עזרה בזיהוי

עזרה בזיהוי

שלום אשמח אם תעזרו לי בזיהוי הציפור , אני מצטער על האיכות אך לא לכולם יש רפלקס ושות' תודה לעונים, קובי.
 
שכחתי לציין

צולמה בין השדות של איזור התעשייה של עמק חפר לגאולי תימן וכפר ויתקין, אגב ראיתי כ10 חנקנים אדומי גב צעירים (או נקבות אני עדיין לא מבדיל כ"כ) האם זה הגיוני לתקופה הנ"ל ? כמו כן נראו כ6 כחלים אך עם צבע טורקיז דהוי למדי, האם צעירים ? ועוד בנחל אלכסנדר - 25 שלדגונים (המון - בשבילי לפחות) 3 פרפורים, 19 סופיות סלעית ערבות אחת שני בזים מצויים ושני חרטומים (אני מקווה שרשמתי נכון) אין לי מושג איזה אבל יש תמונה אעלה בהמשך.. שאלה אחרונה לסיום , היום בשעה שש ועשרים לקראת ערב נראו כ30 סיקסקים על גבי חממה אחת האם זוהי התקבצות לצורך שינה ? אף פעם לא ראיתי כ"כ הרבה סיקסקים ביחד, תמיד בזוגות או שלשות... שוב תודה..
 
בוא נעשה סדר

חרטומים אלה קוסמים שחיו במצריים העתיקה, אז לא סביר שראית 3 כאלה באיזור התעשייה של עמק חפר לגאולי תימן וכפר ויתקין. צורת הרבים של המילה "חרטומית" (אם לזה התכוונת, וסביר להניח שכן...) היא "חרטומיות". צורת הרבים של המילה "חרטומן" (שחי ביערות מה שלא כ"כ מתאים לא מבחינת סביבה ובטח שלא מבחינת העונה) היא "חרטומנים" צורת הרבים של המילה "חרטומנית" (ציפור סופר-דופר נדירה שנראתה בארץ רק פעם אחת, בשנת 1984) היא "חרטומניות" אני משער שהתכוונת לחרטומיות. נ.ב. מצטער על הנימה הצינית, זה ברוח טובה ולא כדי לפגוע ח"ו....
 

anti gravity

New member
חרטומית ביצות

שתיים זאת אומרת. בתמונה הראשונה ביצנית שחורת כנף ואכן נורמלי לראות הרבה חנקנים אדומי גב בימים אלו.
 
המקור של הביצנית הוא אדום

אם אפשר לראות, לפי האיורים במגדיר אין לה מקור אדום האם זהו צעיר ? או שמא ציפור אחרת ?
 
קטסטרופיק נראה לי שלא הבנת אותי נכון

לפי המגדיר המקור שלה הוא שחור אך לפי התמונה שצילמתי ולפי מה שראיתי בשטח הוא אדום, ולכן שאלתי האם היא צעיר/ה או שמא ביצנית כלשהיא אחרת ?
 
למעלה