זהו זה נגמר

זהו זה נגמר

מקווה לאישה מסיבת רווקים לגבר מסיבת רווקות לאישה חינה לאישה ביקור בכותל לגבר חתונה (יש טוענים לאישה) שבת חתן לגבר איך נפלו גיבורים .... לאט לאט כולנו ניפול כמו חיילי באולינג. עוד 5 חודשים ברית
. לזכר העלה שבצמרת שנפל בבואו השלכת. חבר, אתה כבר חסר.
 

exterior

New member
../images/Emo6.gif בקרוב אצלכם../images/Emo70.gif

אתה ובת זוגתך (שתחיה)
מזל"ט |מזל טוב|
 
../images/Emo5.gif

אל תזכירי לי את זה. לפני שבועיים, כנראה סימפטומים של המחלה שנקראת "שפעת החתונות" שנחתה בח'ברה. בת זוגתי (שתחיה) העיפה מילה בנושא. יצאתי מזה בצורה דיפלומטית. (בערך)
 
סתם מעניין אותי../images/Emo13.gif

מה הקטע ? אתם חברים כבר הרבה זמן,לא? אתה לא חושב להתחתן איתה? מה כל כך מפחיד/מלחיץ/
לדבר על זה ? מדיבורים עוד לא נכנסים להריון
 
הכל טוב ויפה

רק שזה ישאר בגדר דיבורים. חברים הרבה זמן... קצת פחות משנה. לא מפחיד ולא מלחיץ. פשוט מאוד אני לא חושב שמוסד הנישואין זה בראש סדר העדיפויות שלי (כרגע) יש אנשים שחיים יופי טופי ביחד בלי טבעת על האצבע,אז למה להרוס דבר נפלא כזה? פשוט מאוד חתונה וכל התופים שמסביב זה יפה מאוד לערב אחד. נ.ב לדעתי האישית נישואין/חתונה זה לא רגע השיא בזוגיות. ככה שאפשר לחיות בזוגיות בריאה ולדלג על השלב הזה.
 
../images/Emo6.gif אתה אומר 2 דברים שונים !

1. פשוט מאוד אני לא חושב שמוסד הנישואין זה בראש סדר העדיפויות שלי (כרגע) 2. יש אנשים שחיים יופי טופי ביחד בלי טבעת על האצבע,אז למה להרוס דבר נפלא כזה? פשוט מאוד חתונה וכל התופים שמסביב זה יפה מאוד לערב אחד אז תחליט : אתה תרצה להתחתן ביום מן הימים ? < בצורה ממוסדת>... כי אם לא וחברה שלך כן רוצה אז לעניות דעתי, זה מחייב שיחה רצינית. וסליחה שנדחפתי ככה
אבל אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של הגברים
 
זה לא קטע של גברים.

יש גברים שמתים להתחתן. מה לא מובן? כרגע זה לא בסדר העדיפויות שלי להתחתן ביום מן הימים? מי יודע ? כרגע אני לא מעוניין. את יודעת בחיים יש כל כך הרבה שינויים, אין דבר שהוא לא דינמי, אפילו הדעות שלנו. אני לא שולל שום דעה שונה משלי,כרגע מוסד נישואין זה לא הכוס התה שלי,מי יודע אולי יום אחד אני יהיה יועץ לענייני נישואים. אני לא כל כך בטוח שהחברה רוצה גם כרגע להתחתן,נראה לי זה היה מעין התקף החתונות שמסביב.
 

flutter girl

New member
מה הקשר "קטע של גברים"?

גם אני לא רואה למה צריך אחרי שנה בלבד של קשר לקפוץ לנישואים. אפשר לחיות מעולה גם 10 שנים ביחד ולא להיות נשואים - מה העניין? העיקר הוא להיות עם בן הזוג. גם בשלב של ילדים זה לא הכרח - אלא פשוט יותר נהוג ומקובל.
 
לרוב, זה "קטע של בחורים".

אני לא אומרת שאחרי שנה צרי לקפוץ לחתונה. ממש ממש לא אבל יש זוגות שזה כן מתאים וזה בסדר גמור. מה שאני לא אוהבת זה שאחד מהצדדים לא מוכן עקרונית (או לא) להתחתן והצד השני לא יודע ומחכה להתחתן . . .
 

exterior

New member
../images/Emo6.gif

זכורה לי "שפעת החתונות", 2004-2005: ארבע מחברותיי ללימודי התואר הראשון התחתנו, שתיים מהן אף ילדו. חברה טובה התחתנה ואף ילדה.
 

exterior

New member
קיצקיצ:

5 חתונות בשנה 3 לידות השנה
בתואר השני שאני נמצאת בו עכשיו אף אחת מאלו שהתחברתי איתן לא מתכוונת להתחתן בזמן הקרוב-רחוק
, אני נמצאת בחברה טובה
 
למעלה