לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2920529,205 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'מה זה אומר? עדיין נצטרך אישור של הטכניון ביבוא קסדה???'
מה זה אומר? עדיין נצטרך אישור של הטכניון ביבוא קסדה???
13/05/2019 | 10:37
96
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5507806,0...

המערכת שאליה מפנים בכתבה מציינת שנדרש אישור משרד התחבורה
http://apps.moital.gov.il/PersonalImport/Product/I...
לצפיה ב-'קטנוע / אופנוע חשמלי'
קטנוע / אופנוע חשמלי
06/05/2019 | 20:17
44
מישהו רכש??
דעות? חברות מומלצות?

לצפיה ב-'חוכמת ההמונים - versys 300 או vstrom 250'
חוכמת ההמונים - versys 300 או vstrom 250
26/04/2019 | 10:04
1
70
היי חברים חג שמח!
אני רוכב כיום על joyride 200 ורוצה להחליפו לאחד מהאופנועים שציינתי.
מבחינת שימוש - גם קטנוע 125 יספיק לי - אני עושה נסיעות בתוך העיר\לרכבת - בערך כ 15 ק"מ ביום בסה"כ,
אבל למרות זאת - מתחשק לי להתחדש.
 
השאלה שלי היא כזו - מה דעתכם הבחירה הנכונה יותר?
קשה לי להחליט במה לבחור.
מצד אחד, vstrom 250 נשאר עדיין באותה מדרגת ביטוח, לעומת ה ורסיס שמקפיץ את ביטוח החובה ב1500 ש"ח.
 
מצד שני, ה versys חזק הרבה יותר (39 כ"ס) לעומת 25 כ"ס ב vstrom-
וקצת מרגיש לי חלש - כמובן שחזק יותר מה joyride 200 שיש לי היום עם 16 כ"ס. אבל עדיין.
 
מה אתם הייתם עושים?  אשמח לשמוע לדעתכם 
לצפיה ב-'וי סטרום 250 הוא כניסה נכונה יותר לעולם האופנועים'
וי סטרום 250 הוא כניסה נכונה יותר לעולם האופנועים
29/04/2019 | 07:37
80
לא רק בזכות החיסכון של יותר מ-1100 שקלים בשנה על ביטוח החובה, אלא גם בזכות 2 מועדוני רכיבה (מועדון הוי סטרום הישראלי ומועדון הבייבי וי סטרום) שדואגים לך לחיי קהילה, טיולים ופעילויות מדי חודש, ובכל חודש. 
 
גילוי נאות: עובד בעופר אבניר, יבואני סוזוקי
לצפיה ב-'האם קטנוע תלת גלגלי בטוח יותר מדו גלגלי ?'
האם קטנוע תלת גלגלי בטוח יותר מדו גלגלי ?
24/04/2019 | 09:02
2
84
לאחר תאונה אני מחפש קטנוע יותר בטוח ממה שהיה לי
אני מתלבט בין דו גלגלי ותלת גלגלי (שמגיעים עם ABS)
לצפיה ב-'בטיחות אקטיבית - כן.'
בטיחות אקטיבית - כן.
25/04/2019 | 00:12
1
102
פסיבית הוא פגיע כמו כל דו"ג.
 
הבלימה והאחיזה בתלת עדיפות על דו"ג מקביל.
 
המחיר הוא משקל גדול יותר, והיגוי כבד יותר בתל"ג
לצפיה ב-'תודה'
תודה
25/04/2019 | 07:16
59
לאחר התאונה האחרונה שעברתי הכי חשוב לי הבטיחות
יותר מביצועים עלות או נוחות
התלת הכי מתאים לי
 
