לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2869928,699 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'תיקים למכירה'
תיקים למכירה
27/11/2017 | 01:54
141
זוג תיקי אוכף של GIVI במצב דנדש, כולל ברזלים להרחקה מהאגזוזים.
מבקש 400ש"ח בלבד!

תיק מיכל של GIVI כולל מתאם למיכל דלק וכיסוי גשם, במצב חדש!
מבקש 400ש"ח בלבד!

כל התיקים היו בשימושים בודדים בלבד במונסטר 796.
אני נמצא בבית-חנן (ליד ראשל"צ), אפשר להתקשר חופשי לבירורים: 050-5606964 עומר
לצפיה ב-'קסדה תקועה במכס-עזרה!!!!!!!!!'
קסדה תקועה במכס-עזרה!!!!!!!!!
26/11/2017 | 15:11
3
201
שלום,
הזמנתי את הקסדה הנ"ל http://www.helmetdawg.com/Products.php
באתר שלהם כתוב ש:Final modified design complies with FMVSS 218 S5.5 as extremities are SOFT and FLEXIBLE
שלחתי בקשה לאישור הקסדה ממכון התקנים, ונעניתי בתשובה:"שלום רב
הקסדה נבדקה במכס ת"א. הקסדה האיננה עומדת בתקן נדרש ולכן אין אישור להכניסה לארץ.
אתה מתבקש להודיע למכס מיידית להחזרה לחול
בברכה"
מה אפשר לעשות?!!??!
לצפיה ב-'אם היא לא עומדת בתקן, שלח אותה חזרה למוכר ובקש החזר כספי'
אם היא לא עומדת בתקן, שלח אותה חזרה למוכר ובקש החזר כספי
26/11/2017 | 15:46
128
לא תוכל להכניס אותה ארצה באופן חוקי אם היא לא עומדת בתקן.
לצפיה ב-'לא עשית שיעורי בית טרום הייבוא, וזה המחיר'
לא עשית שיעורי בית טרום הייבוא, וזה המחיר
03/12/2017 | 06:26
94
שלח אותה חזרה. היא לא תיכנס.
לצפיה ב-'בתקווה שיקבלו אותה בחזרה...'
בתקווה שיקבלו אותה בחזרה...
04/12/2017 | 10:36
71
מתוך הלינק שרשמת למעלה:
Return Policy:
Return for refund policy is as stated. Only returns within 14 days of delivery date with original packaging and all included components/accessories are accepted. Item must be in resalable condition for refund to be issued. Buyer pays original shipping costs.
לצפיה ב-'מכנסי 4 עונות - Alpinestars Valparaiso 2 Drystar'
מכנסי 4 עונות - Alpinestars Valparaiso 2 Drystar
26/11/2017 | 08:51
5
126
מכנסי 4 עונות - Alpinestars Valparaiso 2 Drystar מידה XL חדשים בניילון עם תוויות מעולם לא נלבשו!. מכנסי 4 עונות נגד גשם . בד נגד מים נושם. למכנס פתחי איוורור נפתחים בטנת חורף מתפרקת ובטנה נגד מים מתפרקת
מחיר: 1,100 ₪
בד Drystar בד מקביל ל goretex של Alpinestars מכנסיים מומלצים ביותר. הגיעו השבוע ומידה לא מתאימה. מוכר במחיר הקנייה.
 
 
 
לצפיה ב-'מגן גב Dainese Wave G2 Back Protector Insert'
מגן גב Dainese Wave G2 Back Protector Insert
26/11/2017 | 13:47
2
65
מגן גב להכנסה לתוך המעיל -Dainese Wave G2 Back Protector Insert
כמעט ולא היה בשימוש
200 ש"ח
לצפיה ב-'תמונות'
תמונות
29/11/2017 | 11:10
42
לצפיה ב-'מגן הגב נמכר'
מגן הגב נמכר
30/11/2017 | 14:10
4
לצפיה ב-'לרציניים על המכנסיים מחיר גמיש !!!'
לרציניים על המכנסיים מחיר גמיש !!!
15/12/2017 | 14:37
6
לצפיה ב-'הורדת מחיר למכנסיים ALPINESTARS חדשים בניילון'
הורדת מחיר למכנסיים ALPINESTARS חדשים בניילון
20/12/2017 | 11:59
9
לצפיה ב-'שקע לאוזנייה בקסדה'
שקע לאוזנייה בקסדה
25/11/2017 | 18:47
1
48
ראיתי לאחרונה בקסדה של חבר שיש שקע מובנה לאוזנייה (scala), אצלי בקסדה אין את השקע, האם בלי השקע האוזנייה תפריע באוזן (תכאיב...)? 
לצפיה ב-'לדעתי לא. הרכבתי אזניות בשלוש קסדות HJC (שני דגמים), שאין '
לדעתי לא. הרכבתי אזניות בשלוש קסדות HJC (שני דגמים), שאין
26/11/2017 | 10:24
49
בהן גומחה פנימית לאזניות ואין בעייה. האזניות של ה"סקלה ריידר" (פקטוק) שטוחות מאד, הרבה יותר דקות מהריפוד של הקסדה.
יש כאילו סימון סימלי פנימי למיקום האזניה (לא בדיוק שקע), אבל, אצלי לפחות, האזניה בכלל אינה מונחת שם. צריך לחבוש את הקסדה מספר פעמים ובכול פעם להזיז קצת את האזניה עד שהיא "מדברת" בדיוק לתוך האוזן. זה חשוב מאד אם רוכבים קצת מהר.
לצפיה ב-'suzuki bandit 600s'
suzuki bandit 600s
22/11/2017 | 07:34
3
94
שלום יש לי אופנוע בנדיט 600 98 שעמד שנתיים
עבר טיפול שמנים פילטרים ברקסים ניקוי קרבורטורים פלגים
בשני צילינדרים צד שמאל  לא מתבצעת בערה. צינורות הפלטה קרים יחסית לימניים שהם חמים מאוד
האופנוע מזייף
האם מישהו יודע משהוא על התופעה?
לצפיה ב-'בדוק סלילי הצתה (קוויל)'
בדוק סלילי הצתה (קוויל)
22/11/2017 | 20:09
2
80
אם שני צילינדרים לא מקבלים ניצוץ (והפלאגים תקינים) משם הייתי מתחיל.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
23/11/2017 | 20:05
1
68
סידרתי עכשיו בסדר
מיכל הדלק היה מלוכלך קצת קורוזיה
עכשיו נקי נישמע ונוסע טוב
שוב תודה
 
