בעיות טכניות בתפוז

MIKIMAUS10

New member
בעיות טכניות בתפוז

למה "תפוז" מגבילים את זמן העריכה? תנו עריכה או מחיקה ללא הגבלה של מה שפרסמנו. זה חלק מזכות היוצרים וזכות הפרטיות שלנו. הגבלה של הזכות הבסיסית הזו היא התנהגות בריונית של "האח הגדול".

ולמה כשמקלידים טקסט בתגובה בפורום ב"תפוז" חלק מהאותיות והתווים לא נכתבים? זה כבר שנים ככה, אבל בזמן האחרון ממש חמור. צריך להקליד במקום אחר ולעשות קופי-פייסט לתגובה ב"תפוז".
עכשיו זה פתאום כותב בסדר, אבל כשניסיתי כרגע לכתוב בפורום "ביקורת סרטים וקולנוע" זה ממש לא נתן לי - הקליד 2 אותיות והפסיק לכתוב. ניסיתי שוב ושוב וזה חזר על עצמו.
לפני כמה ימים המחשב נתקע לי כל פעם שניסיתי לכתוב או לשלוח תגובה בפורום "ביקורת סרטים וקולנוע".

ומעצבן מאוד שקופצים חלונות כשנכנסים לדף ב"תפוז" - גם פרסומות שמכסות את הכתוב בדף, וגם דפים חדשים שפותחים את עצמם במחשב של המשתמש בלי רשותו ובניגוד לרצונו.
 
האם מחקת קוקיז וקבצים זמניים


האם לרוב הבעיה שהדפדפן לפעמים נתקע או גום לכפילות של פוסטים וכו'..
 

אלאורלי

New member
למה אני מתקשה להכניס שם משתממש כאשר

אני גולשת בטלפון הנייד שלי?

פשוט נבצר ממני להכניס שם משתמש.
 
מה בדיוק קורה?

את לא מצליחה להכנס לשדה שבו את אמורה להזין את שם המשתמש? הכפתור של החלפת שם המשתמש לא עובד? את מקבל הודעת שגיאה כלשהי? משהו אחר?
 
הרבה שאלות

לגבי זמן העריכה - בעבר לא היתה כלל אופציית עריכה וזה משהו שעלה רק לאחרונה וגם זה לאחר הרבה ויכוחים. אתה מדבר על הזכות שלך לשנות את הטקסט שכתבת. אבל גם למי שמגיב לך יש זכות שהתגובה שלו תעמוד בקנה אחד עם התוכן שהוא הגיב לו. בהחלט יכול לקרות מצב שבו אדם יכתוב משהו מקומם שיגרור תגובות כלשהן בעלי אופי מסויים ולאחר מכן הוא יבחר לשנות את הטקסט שלו מה שיגרום לתגובות אליו להראות שחסרות הקשר.
המצב הנוכחי הוא פשרה כלשהי בין הצורך של אדם לשנות את הטקסט שלו עקב טעויות בטקסט או שגיאות כתיב למיניהן, לבין הצורך של הכותבים בפורום שתגובותיהם לא תוצאנה מהקשר.
&nbsp
לגבי קפיצת האותיות - אתה אומר שזה קורה לך בפורומים מסויימים בלבד? מאחר ולא אמור להיות הבדל בעמוד כתיבת ההודעה בין פורום אחד לאחר, יכול להיות שיש תוכן משתנה כלשהו שאתה רואה כשזה קורה לך? אולי פרסומת מסויימת שרצה בסרגל הצד או משהו אחר שחוזר על עצמו בפורומים בהם אתה נתקל בבעיה? כל מידע שכזה יוכל לעזור לנו לשחזר את המצב ואז אולי גם לפתור אותו.
&nbsp
לגבי הפרסומות - אתה משכנע את המשוכנע. אני סובל כמו כולם מפרסומות קופצות ופרסומות שעולות על התוכן. לצערי זו המציאות הקיימת בשוק הפרסום הישראלי בו מאחר וכמות הגולשים קטנה יותר דרישות משיכת תשומת הלב של הפרסום גבוהה יותר. נקווה שזה ישתנה מתישהו...
 
למעלה