 
לצפיה ב-'מה קורה לגוף שלך כאשר אתא נוסע בלי מיגון..⛔��'
מה קורה לגוף שלך כאשר אתא נוסע בלי מיגון..⛔��
21/04/2019 | 21:32
144
קשה לצפייה ��https://youtu.be/A3r9Nl7tg1M
לצפיה ב-'מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות'
מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות
17/04/2019 | 23:07
57
שלום חברים
בתאריך 4.5.19 החל מהשעה 10:30 ועד 13:30
נערוך מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות בישראל
המפגש ייתקים במרכז המסחרי אלונים ע"י טבעון
בתכנית:
11:00 דיברי המארגנים
הרמת כוסית
קבלת פנים לכלים החדשים שהגיעו בשנה האחרונה.
אשמח לשיתופים בקבוצות שלכם.
נשמח לראותכם
להתראות
איציק דר
לצפיה ב-'למכירה - ידית בלם קדמי וקאליפר ל-DR350'
למכירה - ידית בלם קדמי וקאליפר ל-DR350
16/04/2019 | 21:59
1
46
נקנה לטובת פרוייקט אך לא התאים בסוף. הכל במצב טוב. 350 שח.
לצפיה ב-'הודעות מכירה ניתן לפרסם רק ביום חמישי, באשכול המתאים'
הודעות מכירה ניתן לפרסם רק ביום חמישי, באשכול המתאים
18/04/2019 | 07:54
16
לצפיה ב-'מגן מנוע באופנוע'
מגן מנוע באופנוע
01/04/2019 | 16:07
1
65
כשאני מסתכל על מודעות יד-2 של אופנועים (ובפרט הונדה cb500-x) אני רואה שהרבה אופנועים מצוידים במגן מנוע. אני מניח שזה משהו שהסוכנות דוחפת לקנות כחלק מהגדלת הרווחים. אך החבר'ה בסוכנות הרי לא ממש אובייקטיבים. 
עד כמה המגן הזה הכרחי? האם זו הוצאה מיותרת?
לצפיה ב-'על ה500X מודל 2015 שלי לא מורכב מגן מנוע '
על ה500X מודל 2015 שלי לא מורכב מגן מנוע
05/04/2019 | 20:27
47
המנוע לא נמוך במיוחד.
אני נוסע אותו על שבילי כורכר ולא נזקקתי עד היום לכזה.
אני מניח שאם תאתגר אותו בשבילים יותר קשים אולי תצטרך מגן.
לצפיה ב-'טכנולוגיית מוטוגיפי דוקאטי'
טכנולוגיית מוטוגיפי דוקאטי
30/03/2019 | 11:59
10
132
עוד מישהו חוץ ממני קלט איזה פטנט קיים באופנוע של ג'ק מילר?
שמתי לב שיש לו מנגנון שמנמיך לו את האופנוע לפני שהוא פותח ומאיץ מעמידה.
רואים את זה בבירור בסוף סשן fp2,
הוא שולח יד למשהו באיזור המשולש העליון, נותן קפיצה על האופנוע, כדי לדחוס את המתלה, ואז האופנוע שוקע כמעט עד שנוגע בקרקע.
לידו גם נמצא קראטצלו ואפשר לראות את הבדלי הגובה.
זה משהו מוכר או שעליתי פה על תרגיל סודי של דוקאטי?
לצפיה ב-'הם באמת הוסיפו את זה.'
הם באמת הוסיפו את זה.
01/04/2019 | 13:31
9
115
זה אמנם חדש במוטוג'יפי, אבל זו לא טכנולוגיה חדשה, היא נמצאת בשימוש לעיתים במירוצי מוטוקרוס וגם דראג. לחיצה על הבולמים מקדימה נועלת אותם במקומם כדי למנוע הקפצה של הפרונט בעת הזינוק בהתחלת המירוץ, ובבלימה הראשונה הנעילה משתחררת.
לצפיה ב-'כן, ברור שלא חדש. כשראיתי את זה התפלאתי איך לא עשו את זה כבר'
כן, ברור שלא חדש. כשראיתי את זה התפלאתי איך לא עשו את זה כבר
02/04/2019 | 19:54
8
63
נראה לי שדוקאטי תמיד ממציאים דברים מחוץ לקופסא, (הראשונים עם הקנרדים למשל) ואני ממש אוהב את החשיבה שלהם.
מדהים אותי כמהנדס, לראות שעם כל התפתחות הטכנולוגיה, עדיין יש הרבה מקום לחידוש בהנדסה הפשוטה ולא רק עם מחשבים.
לצפיה ב-'השלב הבא צריך להיות קנרדים ממונעים עם בקר'
השלב הבא צריך להיות קנרדים ממונעים עם בקר
02/04/2019 | 20:00
7
74
שיווסת את הזווית התקפה בהתאם לצורך, קצת בדומה לספויילרים של המכוניות שמשנים זווית בבלימה וכו,
יעזרו להצמיד את הקדמי אפילו בהשכבות ואז ישנו זווית להקטנת ווילי ביציאה מההשכבה...
 