 
לצפיה ב-' מעולה!'
מעולה!
28/11/2017 | 09:05
44
 
         יצאת בזול
 
                               רכיבות טובות
 
 
.
לצפיה ב-'איך לדעת אם צולמתי ע"י מכמונת ניידת?'
איך לדעת אם צולמתי ע"י מכמונת ניידת?
21/11/2017 | 10:52
6
138
רכבתי בערך ב-150 ולפתע ראיתי ממול ניידת עם מכמונת ידנית ביד של שוטר. עמדה שם ניידת וגם אופנוע משטרתי.
בלמתי בזריזות אבל אני לא יודע מה הוא ראה במכשיר.

כשחלפתי ליד הם לא סימנו לי דבר.

- האם בגלל שאין לי מספר מקדימה (אופנוע) אז אין סיכוי שצולמתי?
- האם יכול להיות שמדדו מהירות גבוהה אבל לא יצאו אחרי כי חששו שלא ישיגו אותי?
- נניח והיו יוצאים אחרי האם יש טעם להגביר מהירות ולהיעלם?
- או שאולי יש עוד ניידת בהמשך שאמורה לעצור אותי ולא הבחנתי בה?
- האם לאחר שאני חולף הם יכולים להפנות את המצלמה ולקלוט את המספר שלי?

כמובן שאציין שאני שואל בשביל חבר, אני אישית אף פעם בכל חיי לא עברתי את המהירות המותרת.
לצפיה ב-'למיטב ניסיוני אם הייתה סיבה היו עוצרים אותך במקום'
למיטב ניסיוני אם הייתה סיבה היו עוצרים אותך במקום
21/11/2017 | 19:21
1
117
אגב,
אם המכמונת הידנית צילמה אותך מקדימה אז אין להם דרך לדעת מה המספר שלך.
הם לא מצלמים אותך אחרי שאתה עובר אותם. רק באמצעות המכמונת.
לצפיה ב-'זו כבר שנה שלמה ש...'
זו כבר שנה שלמה ש...
23/11/2017 | 01:23
162
אין יותר מכמונות ניידות שמצלמות. כל מערך המולטנובה F6 יצא לגמלאות.
 
לצפיה ב-'לא.'
לא.
23/11/2017 | 01:23
55
לצפיה ב-'עשית סלט'
עשית סלט
23/11/2017 | 11:04
121
מכמונת שמוחזקת ביד היא אקדח לייזר שאינו כולל מצלמה ולכן מחייב עצירה במקום של הנהג הנמדד, או מקסימום ע"י ניידת בהמשך הדרך.
לצפיה ב-'תודה לכולם'
תודה לכולם
24/11/2017 | 19:18
1
92
מבין שהפעם לא קרה כלום
אבל חושב האם בפעם הבאה שאני רואה ניידת עם אקדח מדידה מולי אני צריך להאיץ או להאיט.
 
להאיט - מגדיל את הסיכוי שהמדידה לא תראה דבר
להאיץ - מגדיל את הסיכוי להעלם בסיבוב
 
מה דעתכם?
 
כמובן שאלה התלבטויות של החבר, אני עצמי אף פעם לא מגרד אפילו מלמטה את המהירות המותרת כי אני שומר חוק כחוק.
לצפיה ב-'אני אגלה לך סוד'
אני אגלה לך סוד
24/11/2017 | 21:39
140
אם שוטר עם ממל"ז הרים את ה"נשק", כיוון ולחץ על ההדק, לא יעזור ל"חבר" שלך גם אם ילחץ בכל הכוח על הברקסים. הוא אכל אותה. השאלה היחידה היא האם השוטר מחליט לצאת מהניידת ולהיעמד באמצע הכביש כדי לעצור אותו או לא. במידה וכן והוא לא עצר, השאלה היא האם חברים שלו לא מחכים ל"חבר" שלך מיד אחרי הפניה הבאה.
לצפיה ב-'מישהו נתקל פעם בהוראה טכנית (מה- MANUAL של האופנוע ) המנחה '
מישהו נתקל פעם בהוראה טכנית (מה- MANUAL של האופנוע ) המנחה
20/11/2017 | 14:39
4
141
להדק ברגי M6 במומנט של 22  N-M?
לצפיה ב-'נתקלתי ב30NM גם .'
נתקלתי ב30NM גם .
24/11/2017 | 13:14
3
34
לצפיה ב-'ב M6? '
ב M6?
26/11/2017 | 10:27
2
17
לצפיה ב-'כן , קח דוגמא'
כן , קח דוגמא
26/11/2017 | 22:57
1
76
גם הM10 ב 100NM מוגזם ביותר . אני סוגר את הברגים האלה בחצי ממה שרשום 
לצפיה ב-'תודה על ההמחשה המצויינת. אסור לסמוך על המנואלים באופן עיוור.'
תודה על ההמחשה המצויינת. אסור לסמוך על המנואלים באופן עיוור.
28/11/2017 | 11:00
39
החלפתי חלק באופנוע שלי. המנואל המליץ להדק M6 ב 22
N-M. הדקתי בחלק (הישן) במומנט האמור ו... ההברגה נחרשה עד תום.
 
