לקט

nubijar

New member
לקט

נתחיל בשייט עם אבי מאיר במפרץ אילת בשבוע הבא. איך שיצאנו מהמרינה, עמדה אנפית מנגרובים נהדרת על חבל כתום פוטוגני, תאורה מושלמת, רקע יפה, מתקרבים קצת ואז אבי מחליט שלא מגיע לי לצלם אותה, זורק עליה דג והיא בורחת
מזל שהספקתי להקליק פעם אחת...
 

nubijar

New member
המשך השייט

כפי שכבר כתבתי, הים היה די ריק. מלבד היסעור הכהה הקבוע של אבי, היה מעט מאד ברוב הזמן. להקת שחפיות הרסן ביקרה לחמש דקות ולא התקרבה כלל, ושני שחפים לבני עין התעניינו לכמה שניות בלבד ואז נעלמו.
 

nubijar

New member
היסעור

החבוב הזה נהנה מהמטעמים שאבי זרק לו. הוא כל כך חסר פחד, לעתים קרובות מדי לצילום. זו הפעם הראשונה שאני פוגש את הציפור היפה הזו כל כך מקרוב, וצופה בהתנהגות האכילה שלו. שימו לב גם למה קורים למשפחה tube-noses - על שם מבנה הנחיריים המיוחד.
 

nubijar

New member
פרופיל מלא

המים מוחלקים בזכות כתם שמן הדגים שיוצרת החבילה שאבי זורק אבי - מקווה שלא תכעס עלי שאני חושף אל הסודות המקצועיים...
 

nubijar

New member
פורש כנפיים

בזמן שהוא אוכל הוא מרבה לפרוש כנפיים, אולי כדי להפחיד את שאר המתמודדים על הארוחה (מי בדיוק?) בקיצור אחלה ציפור ואחלה חוויה, תודה אבי
 

nubijar

New member
תמירונים

צולמו אי שם בחוף הכרמל לפני כשלושה שבועות. זו נקבה בוגרת, היו לה שני אפרוחים. כולם היו חסרי פחד מאיתנו (מירוז ואנוכי) והסתובבו לנו בין הרגליים.
 

nubijar

New member
ולסיום ורדית סיני

צולם אי שם במדבר יהודה השבוע
 

insomni

New member
תמונות נהדרות! מתי חזרה לעתיד שתיים?

סתם קנאי, אז צוחק על שכתבת שהשייט הוא בשבוע הבא... שי
 

qwaega

New member
שאלה

ביומיים האחרונים צפיתי בלהקת קורמורנים גדולים, במאגר בצפון עמק החולה, ליד הגבול הלבנוני. האם הם אמורים להיות שם (או בכלל) בתקופה זו של השנה? תודה מראש L.K.
 
למעלה