לצפיה ב-'חשבתי על זה כבר...'
חשבתי על זה כבר...
03/04/2019 | 13:44
76
אני מודה שהם לא ממש מתקשרים לשאול את דעתי, אבל אם אתה שואל אותי, זה פאנלים שנפתחים כמעצורי אוויר באופן אוטומטי כשצריך לבלום ומשטחי הטייה של האוויר כדי לייצר כוח הצמדה. זה יקרה.
לצפיה ב-'זה בעייתי. בגלל שגם בהגדלת הצמדת הקדמי לכביש וגם במניעת '
זה בעייתי. בגלל שגם בהגדלת הצמדת הקדמי לכביש וגם במניעת
06/04/2019 | 14:14
4
59
"ווילי", זווית ההתקפה צריכה להיות (שלילית) באותה מידה ע"מ לקבל בכלל אפקט ששווה את הטירחה.
     בכלל, לאפקט האווירודינאמי המתקבל מהמשטחים הפיצפונים האלה בגלל מגבלת הרוחב של האופנוע, יש השפעה רק במהירויות גבוהות, דהיינו 100 קמ"ש פלוס (זה עולה לפי ריבוע המהירות), הרחק הרחק  ממהירויות של פניות חדות שבהן מצוייה  עיקר הבעייה ובהן, הרוכבים יורדים ל 100 קמ"ש או פחות, בהילוך הראשון והשני.
     לעומת זאת, דווקא במהירויות גבוהות מאד, כשהרוכבים מנסים להתחבא מקסימום, מאחורי המשקפצ'יק, לנצל את הסליפסטרים ולחרוק שיניים כשהמנועים הכי חזקים צוחקים לאורך ה"בריחה" או העקיפה בישורת, דווקא שם, כוח הגרר האווירודינאמי של הכנפונים שיכול להגיע אפילו לחצי מכוח התרומה להצמדה לאספאלט (הכנפונים בהיותם קצרים ורחבים, מתפקדים גרוע מבחינה אווירודינמית ככנף, מה שמכנים ASPECT RATIO גרוע).
שלא לדבר על בקר המשנה את הזווית במהירות גבוהה, למה שקוראים אלפא אפס עילוי (שזה קרוב לאלפא אפס התנגדות רוח). המערכת הזו תשקול לפחות...  ק"ג אחד או יותר, כולל בקר, מנוע STEPMOTOR, צירים וחיווט יעודי. זה יכול להגיע לאחוז או שניים מהמשקל הכללי של הרוכב ואופנועו ולאותה מידה בדיוק (ניוטון...), של הקטנת התאוצה בזינוק.
לא מאמין שיש מהנדס או רוכב שירצו את זה.
לצפיה ב-'אגב, המשמעות המספרית היא, שבמרחק של 50 מטרים מהזינוק, משקל '
אגב, המשמעות המספרית היא, שבמרחק של 50 מטרים מהזינוק, משקל
06/04/2019 | 14:23
2
59
המערכת המדוברת יגרום לפגור של חצי מטר עד מטר... בדיוק מה שצריך רוסי ע"מ להידחק פנימה, ראשון לפנייה ולסגור את הדלת למארקז...  
לצפיה ב-'ו...רק ע"מ להשלים את התשובה, כול החישובים התייחסו לזינוק '
ו...רק ע"מ להשלים את התשובה, כול החישובים התייחסו לזינוק
13/04/2019 | 17:23
38
ולכן, הם ריאליים רק אם האופנועים אינם מצויים ממש על סף ווילי!  כיוון שבד"כ הם כן מצויים ממש על סף ווילי (מפלצת בהילוך ראשון שני), הרי שהתחום הנותר לאיזשהו אפקט חיובי מהכנפונים, הוא סיבובים מאד גדולים ומאוד מהירים.
גם הישורות אינן כוס התה של הכנפונים בגלל שבמהירויות הגבוהות, בהילוכים הגבוהים, אין נטייה חזקה לווילי, מה שגם מייתר את הכנפונים.
לצפיה ב-'קביעה לא מדוייקת'
קביעה לא מדוייקת
11/09/2019 | 08:21
ההבדל במשקל הוא לא הכול ויש גורמים נוספים.
כבר היום יש רוכבים כבדים ורוכבים קלים, (פדרוסה למשל רבע עוף).
עדיין לא מחייב שפדרוסה תמיד יוביל בתאוצה.
טל
לצפיה ב-'נראה לי שאתה קצת טועה'
נראה לי שאתה קצת טועה
11/09/2019 | 08:19
כתבת כמה מושגים לא כלכך מדוייקים ואני אסביר.
כתבתי בהודעה שהקנרדים, (כנפונים) שהצעתי אמורים לשנות זווית התקפה, (מה שאתה קורא לו - אלפא), בהתאם לצורך, כלומר -
אפס עילוי שלילי -  כשאין חשש מווילי ורוצים להקטין גרר. (שלילי כי הכיוון הוא מטה).
עילוי שלילי מקסימאלי - כשהמחשב מזהה ווילי.
המשטחים הפיצפונים כפי שאתה קורא להם, קיימים כבר היום וכן נותנים תרומה- עובדה שהמוטוגיפי משתמשים בהם, תרומה קטנה, אבל תרומה.
לכן לא נכון להגיד פיצפונים ולא נותנים תרומה. אתה יודע שלעתים תרומה של אלפית שנייה עושה את ההבדל במירוצים.
"המנת מימדים" מה שאתה קורא לו aspect ratio, הוא לא גרוע כי גרוע זה מושג יחסי.
לדאון יש מנת מימדים גדולה, ואילו לF16 יש מנת מימדים קטנה. האם זה גרוע?
יש יתרונות וחסרונות לכל דבר.
להגיע ל"אחוז או שניים מהמשקל הכללי של הרוכב והאופנוע"??
ממש לא, גם לא יודע אם מנוע צעד זה הכיוון הנכון? אולי סרבו?
אני מהנדס במקצועי וגם מורה לפיזיקה ובהחלט לא הייתי שולל מערכת כזו,
חוץ מזה שכדאי קצת לחלום על טכנולוגיה עתידית לא?
טל
 
