מצאנו מגלן חום תשוש ועייף מה לעשות אתו?

erpeled

New member
עזרה דחופה -מצאנו מגלן חום תשוש או פצוע ברמת

אביב ליד מגרש הכדורגל מאות עורבים ניסו להתקיפו היא שכב בשיחים ללא יכולת לעוןף או לברוח אפילו הנשיכות שלו ללא כל כוח לא מסוגל לעמוד על רגליו ובטח לא לעוף רצינו לקחתו לצפרי או לכל מקום בו יוכלו לטפל בו. הגענו הביתה - בינתיים הוא נח - ונראה שחלה הטבה של ממש במצבו נעמד על הרגליים אבל לא יכול לעוף עדיין מה לעשות אתו -לאן להביאו -וכרגע יום שישי בערב... הכל סגור מן הסתם?
 

erpeled

New member
מצאנו מגלן חום תשוש ועייף מה לעשות אתו?

ליד האוניברסיטה במגרש הכדורגל בתל אביב להקות של עורבים ניסו להתקיף אותו והוא נכנס לשיחים לא מסוגל לעוף ובקושי יכול ללכת אספנו אותו וכ חמישים עורבים עפו מעלינו בקריאות מחרישות אזניים רוצים להצילו -הוא לא נראה פצוע הערכתי שסתם תשוש וזמן רב לא אכל ולא שתה למי פונים בשעה זו? אנחנו יום שישי בערב... בינתיים הבאנו אותו הביתה -הוא נראה מתאושש וכבר עומד על רגליו ואפילו מנסה לעוף ללא הצלחה האם לשחררו בבוקר במידה ויכול לעוף? או להביא למישהו מקצועי שיתן לו טיפול?
 

erpeled

New member
האם יתכן שיש לו שפעת העופות?

זה קצת מלחיץ -אנא ארגיעו -מה הדרך לדעת או לשלול זאת?
 

Ayalon2008

New member
שפעת העופות אין לו..

כמו שאמרת, כנראה תשוש אני מעתיק את ההודעה שמופיעה בצד ימין: אספתם עוף בוגר אספתם עוף בוגר או גוזל - הודיעו לגורמים המוסמכים לכך - אנשי רשות הטבע והגנים. מסרו את כל הפרטים האפשריים - מתי נאספה, איפה במדויק, למה נאספה וכו´. נסו להעבירה מיידית להמרכז הישראלי לשיקום חיות בר בגן לאומי אפק לידי שמוליק לנדאו 057-8842263 (בכל מקרה יש ליצור קשר טלפוני ע"מ לתאם, במיוחד בעת הגעה לאחר השעה 17:00 ולפני 7:30 בבוקר). במידה ואינכם יכולים להעבירה, צרו קשר עם המוקד: 08-9253321 או 6911*. הואיל והמרכז מטפל אך ורק בחיות ברלא יתקבלו לטיפול יוני בית. הכי טוב,שימו אותו בקופסא חשוכה ובמקום שקט עד הבוקר, צרו קשר עם המוקד, והעבירו אותו לאפק או לספארי
 

Suikun

New member
שלום וכל הכבוד על הנכונות לעזור

אפשר ליצור קשר עם רשות הטבע והגנים, 24 שעות בימממה - *6911 מאמין שיוכלו לעזור תעדכני!
 

erpeled

New member
צלצלתי -חזרו אלי

נתנו הוראות איך לעבור את הלילה ולהביאו בבוקר לפארק לאומי אפק נעשה ככה בינתיים הנ"ל שותה מיים -מבסוט לעמוד בגיגית מיים ולא נראה מתרגש מנוכחותנו במיוחד אבל נראה כי מתחזק ומצבו משתפר האם יטבעו אותו לפני שישחררוהו?
 

phoenix come

New member
כל הכבוד

מקווה שימשיך להתחזק ויחזור למקומו הטיבעי. הוא בטח כזה חמוד
 

שלומit

New member
נראה לי שעד יום א תשמרו עליו

נסה ליצור קשר עם עינת מטלון מהסאפארי שמטפלת בחיות בר פצועות. מידע ראה בלינק
 
למעלה