סוג של חצי פרידה...

סוג של חצי פרידה...

את פורום "תמיכה בתפוז" פתחתי יחד עם מנהל פורום אחר לפני יותר מ 10 שנים. פתחנו אותו באישור מוגבל מהנהלת הפורומים (שבאותו זמן נתנה תמיכה טכנית בפורום המשוב) כמעין ניסוי לראות אם פורום טכני לגבי האתר שמנוהל ע"י גולשים מן השורה יכול לעבוד. הוא עבד מעולה במשך שנים אבל אחרי אותם שנים (כמה שנים אחרי שהתחלתי לעבוד בתפוז) גיליתי שכבר אין לי זמן לענות בו ופרשתי מהניהול.

כ 10 שנים לאחר מכן, יצא לי להכנס אליו שוב וראיתי שהמענה בו היה לוקה בחסר. ניסיתי לחזור ולענות בו באופן קבוע (אפילו הפכו אותי לאדום) אבל שוב, מפאת חוסר זמן מצאתי את עצמי עונה בזמנים לא קבועים ולפעמים אפילו כמה ימים אחרי שהבעיה כבר לא היתה רלוונטית. היתה אפילו בקשה מהנהלת הפורומים שאחזור לנהל את הפורום אך סירבתי בדיוק מהסיבה הזאת - אין לי זמן להתחייבות הזו. אז המשכתי לענות בזמני הפנוי באופן הכי לא רשמי שיכולתי.

לפני כחודש התפטרתי מתפקידי בתפוז ובעוד מספר ימים אעזוב את המשרדים באופן סופי. אני יוצא לדרך חדשה כעצמאי בתחום בניית אתרי אינטרנט.
זו גם הסיבה שבחודש האחרון כמעט ולא נכנסתי לפורום, העבודה הרגילה שלי בתוספת הזמן שהיה נחוץ בשביל לחפוף את המחליפה שלי וההתמודדות עם המעבר לעבודת פרילאנס לא השאיר לי אף רגע להכנס לפורום ולענות.

אני בספק אם למחליפה שלי או למישהו אחר בתפוז יהיה את הצורך הנוסטלגי להשאיר את הפורום הזה פעיל ולתת בו מענה מטעם תפוז. מצד שני אולי אתבדה וכן יהפכו את הפורום הזה למשהו רשמי יותר ולמקום בו הצוות הטכני עונה על שאלות.
כך או כך, אני לא מתכוון לעזוב את הפורום ואני כן מתכוון להמשיך לענות היכן שאדע את התשובה. וגם אם כבר לא יהיה לי מידע פנימי לגבי מה שקורה ואני כבר לא אדע מה בטיפול ומה לא בטיפול ומתי, אם בכלל, משהו יטופל, אני כן אענה על מה שאוכל (ואפנה להנהלת הפורומים היכן שלא אוכל).

שיהיה לנו בהצלחה :)
אורי.
 
תודה


 
למעלה