 
 
לצפיה ב-'המלצה לקניית קסדה חדשה'
המלצה לקניית קסדה חדשה
12/11/2017 | 13:58
14
187
שלום,
אני מחפש המלצה על קסדה טובה וחזקה.
אני לא מחפש פיצרים מיוחדים כמו משקף קהה או רמקול מובנה או משהו דומה. (כמובן שאם יש זה לא מזיק, אבל זה לא העיקר).
פשוט קסדה טובה ומלאה ממותק אמין.
תודה לעונים. 
לצפיה ב-'מגיהה טוב יסביר לך למה אין תשובות.'
מגיהה טוב יסביר לך למה אין תשובות.
13/11/2017 | 11:53
4
69
לצפיה ב-'מַגִּיהַּ טוב (או מגיהה טובה) אם כבר בהגהה עסקינן'
מַגִּיהַּ טוב (או מגיהה טובה) אם כבר בהגהה עסקינן
13/11/2017 | 13:01
3
108
אבל חוסר התגובות נובע מחוסר גולשים בפורום, פחות מהגהה של ההודעות.
 
ישנן קסדות של המותגים העממיים כמו LS2,  MT ועוד כמה במחירים בין 300-600.
אם יש תו תקן אז הן עומדות בתקן... לי יש ניסיון טוב מאוד עם LS2.
 
יש קסדות יקרות יותר, באלף ₪ פלוס, ויש את מותגי היוקרה - שואי, אראי, שוברט ועוד כמה
שעולות 2500-4000.
האם הן מגינות טוב יותר על הראש מאשר הקסדות הזולות? הדעות חלוקות.
מה שכן הן איכותיות יותר מבחינת החומרים, ומתאימות טוב יותר למהירויות גבוהות מאוד.
 
החשוב ביותר הוא שהקסדה תתאים למבנה הגולגולת, תהיה הדוקה לראש מבלי להעיק, וכמובן שתהיה תמיד רכוסה היטב בזמן הרכיבה
לצפיה ב-'צודק! אכן זה נראה לי קצת מוזר כשכתבתי מגיהה. אני אלך לפינה '
צודק! אכן זה נראה לי קצת מוזר כשכתבתי מגיהה. אני אלך לפינה
14/11/2017 | 11:29
1
100
להתבייש .
אשר לנושא בו עסקינן, כמות הגולשים היא סיבה משנית להעדר תגובות.
האם הנסיון ה"טוב מאד" שלך עם ה LS2 כולל מספר מקרים שבהם היא אכן הצילה בפועל את ראשך?
וגם, הדעות אינן חלוקות כלל כפי שכתבת ואין שום תימוכין להצהרתך בעניין ההתאמה ל"מהירויות גבוהות מאד".
אתה חייב - ע"מ שייתיחסו אליך - לספר על עצמך. סוג האופנוע, נסיון קודם, אופי הרכיבה, תדירות הרכיבה, גיל, "השכלה דו"גית" etc...
לצפיה ב-'לשמחתי הניסיון שלי עם קסדה שנחבטה בכביש והצילה את הראש...'
לשמחתי הניסיון שלי עם קסדה שנחבטה בכביש והצילה את הראש...
14/11/2017 | 13:39
109
הוא קטן מאוד ומצטמצם לתאונה אחת בשנות השמונים בה קסדת נולן 3/4
נחבטה בכביש מספר פעמים, נשארה על הראש מבלי לעוף, ועשתה עבודה נאמנה בהגנה על הראש.
(בתאונות אחרות לא חטפתי מכה משמעותית בקסדה, אלא בעיקר בגפיים)
 
הניסיון שלי עם LS2 כולל כמה קסדות (שלי ושל המורכבים), והוא טוב מבחינת נוחות ועמידות.
ברכיבות מהירות במיוחד ה-LS2 פחות מוצלחת לטעמי, בגלל חדירת רוח מצידי המשקף
והיא גם יותר מושפעת מהרוח כשמסובבים קצת את הראש.
מדובר בדגמים הבסיסיים של ה-LS2, לעומת אראי הנוכחית וה-HJC שקדמה לה, שהרגישו הרבה יותר טוב ברכיבות כאלה.
"הדעות חלוקות" כתבתי בעקבות דיוני עבר רבים כאן בפורום ובמקומות אחרים,
ומעבר לזה התימוכין שלי מסתמך על ניסיון אישי בלבד של כמה עשרות קסדות במשך כמה עשרות שנים.  
לצפיה ב-'צודק! אכן זה נראה לי קצת מוזר כשכתבתי מגיהה. אני אלך לפינה '
צודק! אכן זה נראה לי קצת מוזר כשכתבתי מגיהה. אני אלך לפינה
14/11/2017 | 11:32
69
להתבייש.
השואל המקורי כמובן, צריך לפרט ככתוב.
 
