יש צבעים, צבעים יפים מאוד

STEVE NASH

New member
יש צבעים, צבעים יפים מאוד

אחחח איזה שיר זה איזה! מצאתי אותו בימים האחרונים ומצבי הנפשי השתפר
אז מה עמיר אומר בשיר הזה? לדעתי השיר הזה מנסה לתאר את הנפש של הבנאדם או את הדמיון שלו, ובכלל את מה שהוא עובר במהלך החיים. כל בנאדם יכול להזדהות עם השיר הזה כי הוא מדבר על כולנו. יש צבעים יפים ויתרונות בכל אדם, כמו שבכל אדם יש צבעים מכוערים וחסרונות הרי אף אחד לא מושלם. לכל בנאדם יש שירים שהוא אוהב שבתכלס די מסגירים את האופי שלו, כי מוזיקה מראה הרבה על הבנאדם. הבית הזה מתחלק לשנייים - חלק שמתאר מה קורה בפנים, ועוד חלק שמתאר מה קורה בחוץ (צבעים בפנים, שירים גורם חיצוני שמשפיע על הצבעים האלה). הבנאדם חווה רגעי שיא והתרגשויות במהלך החיים, ובשלב מסויים הוא מגיע לנקודה שבה הוא תוהה האם המחר נמצא בשליטה שלו או שהכל משמיים ואין דרך לשנות אותו. זאת סוגיית האמונה שמעסיקה פחות או יותר 99 אחוז מהאוכלוסיה כיום. לבסוף, הבית האחרון. יא אללה כמה שהוא מרגש. אין משפט שחודר יותר ללב מאשר "אהובים שנעים כמו סרט בתוך העיניים". אין הרגשה יתר כואבת מלראות זוגות עוברים ומאושרים כשאתה עדיין לא מצאת אהבה, זה עניין שרודף אנשים רבים במהלך חייהם. אדם לומד מטעויות ומכאבים שחוה, מפיק לקחים, מגיע לשפל (בדידות ושקרים) ולא משנה מה קורה הוא תמיד תמיד מתבגר.. עוד קמטים בלחיים זה דבר שאי אפשר לעצור לא משנה כמה תנסה וכמה תרצה להתכחש לכך... והלחן. וואו. לרגע חשבתי שאני שומע את מוצארט. עמיר בשיאו ללא ספק, אחד מהשירים היותר מדהימים שלו ובכלל במוזיקה הישראלית. http://www.youtube.com/watch?v=5LGeRAq1AjM
 

odery

New member
הלואי שזו היתה סוגיה שמעסיקה 99% מהציבור

ניתוח יפה מאד!
 

STEVE NASH

New member
אני חושב שזה באמת המצב

גם להיות חילוני לגמרי, או אפילו לא להאמין בה' בכלל זאת החלטה שמתגלגלת מהתהיה הזאת שעמיר מדבר עליה.. כך שכמעט כולם הגיעו אליה באיזשהו שלב בחיים. זו דעתי.
 

leka27

New member
באחת ההופעות

עמיר הסביר קצת על השיר, אבל אני לא ממש זוכרת- שהשיר מדבר על היום שבו האדם עוזב את העולם, עם איזה צבעים הוא נכנס לקבר- "מאיפה אתה באת, לאיזה סוף אתה חוזר". אולי מישו זוכר יותר טוב ממני?
 
למעלה