ופנימי ולפעמים קשה להחשף כך,אבל ברגע שזה יוצא לאוויר העולם אני משתדל להתעלם מהפן האישי,לפני שאני עולה לבמה אני מזכיר לעצמי שאני בשליחות להעביר מסרים זה בהחלט מקל על החשיפה. השיר הולכת לאיבוד נכתב ע"י עמיר,אינני יודע על מי ולמי נכתב,אני יודע שאני מכוון על ארץ ישראל. תודה רבה לך.
 

גילי279

New member
אברהם היקר

א. נהניתי מאוד משלוש הופעות שלך (ב"ש לפני כשלוש או ארבע שנים וההופעות האחרונות בצוותא וב"ש), אין צורך לומר לך מה דעתי עליך , על הביצועים שלך ועל הכשרון האדיר שיש לך. ב. שאלה שחובה לשאול - מה עם לוח הופעות מסודר???? אנחנו כבר מתגעגעים ואני בטוחה שאני מדברת בשם הרבה שהיו ונהנו, אתה פשוט משאיר טעם של עוד. ג. אז יש לי שאלה חשובה לא פחות, נכון שלא מזמן יצא דיסק, אבל האם כבר התחלת לעבוד על אחד חדש? יש לך שיר שאמור להשתחרר בקרוב? ד. אם היית יכול לבצע דואט, עם מי היית מעדיף לבצע אותו? (וברור שאני לא מצפה לשמוע--עמיר......) ה. הכי חשוב לומר כמה אנחנו אוהבים אותך ואוהבים את האהבה שאתה מרעיף עלינו, אתה כשרון אחד ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ועכשיו אני רוצה לפנות לכל חברי הפורום היקרים, תפרגנו חברה, אין על הבחור הזה, ההופעות שלו נהדרות כמוהו ויאללה, בואו להופעה שבטוח שתהנו ממנה ולא תסתפקו באחת..........חופשי יש טעם של עוד ללילה טוב אברהם וד"ש בבית :))
 
שלום גילי

תודה רבה אני מקווה שכעת עם ניהול ההופעות החדש, כמו שציינתי, יהיה לוח הופעות מסודר. טרם התחלתי לעבוד,נושאים חדשים מעסיקים אותי אבל שירים חדשים אין.בע"ה עוד יבואו. הייתי מעדיף עם עמיר:) תודה לך
 

גילי279

New member
מקווה שלא פספסתי אותך.....

גם אם כן, לא נורא, בטח תראה את מתישהו.......גם אנחנו היינו מעדיפים עם עמיר, אבל אולי בכל זאת? אולי יש עוד מישהו?? השילוב שלך ושל עמיר הוא שילוב מנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שלא תטעה.....אבל בכל זאת, תנסה לחשוב על עוד מישהו שאולי יכול להיות שילוב מוצלח? הצלחה עם הנושאים החדשים המעסיקים אותך, אוהבים אותך ולילה טוב, ניפגש בהופעות
 

leka27

New member
ועוד אחת קטנה

היו לך תקופות יובש שבהן לא הצלחת ליצור? ותקופות יצירתיות במיוחד?
 

רויטל B

New member
שאלה נוספת

שמעתי שיש הרבה רבנים שיוצאים כנגד זמרים שהישיבה בהופעות שלהם מעורבת, מה דעתך על כך? האם קיבלת היתר מרב להופיע מול קהל מעורב?
 
שלום שוב

אני מתייעץ עם הרב שלי,האידיאל הוא כמובן להופיע בהופעה נפרדת,אבל מכיוון שבהופעה מעורבת אני אגיע ליותר אנשים ויש יותר סכוי לקרב,אני מופיע מעורב,כמובן בצניעות האפשרית ללא רקודים עם כמה שפחות קלות ראש. תודה לך.
 
חברים יקרים

תודה לכם על השאלות והאמון תודה רבה על האהבה הגדולה שאתם מרעיפים עלי,זה מחזק ונותן כח להמשיך. מקווה שנפגש בשמחות. תודה רבה למנהלת הפורום שטרחה ואיפשרה את האירוח הזה.
 

leka27

New member
../images/Emo57.gifסיכום האירוח

ראשית, תודה רבה אבי בשמי ובשם כולם על הזמן שהקדשת לנו, אני אישית למדתי הרבה... נשמח לארח אותך בהזמנויות נוספות!
אודליה ואתי- תודה רבה על העזרה בקיום האירוח. ותודה אחרונה לכל המראיינים המעולים
לילה טוב!
 
למעלה