רוצים להשפיע?

leka27

New member
../images/Emo239.gifרוצים להשפיע?

השאלון הבא נועד לאפשר לכם להשפיע על אופי הפורום, אני מזמינה את כולם (ישנים/חדשים/גלויים/סמויים) לענות עליו כדי שאוכל לדעת לאן נושבת הרוח ולנסות בע"ה לנווט לשם. (אפשר לענות גם במסר). 1. האם את/ה רוצה שתהיינה פינות קבועות בפורום? מי יהיה אחראי להן? (שאלונים, שיר השבוע וכדו') 2. האם את/ה רוצה שיהיו מידי פעם שרשורים קלילים ונחמדים? (משחקים, חידות ושטויות נוספות...) 3. האם לדעתך צריך לעדכן בפורום עדכונים שקיימים בעמודי הפייסבוק? 4. האם נכון לנעול את הפורום בשבתות וחגים? 5. האם לחגוג ימי הולדת של חברי הפורום בפורום? 6. האם את/ה מעוניין שיוכנסו מידי פעם לפורום תכנים שאינם קשורים לפורום ישירות? (תרבות, יהדות, אומנים אחרים) 7. הערות ורעיונות נוספים:
מי שמצביע- משפיע...
 

אנונמני

New member
......

לעשות אחרי כל הופעה שירשור עם תמונות,רשמים, רשימת שירים,וכו..מאותה הופעה,ממש כמו שהיה כשחזר להופיע בתחילת הסבב הכל עד לכאן.
 

odery

New member
../images/Emo98.gif

1 אני בעד שאלון שבועי ולא אכפתלי לקחת את זה על עצמי 2 בעד 3 בעד יש כאן חברים שאין להם פייס,זו יכולה להיות פלטפורמה מגשרת:) 4 נראלי שכפורום רשמי התשובה היחידה בנושא צריכה להתקבל מעמיר ואבי 5 נראה מיותר 6 בכיף 7 בפורום של אמן אחר שהייתי כותבת ופעילה בו היה שיתוף פעולה מלא בין המנהל האישי לחברי הפורום-לכל הופעה הוצעו כרטיס חינם אליו נרשמו באמצעות מסר למנהלת-ובתמורה מי שנהנה מאותו כרטיס היה צריך לכתוב בקורת ולשתף את שאר החברים בחוויותיו.אני בעד להנהיג זאת גם כאן! וברכות על ההתחשבות ברצון האנשים כאן.
 

leka27

New member
האייקון ששמת

זה רמז למשו? (מקווה בשבילך שלא...
) בקשר לפייסבוק- מנסיון, אין בעיה להיכנס לעמודים האלה גם למי שאין.
 

odery

New member
לא לא.חס וחלילה

לכל דף יש? כי כשאני מתנתקת אינלי אפשרות להכנס לדף של אבי בלי ללחוץ לייק.יתכן שזה אפשרי אם ישלך קישור ישיר...
 
תשובות!

לדעתי... 1.כן,רצוי מאוד שיהיו פינות קבועות בפורום,בעניין מי שאחראי עליהן בעיני זה לא משנה. 2. כן. 3. כן,כמו שכתבו כבר לא לכולם יש פייסבוק(לי דווקא כן) אבל רצוי מאוד שיהיה גם פה. 4. אין לי דעה בנושא,לי לא יפריע אם זה יהיה סגור בשבת או פתוח. 5. כן אכן צריך לציין לפחות שיש לאדם מסויים יומהודלת ולאחל לו מזל טוב. 6. תמיד אפשר להוסיף דברים אחרים לא קשורים לפורום במינון כמובן,זה מוסיף,בסך הכל זאת עוד צורת התבטאות לאנשים. 7. להוסיף קישורים לשירים או ביצועים מיוחדים של עמיר לשירים(ולא חסר) כבונוס לאנשי הפורום הזה. (כמובן באישור עמיר).
 