לצפיה ב-'תודה לעונים ואשמח לעוד תשובות בלי/עם שמות ספציפיים'
תודה לעונים ואשמח לעוד תשובות בלי/עם שמות ספציפיים
15/11/2017 | 00:15
2
101
אשמח גם לדעת מעבר למידע הכללי על סוג/מותג ספציפי שחברי הפורים מכירים וממליצים.
תודה 
 
נוי- אתה הרבה מתנשא וקצת מועיל.
מי שרצה כבר ענה.
לצפיה ב-'כנס לחנויות של ציוד בדרום ת"א'
כנס לחנויות של ציוד בדרום ת"א
16/11/2017 | 12:05
110
ובמקומות אחרים בארץ. שב עם המוכר/ת, תראה מה נראה לך מתאים מבחינת צורה/צבע וסגנון אופנוע, בקש למדוד, תבדוק מחירים, תראה מה מתאים לתקציב שלך ומה מתאים לראש שלך, ותתחדש.
לצפיה ב-'אל תבלבל ת'מוח.'
אל תבלבל ת'מוח.
16/11/2017 | 15:14
48
לצפיה ב-'אי אפשר לענות לך ככה בלי שתכתוב תקציב מאחר ויש'
אי אפשר לענות לך ככה בלי שתכתוב תקציב מאחר ויש
17/11/2017 | 04:45
4
83
הרבה קסדות מעולות כשבראשם שואי.
לצפיה ב-'התקציב יכול להגיע גם'
התקציב יכול להגיע גם
17/11/2017 | 11:57
3
79
ל- 2,000 ואם צריך 3,000 ש"ח.
אני רק מחפש קסדה טובה ומלאה ממותג אמין שתשמור לי על הראש במקרה של תאונה.
לצפיה ב-'חפרת. קיבלת המלצות, עכשיו גש לעשות שיעורי בית.'
חפרת. קיבלת המלצות, עכשיו גש לעשות שיעורי בית.
18/11/2017 | 23:39
2
35
לצפיה ב-'אין פלא שההודעה הזו הגיעה ישר לספאם. רק עכשיו ראיתי. '
אין פלא שההודעה הזו הגיעה ישר לספאם. רק עכשיו ראיתי.
21/11/2017 | 19:17
1
58
מי שלא רוצה לעזור שלא יעזור,
אבל לפחות שיהיה בן אדם.
לצפיה ב-'אבל ברצינות, מה בדיוק אתה מצפה?'
אבל ברצינות, מה בדיוק אתה מצפה?
23/11/2017 | 01:27
64
שיתנו לך דגם ספציפי? בוא תן אתה תקציב ספציפי, מידת ראש, סוג אופנוע, סגנון רכיבה, צבע חביב ושם של חיה אהובה - ואנחנו נכניס הכל למערכת ממוחשבת ונוציא לך פלט מסודר.
 
אתה יודע מה, עזוב. קח את זו: Shoei NXR.
לא. קח Arai Rebel.
לא. עדיף לקחת HJC RPHA11.
מה פתאום, קח X-Lite 801.
 
הואל בטובך לגשת לכל אחת מעשרות חנויות ציוד האופנועים הפזורות ברחבי ת"א (וגם בערים אחרות), תתחיל לדבר עם המוכר/ת, תתחיל למדוד, ותאמין לי שזה יהיה הרבה יותר קל מאשר לחכות מה- 12.11.17 כדי לקבל תשובה שגם אם יתנו לך אותה, היא לא תועיל בכלום כי בכלל לא מדדת אותה.
לצפיה ב-'אז אם להבין'
אז אם להבין
17/11/2017 | 12:04
82
אז למי שחשוב הבטיחות והנוחות ועושה נסיעות רגילות חלקם מחוץ לעיר, לרוב הדיעות כן עדיף את הקסדות יוקרה עם המותגים (לפחות בתור קסדה עיקרית).
המלצה אחת שקיבלתי הייתה על קסדת שואי.
אם יש עוד משהו שיכול לעזור בבחירה אשמח לדעת. 
לצפיה ב-' ג'קט חדש בניילון - Dainese Street Master Leather Tex Jacket'
ג'קט חדש בניילון - Dainese Street Master Leather Tex Jacket
13/11/2017 | 16:54
1
123
למכירה

ג'קט חדש בניילון - Dainese Street Master Leather Tex Jacket מידה 52

ג'קט משולב בד ועור דגם 2017 עם בטנת חורף.

חדש בניילון קיבלתי היום והוא גדול עלי

מחיר 1400

הודעות בפרטי

https://www.revzilla.com/motorcycle/...-master-jac...
לצפיה ב-'נמכר'
נמכר
03/12/2017 | 17:41
2
לצפיה ב-'הפעם הזו, כשטייפון חצה בסערה את גבולות 67'
הפעם הזו, כשטייפון חצה בסערה את גבולות 67
26/10/2017 | 08:17
167
לצפיה ב-'מה ההבדל בין ימאהה MT07 לבין ימאהה TRACER 700 ?'
מה ההבדל בין ימאהה MT07 לבין ימאהה TRACER 700 ?
24/10/2017 | 23:19
1
136
לצפיה ב-'אותו שיממון בעטיפה קצת אחרת.'
אותו שיממון בעטיפה קצת אחרת.
17/11/2017 | 04:39
110
כמה זמן לא הייתי פה
לצפיה ב-'KLE 2005 אור כבה בטורים גבוהים'
KLE 2005 אור כבה בטורים גבוהים
24/10/2017 | 16:06
2
94
שלום חברים
עזרתכם בבקשה,
אני מחזיק KLE שנת 2005 שלוש שנים , לפני כחודשיים בנסיעה בלילה מחוץ לעיר ( יוצא פעם בחצי שנה בלילה ... )במהירות של כ 120 שמתי לב שהאור הגבוה לא עובד ( נורית הבקורת הכחולה כבתה )
לאחרונה ולסירוגין בלחיצה על כפתור ההנעה _ אין תגובה למשך 30 שניות עד 2 דקות ואז מניע בניסיון הראשון( אני מחזיק את מתג ההנעה לחוץ עד שמקבל תגובה )
המצבר ומיישר הזרם הוחלפו לפני כשנה .
תודה 
לצפיה ב-'בדיקה נוספת שעשיתי עכשיו'
בדיקה נוספת שעשיתי עכשיו
24/10/2017 | 16:16
1
99
בניוטרל כשמחוג הטורים סביב ה 7000 האור הגבוה כבה .
אור הדרך מאחור נשאר דלור , ווינקרים תקינים .
לצפיה ב-'גש למסגר 58 '
גש למסגר 58
17/11/2017 | 05:30
49
ותעשה טרייד על אופנוע נורמלי
לצפיה ב-' הזמנה של מחרשה מקוצרת'
הזמנה של מחרשה מקוצרת
22/10/2017 | 21:47
1
134
 
היי, הזמנתי לפני כשבועיים וחצי מחרשה מקוצרת של TST הגיעה לפני שבוע וקצת למכס ומאז נתקעה שם ללא שום עדכון, רציתי לדעת האם מותר להזמין דבר כזה אם יש אילו אי הגבלו או התניות ומה התהליך מצריך. 