לצפיה ב-'3 התגובות שלי, רק מראות עד כמה החיים לא פשוטים... '
3 התגובות שלי, רק מראות עד כמה החיים לא פשוטים...
13/04/2019 | 17:26
10
לצפיה ב-'צמיג'
צמיג
02/02/2019 | 12:26
2
172
מי יכול לעזור,רוצה לקנות זוג צמיגים לאופנוע מחול.האים יש עלויות נוספות
פרט למחיר הצמיגים?
לצפיה ב-'אתה צריך אישור ממכון התקנים'
אתה צריך אישור ממכון התקנים
06/02/2019 | 10:26
109
כאשר הצמיג יגיעה לארץ אתה תחוייב במס יבוא + הוצאות לאישור ממכון התקנים.
סך כל ההוצאות יצא לך כמאת כמו אותו הצמיג בחנות בישראל
לצפיה ב-'האם אתה מביא בעצמך במזוודה '
האם אתה מביא בעצמך במזוודה
11/03/2019 | 21:29
76
אם כן אז אין לך בעייה עד 250$.
בד''כ 2 צמיגי אופנוע בחו''ל עולים כזה סכום ככה שאין בעייה.
אם יקר יותר ויש איתך נוסע נוסף אז כל אחד מכם רשאי להביא בערך עד 250$...
 