אתי Z

New member
../images/Emo124.gif

1. בעד, לא ממש משנה מי יהיה אחראי 2. לגמרי בעד, זה הזמן שכל אחד יפעיל את מלוא היצירתיות שבו.... 3. כן, אני חושבת שהפורום והפייסבוק צריכים לעבוד במקביל ולעדכן בשני המקומות... גם לטובת אלה שאין להם פייס וגם כדי שנוכל לפתוח כאן אי אלו שרשורים בנושא העדכון........... 4. כמו שאודליה אמרה (למרות שעמיר אמר פעם באיזו כתבה שזה מדהים לראות שהפורום של המעריצים שלהם החליט מעצמו לא לתפעל אותו בשבת מתוך כבוד אליהם ולדרך שלהם..) 5. צריך לעדכן את לוח האירועים ושמי שרוצה מחברי הפורום יעדכן את התאריך ובטח שנחגוג! 6. אפשרי 7. אני חושבת שגיבוש של האנשים בפורום יגרום לרצון גדול יותר להכנס לוכתוב כאן. אז אפשר לפני הופעות לעשות שרשורי התפקדות ומי שמגיע יפגש להגיד שלום ולהכיר ובע"ה אני לגמרי בעד החזרת מפגשי הפורום............ שיהיה לנו בהצלחה!! אשרייך לאה
 
אתי..

מסכים לכל מילה שלך.. לגבי המפגשים,מתי באמת אני אדע מי את? חחחח סתם אני צוחק,אבל מתי באמת אני אזכה לראות אותך? אני חייב דחוף לקבוע הופעה...מה ההופעות הקרובות? ודרך אגב שאלתם את עמיר במקרה על דיסק חדש?(הדיסק המשולש שהוא רצה להוציא) מה קורה עם זה? ומה קורה לגבי דיסק ההופעה ההיא מהנמל(האנגר 11 נראלי קראו למקום)
 

STEVE NASH

New member
תשובות

1. האם את/ה רוצה שתהיינה פינות קבועות בפורום? מי יהיה אחראי להן? (שאלונים, שיר השבוע וכדו') בוודאי! כל מיני פינות של ניתוח שירים, זה יכול להיות מעניין. 2. האם את/ה רוצה שיהיו מידי פעם שרשורים קלילים ונחמדים? (משחקים, חידות ושטויות נוספות...) בכיף 3. האם לדעתך צריך לעדכן בפורום עדכונים שקיימים בעמודי הפייסבוק? אין לי בעיה עם זה 4. האם נכון לנעול את הפורום בשבתות וחגים? אני מעדיף שלא אבל מכבד את האחרים.. 5. האם לחגוג ימי הולדת של חברי הפורום בפורום? אפשר 6. האם את/ה מעוניין שיוכנסו מידי פעם לפורום תכנים שאינם קשורים לפורום ישירות? (תרבות, יהדות, אומנים אחרים) בכיף כאיופק 7. הערות ורעיונות נוספים:
 

רפי35

New member
עוד אחד שמצביע...

1.שיהיו בטח שיהיו, אחריות של מי שיכול לקחת על עצמו 2.בתדירות יותר גבוה ממידי פעם. 3.חייבים, צריך סנכרון בין הפייסבוק לפורום. 4. אני נגד לנעול, מי שלא מתאים לו גם ככה לא יהיה פה, מי שלא נוח לו לא יכתוב. אבל מי שזה הזמן הפנוי שלו, צריך לתת לו את האפשרות. 5.צריך לציין אותם, לעדכן את הלוח בכל מי שנמצא כאן. 6.אפשר להוסיף רק שתהיה יד על הדופק שהתכנים הנוספים לא עולים על התכנים של עמיר. 7.מפגשי פורום לפני הופעות.
 

nuly123

New member
עונה ../images/Emo183.gif

1. פינות קבועות יכולות להיות נחמדות, אולי כדאי לנסות להריץ כמה ולראות מה תופס (ולא להגזים...). 2. אפשרי, צריך למצוא את המינון המתאים. 3. בתור אחת שאין לה פייסבוק אשמח לקרוא עדכונים כאן. 4. לא יודעת... אני חילונית לגמרי, אבל לא נכנסת לפורום הספציפי הזה בשבת (וגם לא מאזינה למוזיקה של עמיר ואבי בשבת). 5. אפשרי 6. ראו תשובה 2... 7. בהצלחה!
 
למעלה