לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2854128,541 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'גניבת קטנועים'
גניבת קטנועים
06/08/2018 | 09:52
1
53
נגנב לי הקטנוע , די נמאס מהעניין.
שמעתי כי בקטנועי פיאג'ו יש מנגנון מיוחד כך שללא מפתח  אי אפשר להניע אותם. במוסך אקראי שעברתי בו אתמול אמר לי בעל המוסך שקטנועים מהסוג הזה לא גונבים.
מישהו יודע משהו על העניין .
עד היום רכבתי על סאן יאנג , רוצה שוב , אבל זו דילמה.
לצפיה ב-'לפיאג'ו יש אימובילייזר מקורי. במפתח יש שבב (צ'יפ) כך שגם אם '
לפיאג'ו יש אימובילייזר מקורי. במפתח יש שבב (צ'יפ) כך שגם אם
06/08/2018 | 15:56
77
עוקפים את הסוויץ' ומקצרים את החוטים, עדיין לא ניתן להתניע.
זה לא שהם לא נגנבים, אבל זה יותר מסובך לגנב האקראי מאשר סאן יאנג וקימקו למשל.
מעבר לזה, סאן יאנג נפוץ יותר ויש ביקוש גדול לחלפים,
אז גם אם תתקין לו מערכת מיגון, עדיין הוא יקרוץ יותר לגנבים מאשר פיאג'ו.
 
גם להונדה אגב יש מיגון מקורי (Hiss) ברוב הקטנועים,
והם עוד פחות מבוקשים אצל הגנבים גם בלי קשר למיגון.
לצפיה ב-'מחפש דרך לאטום חורים בצמיג בלי לפסול אותו'
מחפש דרך לאטום חורים בצמיג בלי לפסול אותו
04/08/2018 | 01:57
7
46
אני מבין שתולעת לא באה בחשבון, אז מה כן יתאים?
לצפיה ב-'תצלם את חור הפנצ'ר...'
תצלם את חור הפנצ'ר...
05/08/2018 | 23:18
5
33
אם יש מסמר תקוע אז תצלם אותו...
לצפיה ב-'אין חור, אני מתכונן לחור שיגיע.'
אין חור, אני מתכונן לחור שיגיע.
07/08/2018 | 01:42
4
17
לצפיה ב-'אהה'
אהה
07/08/2018 | 05:11
40
תולעת לא פוסל צמיג אלא זה טוב כשאין ברירה ואתה בשטח ואינך יכול לפרק את הצמיג...
אבל תיקון טוב יותר מתולעת הוא כמובן כולל פירוק הצמיג ו"עבודה מבפנים"...
למשל ע''י "פטריה" ואם החור קטן אז גם סתם "patch"... כי לא בכל מחיר כדאי להרחיבו כדי שיהיה מקום ל"גבעול של הפטריה"
אנגלית במבטא הודי... מסביר על הפטרייה והגבעול המבצבץ שבסיום יש לקצוץ אותו...

לצפיה ב-'"צמיג עם חור" באופנוע הוא צמיג פסול. תיקון צמיג כזה משמש אך'
"צמיג עם חור" באופנוע הוא צמיג פסול. תיקון צמיג כזה משמש אך
08/08/2018 | 11:29
2
40
ורק לצורך סיום הנסיעה והגעה לצמיגאי הקרוב לצורך החלפתו. גם טלאי פנימי, הוא לצורך שימוש זמני בלבד. כמובן שיהיו "מומחים מקומיים" שיספרו לך שנסעו על טלאי או תולעת, פעמיים סביב קו המשווה...
הדרך הטובה ביותר שאני מכיר לתקן חור (בסולייה בלבד!), היא באמצעות ערכה קטנה של STOP&GO (הכנס לאתר), הנישאת תמיד באופנוע.
מנסיון, התיקון אורך כ 3-5 דקות כולל ניפוח ואפשר להמשיך בנסיעה.
בערכה יש אביזר מיוחד המחדיר מבחוץ (!) פטריה לתוך הצמיג. עובד מעולה. 
 