אם אתה שולח בדואר, אין לי מושג...אבל עלול להיעצר במכס וכד'.
לצפיה ב-'מחפש קבוצות וואטסאפ למטיילי ADV'
מחפש קבוצות וואטסאפ למטיילי ADV
01/02/2019 | 11:47
1
151
שלום רב
אני מחפש קבוצות וואטסאפ של בעלי אופנועי ADVENTURE שמטיילים בארץ בכבישים ו OFFROAD בעיקר. מישהו יכול להמליץ? או לצרף אותי?
לצפיה ב-'adventure riders - israel חפש בפייסבוק'
adventure riders - israel חפש בפייסבוק
03/03/2019 | 19:06
44
לצפיה ב-''כלא ללא חומות'?'
'כלא ללא חומות'?
01/02/2019 | 07:48
10
278
דרך החיים | אלוהים עצמו, הייחודי א' סמכותו של אלוהים (א') חלק 2 דבריו של אלוהים בסרט זה הם מתוך הספר 'הדבר מופיע בבשר'. תוכנו של סרט זה: ביום הרביעי, נוצרים עונות השנה, הימים והשנים של האנושות, כשאלוהים מפעיל את סמכותו פעם נוספת ביום החמישי, צורות החיים השונות והמגוונות מפגינות את סמכות הבורא בדרכים שונות ביום הששי, הבורא מדבר, וכול מיני היצורים החיים הקיימים במחשבתו, מופיעים בזה אחר זה תחת סמכותו של הבורא, כול הדברים מושלמים הם אין ישות, שנבראה או שלא נבראה, אשר יכולה להחליף את זהותו של הבורא
https://www.youtube.com/watch?v=bApC3JMaAWw
 
לצפיה ב-'או, חיכיתי במיוחד לכזה!'
או, חיכיתי במיוחד לכזה!
15/02/2019 | 20:31
9
157
זה לא משנה איך אתה מתפלל ולמי,
זה לא עובד כי אף אחד לא מקשיב.
לצפיה ב-'אתה לא בכיוון טיגר. אין קשר בין המידה שזה "עובד או לא עובד",'
אתה לא בכיוון טיגר. אין קשר בין המידה שזה "עובד או לא עובד",
17/02/2019 | 21:53
8
102
לבין ההשפעה על אותו אחד המבצע את הפולחן. לכן, בכלל לא חשוב אם "מישהו מקשיב או לא מקשיב".
יכול פיגמאי בעל IQ של נאנדרטאל להתפלל לירח ולצאת מחוזק ובאותה מידה, יכול הבבא MRI להתפלל עבור צאן מרעיתו... ביודעו שהאהבלים (טאמבלים עמך, טייקונים, שרים, בכירים ואחרים), מושפעים עד עומק טימטומם, מהרוח הגבית שהוא "מעניק" להם.
לצפיה ב-'נעשה ניסוי.'
נעשה ניסוי.
22/02/2019 | 23:55
7
67
20000 אנשים שיתפללו לבנייה של בית מקדש.
לעומת זאת 200 איש שיעבדו ויבנו בית למחוסרי דיור.
בוא נראה מה יקרה קודם...
 
לצפיה ב-'הדוגמה שלך בעייתית קצת. מיליון שיתפללו למותו של נסראללה, לא '
הדוגמה שלך בעייתית קצת. מיליון שיתפללו למותו של נסראללה, לא
24/02/2019 | 16:59
6
76
לא שקולים לשומר ראש אחד שקיבל מספיק שלמונים ע"מ לחסלו.
שומר הראש ומפעיליו, בניגוד למיליון, לא עוסקים בתפילות...
אבל כמובן שלאחר החיסול, המורל של המיליון יהיה בשמיים.
לצפיה ב-''
16/03/2019 | 12:29
5
35
אני מניח שגם אתה בעד הפרדת הדת מהמדינה כמו מפלגת זהות של פייגלין
לצפיה ב-'אין לי מושג מה פייגלין רוצה ולא הייתי רוצה לגלות את זה כשהוא'
אין לי מושג מה פייגלין רוצה ולא הייתי רוצה לגלות את זה כשהוא
17/03/2019 | 09:04
3
47
משולב בשילטון.
במדינה היהודית שלי, הייתי מדיר את הרבנות הראשית מכול סמכות שילטונית.
לצפיה ב-'אתה מדבר על פייגלין שמבקש '
אתה מדבר על פייגלין שמבקש
18/03/2019 | 04:54
2
44
להפריד הדת מהמדינה? זה שרוצה להפשיט הרבנות הראשית מכל סמכויותיה?
לצפיה ב-'לא קראתי את סיפרו. האיש מעורר בי אי נוחות.'
לא קראתי את סיפרו. האיש מעורר בי אי נוחות.
18/03/2019 | 16:49
1
16
לצפיה ב-'גם ללא הספר יש אינספור ראיונות'
גם ללא הספר יש אינספור ראיונות
19/03/2019 | 05:53
38
לצפיה ב-'תראו מי פה תתעלפו'
תראו מי פה תתעלפו
20/03/2019 | 09:53
21
לצפיה ב-'חדש מערוץ MotoLamed'
חדש מערוץ MotoLamed
28/01/2019 | 22:09
1
157
https://www.youtube.com/watch?v=kHyCRvAIE5Y&t=104s
הפתעות לא  נעימות בכביש וא מאיפה מגיע הסכנה אלינו
לצפיה ב-'יוצא מהכלל '
יוצא מהכלל
16/03/2019 | 12:39
34
מומלץ לצפייה לכולם.
לצפיה ב-'מדבקה לכפפות'
מדבקה לכפפות
25/01/2019 | 10:40
91
שלום. 
מחפש מוצר. האם מישהו מכיר מדבקה שניתן להדביק על הכפפות ומאפשרת שליטה במסך מגע? אם כן, האם יש למישהו קישור לקניית מוצר כזה? 
תודה
לצפיה ב-' לרוכבים מתחילים!!!!'
לרוכבים מתחילים!!!!
22/01/2019 | 09:48
13
258

