יורם גאון אמר ,,,,

../images/Emo183.gifיורם גאון אמר ,,,,

ששירה מזרחי זה זבל, וטוב לבריאותו הנפשית שהוא לא כלל את עמיר בניון באמירה המסריחה הזו
 

odery

New member
מענין מה עמיר חושב על האמירה הזו

כי הוא די אוהב את המוסיקה של הגאון...
 

אנונמני

New member
מה כולם מתחסדים...

קודם כל הוא אמר שם שכדוגמא אביהו מדינה זה יפה...ככה שהוא לא הכליל את כל הז'אנר, דבר שני, ישי לוי בעצמו יורד על המילים של המוסיקה של היום,אני לא זוכר איך בדיוק אבל הוא די לעג לדודו אהרון על השיר "כסף ואלכוהול" , סה"כ אני בטוח שעם התוכן של הדברים הרבה מסכימים, הוא פשוט לא חשב שזה ייצא לתקשורת אז הוא השתמש בביטוי חריף...אם אני לא טועה גם עמיר דיבר פעם על השירים של היום שאנשים מנסים לכתוב רק להיטים, על ההתמסחרות ועוד דברים שאני לא זוכר. ואודרי, עמיר באמת אוהב את המוסיקה של יהורם גאון? הוא אמר את זה יענו? מעניין...
 

odery

New member
לא מתחסדים

יש לך טעם אחר במוסיקה בטוח יש דרך להתבטא כלפי מה שאתה לא אוהב וגם על הטקסטים הרדודים של דודו אהרון ומשה פרץ אפשר למוצא מילים יפות יותר מהניסוח הפרובקטיבי שלו. על כתיבת להיטים והתמסחרות יש ביקורת רחבה של יוצרים והיא לגיטימית,שוב-באיזו דרך??? ועמיר אוהב יהורם גאון אותו ואת נעמי שמר ואת מאיר אריאל ואת הלחנים של יאיר רוזנבלום. ואני לא זוכרת באיזו הזדמנות הוא אמר אתזה,אולי בפורים שנה שעברה בגלצ?
 

אנונמני

New member
שוב אני אומר..

הוא לא חשב שזה ייצא לתקשורת, אחרת ברור שהיה מתנסח בעדינות, אני בטוח שאם היית שומעת את התגובה של הזמרים המזרחיים לא לתקשורת,אלא לחבריהם,היית מזדעזעת לא פחות. העניין הוא שהוא נפל בפח והדברים שלו יצאו לתקשורת.
 

odery

New member
אז מה שאתה אומר בעצם זה

מותר להיות פורע חוק,אסור להתפס... לא מעניין אותי מה הזמרים המזרחיים אומרים זה לא יגמד את דבריו של גאון,הייתי רוצה ששני הצדדים לא ידברו בצורה מגונה,רצונות.
 

אנונמני

New member
איזה חוק..

הוא לא עבר על שום חוק.. ואת סתם מגזימה, כולה אמר "זבל" .וואו. כאילו יש בנאדם שלא אמר את המילה הזאת על משהו או מישהו,(חוץ מההקשר האמיתי חח)
 

odery

New member
זו היתה אנלוגיה

והוא ערבב שם גם שטן וכאלה...
 

יניב160

New member
ניראה לי

ניראה לי שעמיר לא חושב שמזרחי זה זבל, וכל אחד והטעם שלו, ועמיר הוא בכלל לא זמר מזרחי, עמיר משלב בשירה שלו את כל הסיגנונות, גם מזרחי אבל לא רק, יש לו בלוז, רוק, קליסיקות וכו...
 
למעלה