שרשור תצפיות 14.11.08

חלוקית

New member
שירשור תצפיות 14.11.08 :

הבוקר בגבעת קומי עין חרוד : דוחל מזרחי [ maura] זכר 1 פרוש הרים 1 בזבוז אירופי 2 תפוחית 10 פרוש מצוי 80 קיכלי רונן 7 חכלילית סלעים 2 פיפיון שדות 5 סבכי שחור כפה 2 סופ"ש נעים טוביה...
 
יממלח אתמול

קבוצה של כ10 ברווזים כהים (צוללים? עין לא מזויינת) מדוושת על המים... נקווה לטוב. השלולית מדרום למפעלים שוב מלאה ומכניסה אורחים מעופפים.
 

Loligo

New member
היום הירושלים - קר ומנוכר

מעט מאוד פעילות ציפורים בשטח, אדומי חזה פרושים וירקונים לרוב, מעט קיכלים רוננים ונחליאלים לבנים, בלטו לטובה רק כעשרים פצחנים, בלטו בחסרונן עלויות החורף ונחליאלים זנבתנים.
 

qwaega

New member
מסכנים שלי , בואו לאגמון

מצעד יפהפה של דורסים עקב עיטי- 2 עיטם לבן זנב-2 עיט צפרדעים- לא ספרתי , אבל די הרבה והיום היו כמה על פגר של עגור ....מטורף עיט חורש-3 זרון שדות(?)-2 ככל הנראה נקבות/צעירים והרגילים; מלאנתלפים עגורים, ברווזים, דוחלים , זרזירים ועוד אזזזזזז יאללה בואו.....!
 

qwaega

New member
וגם אנפה מסמורטטת אחת , פעם ראשונה שאני רואה

אחת כזאת ( שלמה....)
 

Brambling

New member
עוד קצת ירושלים

בגבעת הקאקים (ליד טיילת רמון הנציב) רואים סימני חורף, 10 גבתונים עפרוניים 10 חוגות
 

aetos

New member
ביריה אחה''צ : חדשות ככה ככה ..

בשטח עוד אין הרבה צפורי חורף ,לבד מהמוני פרושים (ולא מעט ירגזים יציבים) פרוש הרים 1 בזבוז אירופי 1-2 גבתון עפרוני 70-80 (צריכים עוד להיות כפליים ) גבתון צהוב 1 (נשמעו עוד 2) מה שכן ,(והגענו לחדשות הפחות טובות ..) לשטח הוכנסו לפחות 80 פרות (באתי לספור צפורים ,לא פרות , עד כאן..) כנראה ממש לפני שהגעתי.. מלא מוקשים סביב וסרחון בהתאם.. ב3-4 שנים האחרונות היו בו רק 3-4 סוסים חביבים שלא ממש הפריעו.. השקתות שהיו בצד הדרומי (לכיוו שכונת ''איביקור'' -צפת ) הועברו למרכז השטח ונחסמה גם כל אפשרות כניסה מכיוון דרום. הכניסה,כתמיד , היא מהפינה הדרום מערבית של השטח (הסתעפות לכיוון מצפה ביריה מכביש צפת-עמוקה). כנראה שזה מה שקורה לשטח שעמד כאבן ללא הופכין ,טיילת הולכי רגל נבנתה סביבו , אבל לא בתוכו (האנשים אפילו לא יודעים שיש שם המון פיסטוקים בעונה..) , והקק''ל בעלת המקום ,משכירה אותו (אם לא מעניקה בחינם או במחיר סמלי.. )לכל מי שזקוק למקום אכסון לבקר ולפרש בקר ,והעיקר - שיהיה דקה אחת מצפת , חסכון בדלק הוא צו השעה ! והשכנים באיביקור - שישמעו (ויריחו) פרות ! נקווה לטוב..
 
בהד אחד - סטנדרטי בערך

אחרי שפיספסתי ב 5 דקות את התצפית של אמיר נסענו לבהד אחד רגוע יחסית עלווית צהובת גבות אחת מעט עלוויות חורף 25? נחללים פיפיון מים ועצים בודדים כחול חזה 1 אדום חזה 2 סבכי טוחנים 1 סבכי שחור כיפה סבכי שחור ראש 2 חכלילית סלעים כמה ללא קיכליים ?? אולי איזה שחרור השמיע קולות העלווית בתמונה צהובת גבות למי שלא מזהה, האם היא הפכה להיות פושטית?
 

חלוקית

New member
פושטית ? בחיים לא !

סחתן יופי של תמונה באשר לקיכלי בתקווה ששבוע הבא נירד למסע חיפוסים ואולי כמו [עם מעט מזל ] עם הקיכלי אפור חזה גם ניראה אותו
טוביה
 

aetos

New member
../images/Emo51.gif על תמונה מאירת עיניים של נדירדירית !

 

qwaega

New member
אה... חלוקית? מה-פה-קורה-פה? איזה

מין שם הגרלת לעצמך?
 

warbler

New member
רוני - איזה צילום מטריף חושים ../images/Emo7.gif

אין לי אפילו קצה תמונה שמתקרבת לזו שלך
כל הכבוד !!
 

יובלדקס

New member
מעגן מיכאל היום - 14/11/08

היום במעגן מיכאל עם עידית חנקן ערבות - 1 - על ערימת גזם בבריכות הצפוניות - נתן הופעה מדהימה כולל שיפודים מכל הסוגים ושירה מופלאה - רוב הזמן הוא חיקה עפרוני מצוייץ וקנית קטנה במבטא אסייתי. לכמה מיני חנקנים יש נטייה לחקות ציפורים אחרות - אבל בשביל זה צריך להכיר את השירה שלהן - אולי הוא חיקה ציפורים נוספות לא מוכרות. חוץ מזה - דוחל סיבירי אחד, הרבה שחפים וציפורים אפייניות לנובמבר -עלויות חורף, גבתוני סוף, רמיות, נחליאלים לימוניים ועוד. צילומים בהמשך
 

little phoebe

New member
גבתון סוף אתמול במעגן מיכאל

בהמשך להודעה של יובל הנה כמה צילומים...
 
למעלה