מאצתי סירטונים עם מידע חשוב לדעתי לרוכבים  מתחילים 
ממליצה בחום ...https://www.youtube.com/watch?v=9vcmIOmnkQE&t=37s
 
לצפיה ב-'מצאת ערימה של שטויות ממישהו שלא מבין בהדרכה או רכיבה.'
מצאת ערימה של שטויות ממישהו שלא מבין בהדרכה או רכיבה.
15/02/2019 | 10:39
12
136
לפנות שמאלה דוחף את הידית כלפי מטה?!?
דחפתי שעה למטה את הידית.
התעקם לי הכידון ולא פניתי לשום מקום.

ממליץ בחום לגשת לאחד ממדריכי הרכיבה בארץ, לבי"ס של אופנוען מאומן, פרו ריידינג, משה פרחי וכאלה לפני שאת מנסה ללמוד ממישהו שלמד בעצמו מסרטונים ביו טיוב (לפחות מביא את כל הדוגמאות שלו מהם).
 
לצפיה ב-'ואתה חושב שהוא חוזר לפה כדי לקרוא תגובות?'
ואתה חושב שהוא חוזר לפה כדי לקרוא תגובות?
20/02/2019 | 00:33
5
102
הרי גם בפייסבוק הוא די מתעלם ממה שמעירים לו, וממשיך בשלו...
לצפיה ב-'ההודעה פחות נועדה בשבילו ויותר שאנשים ישמרו מהטעויות שלו.'
ההודעה פחות נועדה בשבילו ויותר שאנשים ישמרו מהטעויות שלו.
22/02/2019 | 23:57
2
68
או הטעויות שכביכול ה"ממליצה" שלו מדביקה פה.
לצפיה ב-'בצורה פחות מנומסת מאשר מכובדיי שלמעלה, האיש הוא קשקשן,'
בצורה פחות מנומסת מאשר מכובדיי שלמעלה, האיש הוא קשקשן,
25/02/2019 | 22:03
1
69
אסור ללמוד ממנו, אין לו באמת מושג על מה הוא מדבר וחרטטניי פולקלור מסוגו, גורמים לאסונות.
לצפיה ב-'הקטע שזה לא מעניין אותו. פניתי אליו כמה פעמים, התגובה שלו'
הקטע שזה לא מעניין אותו. פניתי אליו כמה פעמים, התגובה שלו
26/02/2019 | 23:34
79
היא "תודה על תגובתך אבל <שקר כלשהו>" והוא אפילו לא מבין שהוא מחרטט ומזיין ת'מוח.
לצפיה ב-'כדי שיחזור לפה הוא צריך להיות '
כדי שיחזור לפה הוא צריך להיות
16/03/2019 | 13:12
1
43
כאן לפחות פעם אחת.
הקישור לזה הובא לכאן ע''י ''ניקה פסטרנאק'' שהמליצה...
מדובר כנראה על רוכבת...
 