תודה מראש לעוזרים/ות
לצפיה ב-'מותר להזמין מה שאתה רוצה חוץ מזונות וסמים'
מותר להזמין מה שאתה רוצה חוץ מזונות וסמים
17/11/2017 | 04:42
54
מחרשה לא אמורה להיתקע..אבל לכולם ידוע מאיזה חומר עשוי הדואר שלנו (רמז: צבע חום עם מרקם מגעיל) ומה שנשאר לך זה או להמתין או לגשת לבית הדואר הראשי ולבדוק למה הזונות מעכבים את זה.
לצפיה ב-'המלצה על אופנוע ראשון'
המלצה על אופנוע ראשון
21/10/2017 | 23:40
1
172
אני רוצה לקנות אופנוע יד 2 עד 47 כ"ס
תמליצו.. כי זה אופנוע ראשון והמחיר עד 10000 ש"ח
לצפיה ב-'בתקציב הזה לך על אופניים חשמליים כי כל מה שתקנה'
בתקציב הזה לך על אופניים חשמליים כי כל מה שתקנה
17/11/2017 | 04:47
62
יכניס אותך להוצאות מיותרות כי כנראה יהיה מדובר בנבלה.
לצפיה ב-'לבד במרוץ נגד השמש'
לבד במרוץ נגד השמש
21/10/2017 | 06:15
2
180
לצפיה ב-''
23/10/2017 | 15:50
35
לצפיה ב-'ממש נהנתי לקרוא'
ממש נהנתי לקרוא
03/11/2017 | 19:59
46
הפסקתי לרכב לפני שנה בערך  ועשית לי ממש רצון לחזור!
לצפיה ב-' מחכים לכם בפורומים תיירותיים חדשים '
מחכים לכם בפורומים תיירותיים חדשים
16/10/2017 | 15:48
17
 
מתכננים טיול בחו"ל
רוצים להתייעץ עם מדריך טיולים שייתן לכם את כל הטיפים השווים
 
אתם מוזמנים לפורומים החדשים שלנו 
 
פורום חדש על המדינות הבלטיות לתכנן טיול בצפון-מזרח אירופה
 
בואו לברר על האטרקציות הכי שוות בפורום טיולים באירופה
 
הודו, נפאל, הפיליפינים... אתם מוזמנים לפורום המזרח הרחוק לשאול הכל
 
טיול לכבוד הפנסיה? טיול אחרי צבא? ירח דבש? הכל בפורום דרום ומרכז אמריקה
 
רואים רק לבן בעיניים? פורום חופשות סקי הוא הפורום שלכם
 
 
המשך גלישה נעימה
לצפיה ב-'החשיבות של היגוי הפוך באופנוע מודגשת בסירטון '
החשיבות של היגוי הפוך באופנוע מודגשת בסירטון
11/10/2017 | 17:47
19
429
ראו מה קרה כשלא יודעים לפנות,,,
לצפיה ב-'ועוד סירטון המדגים את זה '
ועוד סירטון המדגים את זה
11/10/2017 | 18:00
18
159
הדגמה יפה לכל הסקפטים החל מהזמן 3:02 ...
לצפיה ב-'כשה"מדריך" אעלק, רוכב עם טישרט, מה שהוא אומר, מראש, שווה '
כשה"מדריך" אעלק, רוכב עם טישרט, מה שהוא אומר, מראש, שווה
12/10/2017 | 10:27
17
148
לתחת. אין שום "סקפטים" בנושא זה. יש רק בורים.
 
 
לצפיה ב-'אבל יש המון בורים'
אבל יש המון בורים
12/10/2017 | 12:27
16
100
זה לא חדש לך, לא?
לצפיה ב-'אתה באמת חושב שבבון על 600R מסיק מסקנות ממשהו הנאמר כאן?'
אתה באמת חושב שבבון על 600R מסיק מסקנות ממשהו הנאמר כאן?
12/10/2017 | 19:53
15
57
לצפיה ב-'בבון על 600R לא יבין אבל לא כולם'
בבון על 600R לא יבין אבל לא כולם
12/10/2017 | 21:23
14
89
בבונים.
אתה מזלזל בכל האופנועים.  אתה קצת מגזים. לא כולם בבונים.
יש כאלה שיכולים להבין וללמוד בזכות הסבר טוב. למה לחסוך מהם? הרי אתה יודע עד כמה רמת הלימוד בארץ נמוכה.
לצפיה ב-'לא כול סרטון הוא "הסבר טוב". לא כול "מדריך" הוא באמת מדריך. '
לא כול סרטון הוא "הסבר טוב". לא כול "מדריך" הוא באמת מדריך.
13/10/2017 | 10:39
13
72
גם אופנוענים שאינם בבונים, הם עדיין אינם בבחינת "משיאי עיצות" ראויים, כמו שבד"כ קורה להם אחרי 5 שנות רכיבה, במיוחד בארץ. פתאום... לקראת גיל 40 כולם מתחילים להדריך, כמומחים מטעם עצמם.
הדרכת אופנוענות לומדים! נסיון מצטבר ארוך שנים על דו"ג, אינו מכשיר את הרוכב להדריך. אפילו לא קצת. מה שדרוש הוא ידע!  לא קשקשת "וויקי" או גוגל. מספיק שתשאל למה ניתן לרכב על דו"ג "בלי ידיים" ותווכח כמה שטויות תאמרנה בבטחון מוחלט ע"י "מומחים" מאותגרי מתמטיקה ופיסיקה.
זו הסיבה שה"מדריך" נטול המיגון בסרט שהבאת, פסול מראש יחד עם הסרטון שלו.
 
