המלצה למשקפת מיני איכותית?

המלצה למשקפת מיני איכותית?

משקפת הצייס 10X42 שקבלתי לבר מצווה מכבידה על גבי המזדקן. לאחרונה צפיתי בעזרת משקפת צייס חדשה 10X25 ונדהמתי לראות תמונה דומה בחדותה , באור, ובאיכות למשקפת הגדולה. גמלה בליבי החלטה לרכוש לעצמי תכשיט כזה . אך איזה? צייס , לייקה ושברובסקי ואפילו ניקון מייצרות משקפות דומות. האים למי יש המלצה? נסיון?
 

tuvia k

New member
קבל המלצה

אני האיתי באותו מצב עד ליפניי שנה בזמן שהאיתי צריך להחליף מישקפת שליוותה אותי מס שנים טובות ואין ספק שהאיתלבתות קשה במיוחד עם אתה יודע שאתה צופה הרבה לכך אתה צריך גם צייוד אמין שיהיה גם נח לשמוש עם איכות אופטית טובה ודבר אולי הכי חשוב זה המכיר כמה אתה בתור קונה מוכן להוצעי מי כספך למישקפת טובה. אז מביחנת פירמות יש לנו היום מגוון רכב של פירמות המציאות לנו ליינים רחבים של צייוד ברמות שונות במכירים שונים מי בלי לבלבל יותר מה שבתוך הוא שעם בן אדם יכול לימצו מוצר שיתן תוצה השווה לתוצה של צייוד מהטובים ביותר במחיר יחסית זהום זה הידעיל ולא צריך לישאוף בקנייה של מישקפת טובה אני אישית קניתי ליפניי כימעט שנה את ה- Conquest 8x30 של zeizz מישקפת נאדרת בליין שהוא מקביל ליין היוקרתי ה- Viktory גם כן של zeizz שמבחינת איכות אופטית הם אותו הדבר או כימאט אותו הדבר במכיר ההבדל הרבה יותר משמעותי לדוגמה : המישקפת של 10x40 conquest מכירב היום בשוק הוא כ 850 דולר שמי צד השני ה-10x42 של viktory יעלה סביב ה- 1700 דולר לפחות הבדל ניקר במכיר . את המישקפת שלי קנית במכיר של 460 דולר מכיר זהום יחסית למישקפת באיכות אופטית כו טובה. להומת זות יש גם חסרונות למישקפת שלי וזה השדה הצר יחסית שיש לה *6.9 וכך השעות הדימדומים ניכנס מעט אור אבל לדעתי זה לא פוגע בצורה משמעוטית אני ממליץ מחום על המשקפת שלי כי נותנת תצואה של מישקפת אל במכיר יחסית זהום . בהצלחה !
 

Kookabara

New member
רפי, אל תחליף את המיתולוגית!

אני מאוד מרוצה מהלייקה אולטרוויד 40X8. אתה יכול לקפוץ ולהתרשם. עוז
 
בעניין המשקפת

אני קניתי אחת כזאת - לייקה 25*10 Trinovid - בסך הכל זו משקפת מצויינת - יש לה כניסת אור וחדות מעולה (אם כי בשולי התמונה יש פחות חדות ביחס למשקפות היקרות יותר) - מה שטוב בה זה שהיא פיצית כך שאפשר לקחת אותה לכל מקום בלי להתלבט - לטיול בפרק, לחו''ל כשיש המון ציוד כבד נוסף או סתם למקרי חרום באוטו. באופן מוזר העדשות הקדמיות לא מוגנות (כנראה כדי להגדיל קומפקטיות ) ועלולות להישרט בקלות. החסרון העיקרי של משקפת קטנה הוא שדה ראייה מצומצם יותר שמקשה על סריקה - אבל למי שפשוט נהנה להסתכל על ציפורים זה פחות משמעותי. משהו נוסף זה המשקל הנמוך שמקשה על היציבות. אה כן..המשקפת הזאת היא בעצם מתנה בשביל הבת שלי שכבר מכירה לא מעט ציפורים אבל בינתיים בעיקר מכניסה ומוציאה אותה מהקופסה (- טוב היא רק בת שלוש). לסיכום אני הופתעתי מזה שמשקפת כזאת קטנה עושה את רוב העבודה של משקפת גדולה. אחרי שמתגברים על הדימוי של משקפת תיאטרון - אני ממליץ בחום.
 

טיי איי

New member
הניקון הזולה כנראה מנצחת את הפירמות היקרות

ראו המבחן המצורף מהעתון ALULA
 

sgalgali

New member
הכל טוב רק לא ניקון

השרות שלהם בארץ קטסטרופלי. בעצם אין כתובת. יש מספיק איכות ברמה טובה גם בלי החברה הזאת. אבא של דוד ליצ'י. גדעון.
 

tuvia k

New member
לא מדוייק !

אבל זה נכון שאין ממש שאירות למוצרים של צייז בעבר הלא רחוק עד ליפניי שלוש שנים היבוען של צייז בארץ היה דגיל שישב ביזמנו בבניי ברק כיום הוא מספק בהיכר ציוד אופטי רפואי וציוד אחר של צייז בעבר היו לו גם מישקפות וטלאסקופים אבל בגלל חוסר ביקוש הם חדלו מי יתעסקות עם מישקפות וטלאסקופים. טוביה
 
למעלה