על מה אתה רוכב כיום?
לצפיה ב-'מממ לא.'
מממ לא.
20/03/2019 | 09:54
31
המאמץ בהחלט ניתן להערכה, ולא שופטים אדם בגלל שהיא ניסה. אבל כשמסתכלים על התכנים, הם מלאים באי דיוקים שלא נאמר טעויות. וחבל.
לצפיה ב-'העברית שלו לא מזהירה אבל'
העברית שלו לא מזהירה אבל
16/03/2019 | 12:50
5
48
הוא מדגים זאת יפה בסירטון.
 
מילת המפתח הנכונה בה הוא בחר היא ''דוחף'' לעומת ''מושך''.
לצפיה ב-'למה עדיף "דוחף"? גם אני "דוחף" אך מה רע בלמשוך?'
למה עדיף "דוחף"? גם אני "דוחף" אך מה רע בלמשוך?
18/03/2019 | 16:52
4
15
לצפיה ב-'זהו שזה בדיוק אותו דבר...'
זהו שזה בדיוק אותו דבר...
20/03/2019 | 10:16
3
31
אבל דחיפה כלפי מטה לא תביא לכלום פרט להתרסקות על הקיר הסמוך.
לצפיה ב-'"מטה" ו"מעלה", משתנים כמובן עם הפיכות ההטיה. צריך לדעת '
"מטה" ו"מעלה", משתנים כמובן עם הפיכות ההטיה. צריך לדעת
20/03/2019 | 13:25
2
28
שהאופנוע מגלגל לכיוון שאליו דוחפים. דחיפה בידית ימין במהלך הטייה שמאלה, מרימה את האופנוע.
דווקא דחיפה כלפי מטה, יכולה להיות מהלך מציל חיים. כשמגיעים מהר מדי, לסיבוב חד מדי באופן מפתיע (וזה קורה... לעזאזל), רק השכבה מאולצת, בכוח, אל מעבר לתחום שבו מרגישים נוח, יכולה להציל את המצב. מזמן למדנו שמגבלות האופנוע והצמיגים, הן הרבה מעבר לסף הפחד של רובנו. 
לצפיה ב-'אבל "מטה" או "מעלה"???'
אבל "מטה" או "מעלה"???
20/03/2019 | 14:16
1
31
ממתי הכידון שלך זז בכיוון מטה או מעלה? בדקתי אצלי, והוא זז על הציר של צוואר ההיגוי, והציר הזה אמנם אינו ב- 90 מעלות לאופק, אבל הוא בטח לא מקביל לאופן, ולכן זה לא "מטה" או "מעלה", אלא "דוחף" או "מושך". לא יודע, אולי זה רק אצלי ככה.
לצפיה ב-'פלא! גם אצלי הכידון מסתובב על ציר ההיגוי וכיוון שהנושא '
פלא! גם אצלי הכידון מסתובב על ציר ההיגוי וכיוון שהנושא
21/03/2019 | 11:22
34
כולו (דחיפת היד התחתונה במצב של הטייה חזקה), "מעניין במיוחד" כשמצויים בהטייה חזקה, אז דחיפה "למטה" מתיחסת באופן טבעי לדחיפת הידית הקרובה לקרקע.
ולמען הסר ספק בעטיין של ההתחכמויות, במצב של הטייה, דוחפים את הידית התחתונה הקרובה לקרקע, רק אם חייבים להשכיב חזק יותר, בגלל שהסיבוב מתחדד פתאום או בגלל שמגיעים אליו מהר מדי. 
דחיפת היד העליונה במצב של הטייה, תמיד מזקיפה את האופנוע!
בדיוק אגב, כפי שגם קורה אם לוחצים על המעצור הקידמי, כשהאופנוע בהטייה.
עצירה בקידמי בהטייה, מזקיפה את האופנוע!
זה מחייב רוכבים שמגיעים לסיבוב בהפתעה ובגלל הפחד לוחצים על המעצור הקידמי, להתעקש על דחיפת היד התחתונה קדימה, אחרת, הבלימה בקדמי מזקיפה את האופנוע בעודו מצוי בתחילת הסיבוב, מה שיגרום לו לעוף החוצה.
לצפיה ב-'תיקון מעין מגן שחלקי המגן שבו מתפוררים'
תיקון מעין מגן שחלקי המגן שבו מתפוררים
11/01/2019 | 16:54
81
       שבת שלום.
   האם יש מישהו בפורום שיודע היכן באזור ת"א, ניתן למצוא מי שיכול לתקן במחיר סביר, מעיל טוב שחלקי המגן שלו, שעשויים מגומי מתפוררים ונושרים מתוכו תוך כדי גרימת אי נעימות בכל מקום שהדבר קורה, שלא לדבר על פונקציית ההגנה של המעיל שמתפוררת יחד איתם.
                     בתודה מראש
    
