הנה זה מגיע: שידורי היי-דפינישן ביס

gadgad0

New member
הנה זה מגיע: שידורי היי-דפינישן ביס

יס מבצעת השקעה מאסיבית בהמרת שידורים להיי-דפינישן כבר לקראת סוף השנה.
 

gadgad0

New member
הנה זה מגיע 3: "ג'קיל" של הבי בי סי. יס קנתה

"ג'קיל" הנפלאה של הבי בי סי עם ג'יימס נסביט תגיע ליס. סדרה שזכתה להרבה שבחים מוצדקים בממלכה (וגם אצלנו).
 
כמה שאני מעריץ גדול של נייסביט

קשה לי לראות אותו בתפקידים אחרים מטומי מרפי האגדי. זו דמות שנצרבה אצלי לנצח נצחים.
 
לא נראה לי הגיוני

יס מתשתלטת על כל הרכש, עושה ויאודי והיי-דיפינישן והוט לא עושה כלום בתגובה פשוט כלום! מה הם חושבים, שאנשים יראו את כל הדברים האלה ביס וישארו בהוט בגלל שיש שם הבורר והאלופה? אפילו את הקהל של היפים והאמיצים הם מפסידים. עוד מעט יס יתחילו להשקיע יותר בהפקות ישראליות ואז הלכה לעזאזל כל התחרות בין יס להוט. לא מבין את זה. אני גומר התחייבות להוט בעוד חודשיים בדיוק ויום אחרי זה אני ביס.
 

assafTV

New member
בשורה התחתונה

להרבה אנשים לא כזה אכפת מהתוכן. הם רוצים מחיר אטרקטיבי ו*הרגשה* שיש מה לראות כדי שלא ייראו כפראיירים.. הוט מפמפמים את ה-VOD ואנשים מתלהבים מהאפשרות לראות מה שרוצים מתי שרוצים, אפילו אם זה אומר בעצם לראות גיא פינס והאלופה. מבחינתם יש כביכול מה לראות ועל הנייר הם מקבלים הרגשה שהחברה משקיעה בהם ומחדשת להם. ובשורה העוד יותר תחתונה זה גם לא כזה זול. אני מכיר אנשים עם הוט ו-VOD שמשלמים כל חודש 280 ש"ח בממוצע עם כל הרכישות ב-VOD כאשר יס למשל מציעה מסלולים של 235 ש"ח כולל מקס בחינם וכל חבילות הערוצים. משפחות עם ילדים גם קשה לנתק מהוט בגלל שהם מציעים הרבה תכנים בחינם וההורים שמים את הילד מול המסך והוא צופה בקטעים בלופ. ואם יש איזה משהו שכן עולה כסף הרבה הורים מעדיפים לשלם כל פעם 5 שקלים העיקר שהילד יבהה בשקט מול המסך. בגלובס או דה מארקר נדמה לי הראו לא מזמן טבלאות רייטינג המחולקות לפי מנויי יס ומנויי הוט. לפי אותן טבלאות מסתבר שמנויי יס צופים פחות, באופן יחסי כמובן, בערוץ 2. אפילו תכנית כמו כוכב נולד זכתה לאזור ה-26 אחוזי רייטינג בקרב מנוי הוט ואצל מנויי יס זה היה באזור ה-21-22 אחוזים. מה שיכול ללמד על שני דברים: מנויי הוט הם בעלי טעם עממי יותר ומעדיפים ממילא את הריאליטי של ערוץ 2. בהוט אין היצע מספיק מעניין של תכנים ואנשים צופים בסופו של דבר בערוץ 2 כברירת מחדל. ישנו אחוז קטן שבשבילו העונה החדשה של הפמליה וסדרה בריטית כמו ג'קיל גורמים לו לחייך בסיפוק. ויש את השאר בשבילם רכש זה סיינפלד, חברים וסקס והעיר הגדולה. ויאללה תעביר לערוץ 2 מתחיל כוכב נולד.
 
בשורה התחתונה אני עוזב את הוט

לא אוהב שדופקים אותי ככה. כתבתי באיזה פורום בוואלה תלונה על זה שבהוט לא מביאים שום סדרות חדשות מחו'ל. מישהו התנפל עליי ואמר לי שהוט דווקא כן קנו סדרה שקוראים לה קיילXY. לא ידעתי מה זה - בסוף בדקתי וראיתי שזה איזה סדרה מפגרת שמכוונת לילדים שהייתה צריכה להיות לדעתי בערוץ הילדים בכלל. כתבתי תלונה לפני כמה חודשים להוט והתלוננתי על זה שהם לא קונים שום דבר חדש מחו'ל. קיבלתי תשובה מנמסת שבקיץ הם הולכים להביא ולשדר "ממיטב סדרות הרכש". עכשיו קיץ ואם ממיטב סדרות הרכש כמו שהם כתבו זה הקיילXY הזה - אז מישהו עובד עליי פה בעיניים.
 

gilriv

New member
בהוט אקסטרה >בספטמפר

הוט דווקא רכשה גם את המופע של שרה סילברמן {זותי שהנחתה את פרסי הקולנע 2007 בMTV
חוץ מזה אתה צודק בהוט אין משהו מדהים כזה לחכות כמו שבyes רוכשת כל דבר שכתוב בפורומים זה מדהים
 
למעלה