לצפיה ב-'הוא דווקא התייחס לרכיבה ללא ידיים '
הוא דווקא התייחס לרכיבה ללא ידיים
14/10/2017 | 06:14
12
29
לצפיה ב-'מעת לעת, מפציע כאן רוכב חדש החושב שההסטוריה האופנוענית החלה '
מעת לעת, מפציע כאן רוכב חדש החושב שההסטוריה האופנוענית החלה
14/10/2017 | 12:13
11
97
 
בעת שהוא עלה לראשונה על דו"ג. זה נובע כנראה מטעמים של עצלות מובנית, המונעת ממנו לחפש את דיוני העבר. זה סממן דורי אגב...
אשר לטמבל חשוף הזרועות המקועקעות, המחזיק מעצמו מדריך. אין קץ לשטויות שהוא פולט בכזה ביטחון לבטלנים הקשובים לו (הסרט השני): 
1.   הקשקוש העוסק באפקט הג'ירוסקופי, בו הוא תולה את נפלאות ההגוי ההפוך הוא באמת קשקוש מוחלט! גם לאופנוע שמסת הגלגל הקדמי שלו תהיה נמוכה עד זניחה (באין מסה...אין אפקט ג'יירו), יהיה יופי של היגוי הפוך, טוב יותר אגב, מאשר אופנוע שיש לו גלגל קדמי "רגיל". לכן אגב, יש כאלה המשלמים 2000$ ע"מ להחליף ג'אנט קדמי לקרבון.  אין קשר בין היגוי הפוך לאפקט הג'ירו!   
2.  בדיוק בגלל זה, הטמבל "מוותר" לנו על עיסוק בכול המאמבו ג'אמבו המדעי... איזה מזל שהוא לא התעמק בכך... 
3.  גם בהדגמות האידיוטיות שלו, הוא מטעה את הצופה משום שבפועל אין רואים בכלל את דחיפות הכידון עליהן הוא מדבר. למה? כי הטמבל המקועקע מדגים אותן בכביש ציבורי שבו אין בכלל מרחב לדחיפות כידון שניתן לראותן בעין. לזה דרוש מגרש! לא איזה נתיב מסכן בכביש דו נתיבי.
4.  כול הסרט שזור הסברים מוטעים, מטעים ושקריים לחלוטין. האיש בור מוחלט ובדיוק על כאלה דברתי בפוסט הקודם. כלומניק שנעשה מדריך מטעם עצמו.         5.   אגב, אין מילה אחת על למה ניתן בכלל לרכב "ללא ידיים". אין מצב בעולם שהוא יודע בכלל את התשובה לכך...
בפשטות, האיש ודומיו פשוט מסוכנים לציבור וכמו שאמר פעם טל"ש לפני שנים (בדוק מי זה): "בעידן האינטרנט לא דרוש ידע ע"מ להביע דעה...". 
לצפיה ב-'לא יפה נוי, לא יפה ולא נאה. ראשית לעובדות השגויות שאתה מציין'
לא יפה נוי, לא יפה ולא נאה. ראשית לעובדות השגויות שאתה מציין
14/10/2017 | 13:35
9
72
בסעיף 5 רשמת שהוא אינו מתייחס לאפשרות של רכיבה ללא ידיים ובכן אתה טועה.
בזמן 5:15 בסירטון הוא מציין ןומדגים שאפשר ללא ידיים ע"י LEANING להטות האופנוע באופן מוגבל ומסורבל וכך לשנות מיקום האופנוע בכביש הישר, כלומר לפנות לימין ולשמאל אבל בהמשך בזמן 5:45 הוא מדגים שע"י דחיפה באצבע אחת הוא מבצע שינויי הכיוון הרבה יותר יעיל.
גם בסעיף 3 אתה טועה. כי בפועל בהחלט רואים את הדחיפה של הכידון בפועל למשל בזמן 5:45 בסירטון הוא מראה איך באצבע אחת ישרה הוא דוחף הכידון וזה מייצר את הCOUNTER STEERING
 