לצפיה ב-'בדיקה'
בדיקה
11/01/2019 | 16:46
49
לצפיה ב-'הזמנת קסדה מחו"ל '
הזמנת קסדה מחו"ל
27/12/2018 | 16:21
2
153
הזמנתי כבר בעבר פעמיים מחו"ל פעם אחת הכל עבר בשלום ובפעם השנייה נעצר במכס והייתי צריך לשלם  על בדיקה  של מומחה

השאלה היא מה הסיכוי שזה יקרה עכשיו גם ?
אני מעוניין להזמין קסדה של שאווי Shoei Neotec Motorcycle


לצפיה ב-'שתי האפשרויות סבירות'
שתי האפשרויות סבירות
28/12/2018 | 16:35
67
לצפיה ב-'אין דרך לדעת...'
אין דרך לדעת...
28/12/2018 | 20:48
112
...זה תלוי באופן המשלוח (דואר רגיל פחות סיכוי מאשר חברות שליחויות או EMS), בתיעוד ובמזל. מדובר בקסדה שבכל מקרה עולה מעל למדרגה המינימלית של תשלום מע״מ ($75), אז אין לדעתי סיכוי שהיא תעבור בלי להיעצר בכלל. אני מניח שמדובר ב- Neotec2 (ה-Neotec המקורי כבר איננו מיוצר אא״ט)? אם כך, רוב הדגמים עולים מעל $500 ואז רוב בסיכוי שהקסדה תיעצר לבדיקה פרטנית.
כך או כך, נראה לי שהגישה היחידה הסבירה היא לעשות חשבון לפי המקרה הגרוע. אם זה עדיין משתלם לתפיסתך, תייבא מחו״ל, ואם במקרה היא לא נעצרת במכס, תתייחס לזה כמו אל בונוס לא צפוי.
that said, הייתי שוקל טוב-טוב אם באמת המחירים של ה-Neotec מוצדקים.
לצפיה ב-'אופנועי קאסטום לרשיון A1 ישן'
אופנועי קאסטום לרשיון A1 ישן
21/12/2018 | 22:43
86
יש לי רשיון A1  ישן 500 סמ"ק/54.4 כ"ס.
שתי שאלות
1. אופנוע 650 סמ"ק עם כ"ס פחות מ 54.4 אני יכול??
2. איזה אופנועי קאסטום חדשים נמצאים בשוק? ומה אתם ממליצים מהם?
 
תודה לכם
 
 
 
לצפיה ב-' וינקרים BMW S1000RR מקורי ידיות ברקס וקלאץ חברת NISIN חדשים'
וינקרים BMW S1000RR מקורי ידיות ברקס וקלאץ חברת NISIN חדשים
20/12/2018 | 16:18
93
למכירה 2 וינקרים BMW S1000RR מקורי ידיות ברקס וקלאץ חברת NISIN חדשים באריזה הוחלפו אצל יבואן BMW .לידיות קצרות ולדים באופנוע חדש לפני שחרור
חדשים מהיבואן מקורי החלקים מתאימים כמעט לכל דגמי אופנועי BMW NISIN זול משמעותי מקנייה בבמוו ומחו"ל ניתן לרכוש כל חלק בנפרד מחיר לפריט

150 שח לוינקר, 200 שח ידית קלאץ, 300 שח ידית ברקס

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום תעבורה
ביצעתם עבירת תנועה?
תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?
פורום חשבון מוגבל
פורום חשבון מוגבל

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