מס' שאלות לגבי הרשמה מאוחרת במרכז בחינות גמיש

Huge Hawk

New member
מס' שאלות לגבי הרשמה מאוחרת במרכז בחינות גמיש

למי מבינינו שלא השכילו להרשם עד ה28.3 להרשמה הרגילה נותרה האופציה היחידה של הרשמה ערב הבחינה, ומשום שהבחינה בהיסטוריה מורחב היא ב4 ליולי, שזה יוצא יום ראשון, ההרשמה עצמה היא ביום שישי, מ8 בבוקר עד 11. הבעיה היא שבזמן הזה צריכים להגיע למרכז בחינות הזה שבטח ימוקם באיזו כיתה, לקחת מהם שובר תשלום, לרוץ לדואר, לעמוד בתור, לשלם אותו, ולהספיק לחזור למרכז הבחינות עד 11. לא הספקתם? בעיה שלכם. לא תוכלו להבחן במועד הזה. ולהזכירכם, אין מועד ב' / מועד חורף לבגרות הזו, משמע שההזדמנות הבאה לבחינה היא בעוד שנה. כל ניסיון שלי לנסות להשיג מידע היכן להשיג את שובר התשלום המיוחל ולשלם אותו מבעוד מועד עלו בתוהו. פקידות ממורמרות במשרד החינוך מפנות אותי לבית ספר שלמדתי בו, ובבית ספר שלמדתי בו מפנים אותי למשרד החינוך. רגל ימין לא יודעת מרגל שמאל. ההתנהלות הזו של משרד החינוך, וכן היחס של הפקידות שעונות במוקדים שלהם פשוט מבזה. למה לעזאזל אנחנו צריכים להתחיל במרוץ הזה ביום שישי של ללכת לבית ספר, לקחת שובר, לשלם בדואר, שאין לי מושג מה רמת העומס שם, ולחזור בחזרה לבית ספר? למה ההרשמה הרגילה נסגרת 3 חודשים מראש? אני צריך לתכנן את זה שאני אגש לבגרות חצי שנה קודם? זה נראה לי מוגזם. חוץ מזה שהתשלום על כל יחידה הוא כפול בהרשמה מאוחרת, אבל זה עוד מוצדק איכשהוא. שילמדו מהמרכז הארצי לבחינות והערכה מהי התנהלות יעילה והוגנת כלפי הנבחן. ועכשיו לשאלותיי: 1) האם מישהו מביניכם הצליח להשיג את שובר התשלום הנכסף והלך לשלם אותו כבר? או שכמוני גם אתם מתאמנים בריצות מרתון והשתחלות בתורים ארוכים בדואר לקראת יום שישי? אם כן, אנא ציינו מאיפה, איך הוא נראה, והאם הוא זמין באינטרנט. 2)במידה וניגשתי לבחינה, ואני לא מרוצה מהציון שלי, האם כשאני נרשם לאוניברסיטה אני יכול לבקש שלא יכלילו לי את הציון של 3 היחידות הנוספות שאני ניגש אליהן? או שברגע שאני ניגש הן מתחברות ליחידות החובה ואז אין דרך חזרה? 3)האם סמל השאלון של נבחני משנה שמשלימים 3 יח"ל, ל2 יחידות החובה הוא 022303? מסתבר שגם את זה אנחנו צריכים לברר בעצמנו, ואם יש טעות היא על אחריותנו כמובן. ממש משרד חינוך נפלא. סליחה שזרקתי פה קיתונות של זעם. פשוט ההתנהלות שלהם מכעיסה אותי. זה לא מגיע לציבור נבחנים שסה"כ רוצה להעלות את הסכם שלו למען קבלה לפקולטות יוקרתיות באוניברסיטה. שיהיה בהצלחה לכולנו!
 
מספר תשובות

דבר ראשון אני אסייג ואומר ששני התנאים הבאים צריכים להתקיים בשביל שהתשובות שלי תהיינה רלוונטיות ואם אחד מהם לא מתקיים התעלמי מהם: את נבחנת משנה + את בעלת תעודת בגרות מלאה. את השובר את לוקת מבית הספר! משלמת מראש ומגיעה למשרד החינוך אחרי! ששילמת כבר. סמל שאלון תבדקי בבגרויות עבר של יואל גבע או במיקוד לגבי החיבור ליחידות החובה אני לא יודעת, אבל באופן כללי לדעתי אפשר פשו לא לדווח שנבחנת ביחידות הללו. אני ממש מבינה את העצבים אבל אין מה לעשות ככה עובדת המערכת.. צריך לזרום איתה. אה אוקיי עברתי שוב על ההודעה ואני רואה שאני עונה לגבר. בכל מקרה בהצלחה לך אדוני מצטערת אין לי כח לשנות את ההודעה בשעה מאוחרת זו ולילה טוב.
 

BrokenLight

New member
לגבי התשלום,

אין לי מושג מה הסטטוס שלך אז קח את זה בעירבון מוגבל, כי אני אקסטרנית (רשומה בשלוחה אקסטרנית) אבל אני ביררתי אתמול טלפונית בשלוחה ואמרו לי שאכן ההרשמה בשישי בבוקר מ-8 עד 11, אבל אפשר לשלם באשראי. אולי תבדוק את זה איתם, זה יחסוך לך לפחות טרטור אחד.
 

busa

New member
אחינו

שור התשלום הוא בסה"כ קבלה שאתה מקבל בדואר על זה ששילמת. הרגע חזרתי משם. מספר החשבון אליו צריך להפקיד הוא 0-32104-0, לזכות משרד החינוך, אגף הבחינות. עם השובר שייתנו לך שם גש מחר למרבג הקרוב אלייך בין 8-11 ותירשם לבחינה. מספר השאלון לנבחני משנה שכמונו הוא אכן 022303.
 

Huge Hawk

New member
תודה לכולכם, השגתי היום סופסוף את השובר..

הלכתי לבית ספר אחר ששם דווקא כן היה להם אותו וסופסוף ידעו על מה אני מדבר. מחר באמת נלך להרשם לבחינה רק ושיהיה בהצלחה לכולנו..
 
למעלה