חדשה בפורום :)

Mavette

New member
חדשה בפורום :)

שלום שמי הוא טל, אני בת 19, לא ממש התעינינתי בציפורים בחיי עד לא מזמן, בעצם מאז שהתגייסתי לפני בערך שלושה חודשים. ולמה דווקא כשהתגייסתי? כי בחרתי להיות צפרית בצה"ל :) ועד כה זה תפקיד מרתק, אני בבסיס בדרום ורואה בעיקר ציפורים מדבריות (חוברות, כרוונים, וכו') אבל מדי פעם יוצא שיש לנו איזה אנפית בקר או עקב חורף.... התפקיד די שינה לי את החיים- כל היום אני עםן הראש בעננים (תמיד הייתי- אבל עכשיו עוד יותר) וזהו....אז אני מקווה שיהיו לי הרבה הזדמנויות לכתוב פה..ושיהיה לכולם ערב טוב :)
 

devra

New member
שם

אני רוצה לשנות את האיות בכינויי איך לעשות זאת?
 

netbird

New member
אי אפשר

מניח שהתכוונת לשלוח לי מסר, אבל עדיף שכולם יידעו. אי אפשר לשנות כינוי. אפשר לפתוח כינוי חדש.
 

mbsgf

New member
כשהתגייסתי נורא רציתי להיות צפר!

אבל נאמר לי שבאותו הזמן התפקיד היה מוצע לבנות בלבד. תמיד נשמח לשמוע על תצפיות מעניינות (מאיזור חצרים/נבטים). ;]
 

Mavette

New member
אשמח להעביר תצפיות כשאוכל

ואכן זהו תפקיד רק לבנות אבל זה לא רק אנחנו יש איתנו גם אקולוג/ביולוג שמתצפת איתנו...
 

יוסי ר1

Active member
מעניין לשמוע קצת על התפקיד.

איך מתקבלים אליו? מה בעצם מצפים ממך לעשות? מה ההכשרה שהעבירו לך (כתבת שלא התמחית לפני כן בציפורים). מה יוצא לצבא ממה שאת עושה? למי (אם בכלל) מעבירים את תוצאות התצפיות או מה שאתם עושים?
 
ברוכה והבאה ו- ../images/Emo207.gif הזמנה לסהרה

בפורום טבע פראי יצאנו למסע כורסא בסהרה. אבל מה, המסע יבנה לאט לאט ובהשתתפות החברים בפורום ואורחים אתם מוזמנים להשתתף ואשמח מאוד אם תתרמו גם כמה ציפורים למסע שלנו סיפורי מסע שלכם, תמונות או סתם ידע אישי יתקבלו בברכה להתראות בסהרה
 

Mavette

New member
אה נצל"ש

תגידו אתם יודעים מה זה "מוקד ציפורים"?...
 

uncle litchi

New member
נראה לי שהרבה מיושבי הפורום יודעים

טל בהצלחה בפורום, ברוכה הבאה. את יושבת באזור מדהים מבחינת צפרות, ואני בטוח שככל שתתענייני יותר בזיהוי ציפורים תוכלי להביא לנו משם תצפיות מעניינות.
 

Mavette

New member
תודה רבה

ואם אתם מכירים את מוקד הציפורים ומזהים נדידה לכיוון בסיסי הדרום נסו ליצור עמם קשר ולהודיע זה מאוד יעזור :) אם אתם רוצים את הטלפון הפרטי שלי להודיע ל נדידה לאיזור הדרום זה גם מאוד יעזור שלחו לי מסר פרטי או אי מייל [email protected]
 
למעלה