IM FREAKING OUT MAN

hen chen

New member
IM FREAKING OUT MAN

בבקשה תגידו לי שזו רק השעה שמשפיעה לי על המוח... אני דמיינתי או שבשבוע הזה, אולי גם שבוע שעבר (אני לא בטוח), הדיילי שואו לא שודר? ויש סיכוי, שבאמת, מחר, בשעה היעודה 21:40, בערוץ 14, לא משדרים המשרד?!?! בבקשה תגידו לי שאני מדמיין. אם לא, תנסו להסביר לי למה ערוץ 14 לוקח ממני את הדברים היחידים בשבוע שמשאירים אותי שפוי. תודה.
 

gadgad0

New member
הדיילי שואו בגלל חופש, המשרד בגלל חורבן

בית-המקדש (תשעה באב).
 

hen chen

New member
חורבן בית המקדש...

חורבן בית המקדש... מוכר לי משהו...שמעתי על זה פעם... מה עם חורבן הקומדיה האנושית? לא נורא. נסבול. תודה על התשובה המהירה. נרגעתי. ותודה על האתר. מכיר כמובן. נחמד שעדכנו שם. קצת מאוד מאוד קצת מאוד איטי. ובתור בעל של כל העונות בדיוידי אין לי ממש שימוש בזה. לפחות זה לא של הלהקה ארסטד דוולופמנט (כי זה מה ששלחו לי ממש הבוקר) XD
 

gadgad0

New member
יש, אגב, SNL עם ג'ון סטיוארט הערב ביסטארס 3

בשעה 22:50. חורבן או לא חורבן, ביס הקומדיות כרגיל הערב.
 

gadgad0

New member
צודק. הסתמכתי על הלוח של פנאי פלוס וטעיתי

אגב, לפי הלוח של פנאי פלוס יש היום גם טירוף בבית, עד המוות, ואפילו סקראבס ו-SNL...
 
לא יקרה כלום עם קצת כבוד למסורת

אז לא תראה קומדיות יום אחד מה קרה????
 

hen chen

New member
זה מוזר שאתה שואל כי

אני אומר את כל זה רק מתוך כבוד למסורת. אני מאמין שיש להשים ביום זה כל קומדיה אפשרית ולראות אם בני אדם חוטאים יתפתו לראות, וגם אם הם יראו, חסר להם אם הם מוציאים צחוק אחד. אתה יודע, גרסה פחות קיצונית מעקידת יצחק כדי לבדוק בני אדם. ואמרתי, לא נורא. הכל בסדר. נרגעתי. :p
 
נדמה לי שגם "האוזן" סגורים הערב

אם זה נכון ומעוז החילוניות סגור אז יפה מאוד מצידם לכבד את היום.
 
הם סגורים כי לא בא להם לחטוף קנס מהעיריה

אני גר ליד וכל הסנטר והחנויות בדיזנגוף סגורים אז הם שם מכבדים את הכיס שלהם יותר מאת היום הזה. לא שאני דתי גדול אני דתי קטן מאוד....אבל נמאס לי כל הזלזול הזה בכל מה שמריח מדת.
 

gadgad0

New member
קצת לא מדוייק...

זה נכון שמי שמוגדר "בית עינוגים" ופותח בערב תשעה באב מקבל קנס, אבל הקנס די מזערי (בסביבות ה-500 ש"ח). לרוב העסקים שווה לשלם קנס בגובה כזה ולפתוח, אלא שפשוט האנשים לא מגיעים. יש כזו מוסכמה, במיוחד ב"בועה" התל-אביבית שבערב תשעה באב נשארים בבית. מי שהסתובב אתמול בערב במרכזי הקניות ברחובות הראשיים ראה שפשוט אנשים הולכים הבייתה, לא מפני שבתי הקפה היו סגורים (הרבה דווקא היו פתוחים - ודי שוממים), אלא בגלל המוסכמה הבלתי-כתובה הדי מושרשת הזאת שערב תשעה באב הוא לא יום של בילוי.
 
למעלה