שרשור תצפיות 04.12.08

tuvia k

New member
הבוקר במעגן מיכאל :

לא יותר מידי הבוקר עם כל הרוחות המזרחיות החזקות נראה שכל מה שהיה נסחף למערב . החופזי והשחיינית לא נראו הבוקר גם החנקן הבריז לי [שוב] מה כן היה ? נחליאלי לימוני 1 דוחל מזרחי1 [varigata] ועוד כל מיניי רגילים יום נעים טובה...
 
מעגן מכאל היום-

דווקא אני כן ראיתי את החופזי. אבל גם לי הבריזו החנקן והשחיינית...
 

tuvia k

New member
באיזה שעה ../images/Emo35.gif

והיכן ראית אותו אני וגל סרקנו טוב מעוד את כל הבריכות מקצת אחרי זריחה ועד סביבות 11:00 ולא ראינו אותו גם אסף מרוז בליווי איתי שני וזהב לווינגר שפגשנו בשתך אמרו לנו את אותו הדבר .
 
אז זה הולך ככה-

הגעתי בערך בשעה 7:00. עד שעה 8:30 הוא לא הופיע. הלכתי להסתובב בברכות האחרות למשך שעה. ואז חזרתי בשעה 9:30 והוא כבר היה בברכה 85, ביחד עם 7 ביצניות לבנות כנף, צפיתי בו כרבע שעה ואז הלכתי לסרוק אחרי השחיינית למשך עוד כחצי שעה לשווא.
 

aetos

New member
לפחות ראית את החופזזון הנדירדרון ../images/Emo24.gif

 

uncle litchi

New member
יסעור ממרחק כלום היום בנמל חיפה

יסעור מצוי חלף ממש קרוב אליי (לא היה צריך משקפת) היום ביציאה מנמל חיפה. כמה דקות לאחר מכן, עבר שחף שחור ראש בוגר גם קרוב למדי. בערך חצי שעה אח"כ עבר שחף צעיר, שהיה בעל מבנה שונה מעט מיתר הצעירים האמרניים וצהובי הרגל בסביבה, היה הרבה יותר כהה וחום (כתם חזה בולט), בעל גזרה דקה יותר, כולל הראשד והמקור שיצרו מראה של ראש מוארך (המקור מסיבי יחסית), גם התעופה הייתה מעט שונה והיא מה שגרם לי להסתכל עליו מלכתחילה. בקיצור חשוד אדום מקור צעיר, לצערי התרחק ונעלם, ולכן אין לי זיהוי ודאי, הסבירות אומרת דווקא שחור צעיר. בנוסף הסתובבו בנמל: שחפית סנדוויץ' (שחורת מקור) - 6 שחף שחור -2 (fuscus) שחפים ארמנים, צהובי מקור ועוד סביר להניח אבל לא התעמקתי בזיהויים.
 

nissim p

New member
הגן הבוטני גבעת רם ירושלים

פצחן -4. פרוש הרים -2. חורפי -15. קכלי רונן -3. אדום חזה -3. חכלילית סלעים -1. נחליאלי זנבתן -1. נסים.
 

insomni

New member
רמות מנשה - אלונה

בנחל השופט בחניון החרובים 5 פצחנים קוקיה אירופית ומגוון צפש"ים חביב בשטחי המרעה של קיבוץ דליה 200 תפוחיות 1000 זרעיות רגבים עיט צפרדעים שי
 

insomni

New member
ולא צייינתי את הפושטים, אז אתן להם כבוד...

בז מצוי, זכר צעיר ששיחק לפנינו כלשון הפסוק...
 

קרקל1

New member
נשר אחד בנחל מחניים,מאות תפוחיות בבריכת באב

אל הווא (צפון הגולן),היום יחד עם aetos במסגרת השתלמות רותם.
 

aetos

New member
+2 חצוצרנים שחורי מקור,בעיי הכפר באב אל הווה

(לא הרחק מצומת בראון ,רום 900 מ') ליד מטע בצד הכביש .) לפני חצי שנה צפיתי בזוג חצצורנים שחורי מקור ליד אנדרטת עוז 77(הר חרמונית) ,לא הרחק משם.
 
למעלה