כשרשמתי לא יפה ולא נאה, נוי, התכוונתי לתחושת הבוז כלפי מישהו שהעלה סירטון מיוזמתו כדי להשכיל אחרים. הסירטון יכול לגרות דיון ומשם הדרך להרחיב הידע יכולה להתקצר וכל התהליך אולי בזכות הסירטון או הדיון שאנו מנהלים כאן.
איני מבין למה אתה רואה רק את חצי הכוס הריקה כאשר אין ספק שאתה מודע לכוס השלמה הכמעט ריקה לגמרי שבאופן הוצאת רישיון נהיגה על אופנוע בארצינו. 
לצפיה ב-'אתה לא מקפיד על הבנת הנקרא. הוא אינו מסביר למה אפשר בכלל '
אתה לא מקפיד על הבנת הנקרא. הוא אינו מסביר למה אפשר בכלל
14/10/2017 | 22:04
8
106
לרכב "ללא ידיים". בעיקר משום שאין לו מושג. ההסבר אגב לסוגייה הזו, הוא נידבך חשוב ומרכזי בהבנת תופעת "ההיגוי ההפוך". אז...לא! הוא לא מסביר את זה.
בפועל, לא רואים שום דחיפת כידון, בשום מקום בסרט משום שאולי אתה יודע את זה ואולי לא, הדחיפה הדרושה לשינוי כיוון במיגבלה של נתיב נסיעה צר בכביש ציבורי, היא אפסית ואינה נראית כלל לעין. לא כמו שניתן להראות במגרש. 
אז, כבר פעמיים ויותר שאתה מתעקש על השטוייות שמעלה הסרט, על בסיס של עיסוק שיטחי בנושא והתייחסות לא רצינית להבנת הנקרא.
הסרט הזה אינו משכיל איש. מה שכן, הוא עוד יהרוג רוכבים מזדמנים, שיתייחסו כמוך לאוטוריטה המזויפת של הטמבל המסביר. הנושא מוצה כאן אין ספור פעמים, בד"כ ע"י אנשים שלמדו. לא אומנות, לא קולנוע, לא שיווק, לא תקשורת, לא מיגדר ולא כלכלה.
שום ידע אישי לא יצא נשכר מהסרט הזה. הדרך ללמוד לרכב היא לעשות את הקורסים שמציעים בארץ הגופים הידועים העוסקים בכך ולקרוא חומר אמתי העוסק בנושא. ספרים, לא פוסטים וקליפים של מומחים מטעם עצמם. 
גם הסרט הראשון אינו מראה טוב מספיק למה הרוכב לא "שבר" ימינה. הוא רק מראה תאונה חזיתית. זה הכול.
אתה טירון בתחום. אז לפני שאתה מנסה לקצר לקוראים את תהליך הלמידה באמצעות גרוי דיון בנושא, הצנע לכת. לך תשקיע ותלמד קודם. קיצורי דרך אינם ממולצים בכול תחום העולה על דעתך קצרת הרוח והשכלה ב"מדעי" רוח, אינה תורמת לרצינות העיסוק בנושא.
לצפיה ב-'נוי אתה עושה מעצמך חוכא ואיטלולה'
נוי אתה עושה מעצמך חוכא ואיטלולה
15/10/2017 | 18:36
1
68
אתה נתפס לזוטות. הוא מדגים כיצד רוכבים בלי ידיים אבל מסביר ומוכיח שזה הרבה פחות יעיל מאשר עם ידיים כי הוא מדגים כמה זמן לוקח לבצע פנייה ורואים כי לוקח הרבה הרבה יותר זמן בלי ידיים מאשר כשמבצע דחיפה קלה עם אצבע אחת ישרה לכיוון אליו רוצים לפנות.
אין כאן הבנת הנקרא אלא הבנת הנשמע.
 
בנוסף נוי בסרטון הראשון הוא עושה אנליזה מדוייקת של טעויות הרוכב. רואים בהילוך איטי איך הרוכב מנסה לסובב הכידון לימין חזור ושנה אבל האופנוע "מתעקש" לפנות שמאלה כי כל סיבוב לימין מטה האופנוע לשמאל אופנוע המוטה שמאלה נוסע לכיוון שמאל ולא לימין...
 
אתה נוי, בגישה המתנשאת מרחיק מהאופנוענים את המידע הפרקטי ובלי זה חייהם בסכנה.
אל תשכח נוי שגם ככה האופנוע מסוכן מ1000 סיבות. לא צריך להגביר הסיכון אלא להקל ככל האפשר. לעתים הדגמה מסבירה ומבהירה דברים היטב 
 
לצפיה ב-'אתה באמת מתחיל להביך. הוא לא מסביר למה כשרוכבים "בלי ידיים",'
אתה באמת מתחיל להביך. הוא לא מסביר למה כשרוכבים "בלי ידיים",
17/10/2017 | 00:27
60
כמו שעושים לעתים גם באופניים, לא נופלים "הצידה.
עזוב את הסרט הראשון, אני מוותר על האתגר שבלגרום לך להבין את מה שאמרתי.
גם פילוסופיית החיים שלך העוסקת בדרך שבה יש לעשות טוב לאופנוענים... שיהיה.
אין לי עניין להעשיר חסרי ידע העפים על עצמם. המשך חופשי בגישת אספקת ה"מידע הפראקטי" שלך.
מבחינתי...מיציתי.
 
לצפיה ב-'איך אני קשור לזה?'
איך אני קשור לזה?
15/10/2017 | 20:16
5
130
אבל אם כבר עירבת אותי והעלית את הנושא - אולי תסביר לנו למה אפשר לרכוב ללא ידיים, איך מתבצעת רכיבה ללא ידיים והקשר של זה להיגוי הפוך, או תפנה אותנו למקום שמסביר זאת ושאפשר לסמוך על ההסבר שלו?
 
נ.ב. טיפה באיחור, אבל בכל זאת מזל טוב!
לצפיה ב-''
15/10/2017 | 21:07
12
לצפיה ב-'תודה. אתה לא קשור...וחוץ מזה, אני משער שאתה יודע את התשובות.'
תודה. אתה לא קשור...וחוץ מזה, אני משער שאתה יודע את התשובות.
17/10/2017 | 00:19
28
לצפיה ב-''
06/11/2017 | 22:33
2
23
לצפיה ב-'וואו, תראו מי בא לבקר '
וואו, תראו מי בא לבקר
07/11/2017 | 10:03
1
15
לצפיה ב-':) ראיתי שיש כנס מחזורים'
:) ראיתי שיש כנס מחזורים
07/11/2017 | 10:13
8
לצפיה ב-'וגם נוי, התעלמת לחלוטין מהסירטון שהבאתי בפתיחת השרשור'
וגם נוי, התעלמת לחלוטין מהסירטון שהבאתי בפתיחת השרשור
14/10/2017 | 14:20
64
זה שמדגים תאונה בשידור חי ואת דרך ואופן התהוותה.
לצפיה ב-'כמה עולה ביטוח חובה לאופנועי 320 סמ"ק'
כמה עולה ביטוח חובה לאופנועי 320 סמ"ק
10/10/2017 | 06:24
1
53
לצפיה ב-'בערך 1000 ש"ח יותר מעד 249.'
בערך 1000 ש"ח יותר מעד 249.
10/10/2017 | 20:26
67
מחיר ביטוח החובה משתנה מרוכב לרוכב (ולרוכבת, כמובן ) על פי קריטריונים שונים:
סוג הבעלות, מגדר, גיל, וותק, תאונות או שלילות קודמות ב 3 שנים אחרונות, מס' גלגלים, מע' בטיחות, נפח והספק, מס' נהגים מורשים וגו'.
 
