סיפור חיי...

LLBuzzard

New member
סיפור חיי...

נולדתי באמצע אפריל לזוג הורים מאושר, אי שם בשפלת יהודה... הייתי בן יחיד ומפונק. כאן רואים אותי לאחר שנחטפתי על ידי חייזרים! אותם חייזרים עלו לקן שלי בעץ אורן גבוה. המוזרים הללו החלו לשקול ולמדוד אותי, אבל בסוף כנראה שהפחדתי אותם אז הם החזירו אותי בחזרה לקן. הייתי ממש צעיר וקטן.
 

LLBuzzard

New member
לאחר שלושה שבועות החייזרים חזרו...

אבל כבר לא הייתי קטן ופריאר!!!
 

LLBuzzard

New member
אז פתחתי עליהם פה גדול...

אמרתי להם: "אני רוצה לראות אם אתם גברים מתקרבים אלי שוב!" לא עזר...הם שוב שקלו אותי ומדדו אותי. כנראה שהפעם באמת הפחדתי אותם כי הם שוב ויתרו לי והחזירו אותי לקן, אבל החליטו להשאיר לי מזכרת! טבעות מוזרות על הרגליים.
 

LLBuzzard

New member
לאחר שבועיים וחצי כבר פרחתי מהקן.

כאן אתם רואים את בן דוד שלי שמעון. שמעון טיפל'ה מבוגר ממני, אבל כמוהו, גם אני כבר התעופפתי להנאתי. אתם רואים? גם את שמעון חטפו החייזרים.
 

LLBuzzard

New member
ימים ספורים לאחר שפרחתי

הגיע חייזר בודד לבדוק מה שלומי. הוא לא ראה ולא שמע אותי אז החליט לבדוק מה קרה לי. הוא מצא רמזים של מאבק והחליט לסרוק את השטח ולמצוא אותי.
 

LLBuzzard

New member
הרמזים הובילו

למאורה אפלה בתוך אלת מסטיק כמאה מטר מהקן שלי.
 

LLBuzzard

New member
החייזר זחל פנימה

והוציא את מה שנשאר ממני לאחר שיונק בר מינן, טרף אותי על הקרקע. כשהגעתי לגן העדן של העקבים העיטים פגשתי את מנחם, בן דוד נוסף שלי, למנחם קרה אותו הדבר! לא נורא, בגן העדן אני "יושב" לי עם 70 עקבות עיטיות, אם אתם מבינים למה אני מתכוון... כמו שאוהד תמיד אומר: "אלה החיים". גלעד
 

פרח123

New member
אוי.. חבל...

אבל אחלה תמונות! ואגב, היה ממש נחמד לשמוע את ההרצאה שלך בשחיעור של יוסי השבוע:) שבת שלום
 

qwaega

New member
אוי ....אוף...../images/Emo7.gif../images/Emo2.gif../images/Emo122.gif

 
אוי איזו תפנית בעלילה../images/Emo10.gif

ההתחלה נראתה משעשעת והזכירה לי את הסרט happy fit על הפינגווינים הסרט לא משהו אבל יש שם קטע אדיר עם האלבטרוסים בעניין alien abduction
 

Enigma48

New member
סיפור עצוב ../images/Emo7.gif

השבוע שמעתי הרצאה באונ' ת"א של גלעד פרידמן (אולי זה אתה?) שהראה בדיוק את אותן תמונות שהעלית וסיפר לנו סיפורים טראגיים על עקבים.
 
למעלה