הודעה חשובה לכולם

../images/Emo124.gifהודעה חשובה לכולם../images/Emo124.gif

שלום לכולם. הפורום שלנו פעיל מספר שנים והיה לי את הכבוד וההנאה לנהל אותו בתחילה לצד אילן נרינסקי ואח"כ לבדי. לצערי למרות שינוים וניסיונות לרוממם אותו-הוא נשאר פורום איכותי אך מצומצם מדי בפעילותו על מנת שהנהלת "תפוז" תאפשר את המשך קיומו. הפורום יסגר שבוע מהיום. במידה ואחליט לפתוח קומונה בתחום כדי שאוכל להמשיך ולשתף ולסייע כמיטב יכולתי וכמובן להמשיך ללמוד מעמיתים למקצוע-אעדכן בהודעות תפוז. תודה לכל מי שסייע , ייעץ, התארח, עזר ושיתף. תודה להנהלת תפוז ולאילן על ההזדמנות. תודה לכם גולשים -חברים, אמשיך לנהל את הפורום ולענות לשאלות עד סגירתו. "היו שלום ותודה על הדגים" דפי
 
חבל...

לא הציעו לך להחיות את הפורום? יש הרבה דרכים לעשות זאת. אולי אפשר לצרף מנהל רענן?
 
../images/Emo43.gif סגירת הפורום ../images/Emo43.gif

אנו מודים לדפי אלמוג שניהלה את הפורום במסירות וברגישות והפכה אותו לבית חם ומזמין לאנשי מקצוע בתחום החשוב הזה. אנו מקווים לראות את פעילות הפורום ואת חבריו ממשיכים את השיח החשוב והמעניין במערכת הקומונות של תפוז.
 
שאלה להנהלה

בטאגליינס\הודעות נבחרות יש מידע ושרשורים עם רעיונות לפעילות ועוד דברים חשובים. האם הם ימחקו? תהיה גישה להם? האם למהר ולשבת היום על המחשה ולהעתיק הכל?
 
אף אחד מהתכנים לא יימחק

יהיה ניתן להיכנס לפורום, לקרוא את ההודעות שנכתבו בו, את הטאגליינס ויתר מאגרי המידע. הדבר היחיד שישתנה הוא שלא יהיה ניתן להוסיף הודעות.
 

FDA

New member
|../images/Emo51.gifאני אתגעגע

ו
בהמשך למרות שלא כתבתי הרבה ,אהבתי לעבור בפורום ולהנות ,זה יחסר ,אני כרגע לא עובד עם חיות אבל זה בחלום ואני מקווה להגשים אותו יום אחד , אם את צריכה עזרה בפעילות מתי שהוא,את יודעת איך להשיג אותי , {יש איזה קומונה שפתחתי מזמן על הנושא לפני שהכרתי את הפורום ,אם זה רלוונטי וקיים אני אשמח אם השתמשו בזה קומונה מספר 22414 }
 
תודה

יכול באמת שאזדקק לעזרתך לפעילות חוויתית כמו אז בחופש הגדול. אודיע לך אם זה יצא לפועל. ושוב תודה
 

TalBroder

New member
חבל מאוד !!!

תודה דפי . אני עדין חושב שזו טעות לסגור את הפורום אומנם היה מצומצם אבל ענה להרבה אנשים על שאלות חשובות. שוב חבל מאוד. שוב שיקולי הריטינג פוגעים באיכות !
 
תודה טל

חושבת כמוך. היו לא מעט גולשים שהיו חברים סמויים שהיו איתי בקשר דרך מסרים וכדומה. ובחרו לא להשתתף באופן פעיל בדיונים. היה טוב וטוב שהיה לפחות לזמן שהיה לנו.
 
אוף איזה באסה!!! ../images/Emo46.gif

אפילו שלא הייתי פעילה, זה ענה על הרבה שאלות וצרכים כי קיבלתי תשובות מסתם דיפדופים באתר. ממש חבל...
 

rotemotek1988

New member
../images/Emo192.gif../images/Emo129.gifאיזה באסה!!

בדיוק מתחילה שנה הבאה לימודי חינוך מיוחד שכנראה ישתלבו עם טיפול בעזרת בע"ח וממש שמחתי על שמצאתי מקום טוב להתייעצות עוד לא כתבתי עד היום אבל.. קוראת כבר איזה חודש+.
 
השבט אמר את דברו, הפסד של השבט

וזה כמובן רק מה שאני חושב. מעבר, נהנתי מהפורום, אני עדיין חושב שהוא ראוי וחשוב, חבל.
 
למעלה