התשובה המדוייקת נמצאת באתר מ. האוצר - יש להזין הנתונים ואז לקבל מחיר -
 
לצפיה ב-'אופנועי אינדיאן הושקו בישראל: תחרות להארלי דוידסון?'
אופנועי אינדיאן הושקו בישראל: תחרות להארלי דוידסון?
09/10/2017 | 06:47
87
לצפיה ב-'הרצה לאופנוע (יודע שיש מלא שירשורים אבל....)'
הרצה לאופנוע (יודע שיש מלא שירשורים אבל....)
04/10/2017 | 18:07
6
196

מה קורה אנשים טובים?
ראיתי לא מעט שירשורים בנוגע להרצות כנראה אני קצת לוקה אבל לא הבנתי אם הרצה זה 100 ק"מ או 1000 ק"מ, במהירות גבוה, קבועה, לשחק עם הגז או לא לשחק, כל אחד והשגעונות שלו וכל כתבה עם האינטרס שלה.
יש פה מישהו לא משוחד, שיכול להסביר לי איך לעשות הרצה כמו שצריך באופנוע? ( מאמין שכן סתם שאלה).
 
לצפיה ב-'ספר רכב '
ספר רכב
05/10/2017 | 22:08
111
מה שרשום שם תעשה, אולי שיטות אחרות טובות יותר ואןלי לא מה שבטוח לאף אחד לא הייתה בעיה במנוע בגלל שהוא עשה הרצה כמו בספר
לצפיה ב-'איזה אופנוע?'
איזה אופנוע?
06/10/2017 | 22:54
100
למשל, בסוזוקי וי סטרום זה היה 1600 קמ מחולקים ל2 תקופות:
ה800 קמ הראשונים, הסל"ד עד 4500
ה800 קמ השניים הסל"ד עד 7500
 
חפש בספרון אופנוע מתחת לכסא בתוכן העניינים את ההרצה. באנגלית זה נקרא break-in או run-in
תעלה צילום של העמוד ויעזרו לך להבין מה אתה צריך לדעתך.
לצפיה ב-'לא יודע מה זה לא משוחד, דעה של רוכב מהשורה'
לא יודע מה זה לא משוחד, דעה של רוכב מהשורה
07/10/2017 | 10:00
3
126
קודם כל, זה אלף. לא מאה וזה בטוח.
יש המלצה לא רשמית להחליף פעם ראשונה שמן מוקדם ככל האפשר (המהדרין אומרים אפילו 50 או 100 ק"מ ראשונים) אבל גם הם ממשיכים עם ההרצה עד ל-1000 ק"מ ואז עושים טיפול סוף הרצה (שוב מחליפים שמנים, פילטרים ובודקים ומהדקים כל מה שצריך).
 
טווח סל"ד - מומלץ לעבור בכל טווח הסל"ד (לא לקרוע.), עצירות, האצות, עליות וירידות. לא מומלץ סל"ד קבוע לאורך רכיבה רצופה;
כלומר, עדיף כביש נס הרים או בתוך עיר עם עליות וירידות (ורמזורים) מאשר דוך על כבישש עשר פעמים ברצף...
 
מקווה שעזרתי, תתחדש ורכיבות טובות
לצפיה ב-'על איזה אופנוע אתה מדבר?'
על איזה אופנוע אתה מדבר?
12/10/2017 | 22:03
2
89
טיפול 1000 קיים אבל הוא אינו מבשר את סיום ההרצה.
ההרצה נגמרת רק ב600 קמ שאחריו כפי שהסברתי קודם.
 
בנוסף אכן רצוי לרכב בסלד משתנה אבל לא לעבור את הערך שרשמתי בתחילת השרשור.
ולמיטב הבנתי גם ההרכבה לא רצוייה כי זה עלול להוביל לעומת מוגזם
 
לצפיה ב-'אומנות השרשור'
אומנות השרשור
14/10/2017 | 10:41
1
64
מה הוא שאל, מה אתה ענית?
 
וביתר פירוט;
זה טוב ויפה שלסוזוקי DL שלך יש הנחיות ל1600 ק"מ וכל זה.
לא לכל אופנוע/ קטנוע יש אותן הנחיות (וכבר כתבו לפני - מה שמופיע בספר הרכב הוא המחייב)
אבל, אני עניתי לבחור על שאלת מאה הק"מ לעומת אלף
וגם קצת לעומק לגבי הרגלי הרצה חיוביים ושלילים - באופן כללי, כיוון שפות"ש לא ציין בעצמו באיזה כלי מדובר.
 
עכשיו, מה הייתה השאלה שלך אלי?
לצפיה ב-''
14/10/2017 | 13:47
42
שאלתי על איזה אופנוע ספציפי אתה מדבר [זה ששם ההרצה היא רק 1000] ובכלל מעניין אותי אם יש אופנועי כביש ששם ההרצה היא רק 1000
אם מישהו יכול להעלות צילום מהסיפרון מתחת למושב אצלו ?

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום נכי צה
פורום נכי צה"ל
פורום ירושה, עיזבון ואפוטרופסות
פורום עיזבון ואפוטרופסות
עו
עו"ד גיא בית און

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