 
 
לצפיה ב-'והערכה הזו פוסלת צמיג?'
והערכה הזו פוסלת צמיג?
08/08/2018 | 18:39
1
14
לצפיה ב-'לא. מה שפוסל את הצמיג היא התובנה שבאופנוע, להבדיל ממכונית,'
לא. מה שפוסל את הצמיג היא התובנה שבאופנוע, להבדיל ממכונית,
09/08/2018 | 10:47
42
רכיבה על פנצ'ר מסוכנת מדי. למרות שבפועל, התיקון אטם את הצמיג, לעולם אינך יודע מהו הנזק באיזור החור ברמת המיקרו ומה יכול לקרות שם בעקבות התחממות, התעייפות החומר כתוצאה מ"פעימות" ההילחצות לכביש וכולי...
לצפיה ב-'התחליף היחיד לצמיג מחורר הוא צמיג חדש. '
התחליף היחיד לצמיג מחורר הוא צמיג חדש.
09/08/2018 | 22:44
10
לצפיה ב-'האם לדעתכם הכיסוי הזה באמת עמיד ואיכותי?'
האם לדעתכם הכיסוי הזה באמת עמיד ואיכותי?
29/07/2018 | 21:41
45
לצפיה ב-'כיסויים'
כיסויים
20/07/2018 | 08:46
2
82
אהלן חבר'ה,
יש לי היסטוריה ארוכה עם כיסויים..... נהגתי לרכוש כיסויים זולים 
מאיביי (50 ש"ח)   ששרדו שנה במקרה הטוב , עד שנמאס לי והחלטתי לרכוש כיסוי איכותי(של APROׂ) שמרבה הצער גם נקרע לי כעבור כ חצי שנה. הכיסויים פשוט  לא מצליחים להתמודד עם עוצמת השמש ש מייבשת אותם. הכיסוי הנוכחי שלי בלוי מאוד (50 ש"ח מאיביי) שרד בדיוק שנה. האם יש פתרון אופטימלי לבעיה הזאת? באיזה כיסויים אתם משתמשים?
 
לצפיה ב-'יש כיסויים עבים יותר ועמידים לחום.'
יש כיסויים עבים יותר ועמידים לחום.
20/07/2018 | 22:50
1
118
תשתדל לרכוש כיסוי עבה יותר ועמיד לחום.
לא לכסות את האופנוע כאשר הוא חם.
יש לי כיסוי של בלייד או רד, שמחזיק לא רע.
היה גם כיסוי של ברוש שהחזיק כמה שנים.
בד"כ אני מטנף אותו קצת בשביל שלא יהיה מושך מדי.

 
לצפיה ב-'תודה גבר'
תודה גבר
21/07/2018 | 23:39
18
לצפיה ב-'ג'וי רייד'
ג'וי רייד
19/07/2018 | 20:12
2
64
שלום יש לי קטנוע ג'וי רייד 200 והוא לא מניע לי, לאחר בדיקות שעשיתי הגעתי למסקנה שכנראה נתפס לי הסטרטר וזה מפני שגם הרגלית תפוסה ולא נותנת אפשרות להנעה. רציתי לדעת איפה נמצא הסטרטר? ואיך משחררים אותו\ מחליפים אותו?
תודה
לצפיה ב-'רגלית תפוסה עלולה להעיד על מנוע תפוס.'
רגלית תפוסה עלולה להעיד על מנוע תפוס.
22/07/2018 | 21:54
1
48
על כל פנים - הסטרטר נמצא בצד המנוע, אתה מתכוון לפרק לבד?
ממליץ להתחיל בלהוריד ספר טיפולים מתאים.
לצפיה ב-'אני משער שאם גם הרגלית תקועה, מה שתפוס זה לא הסטרטר. '
אני משער שאם גם הרגלית תקועה, מה שתפוס זה לא הסטרטר.
23/07/2018 | 20:28
18
לצפיה ב-'רישיון על אופנוע או קטנוע'
רישיון על אופנוע או קטנוע
13/07/2018 | 08:58
1
85
האם מי שעושה רישיון על אופנוע יכול לנסוע על קטנוע?
לצפיה ב-'כן'
כן
13/07/2018 | 14:44
10
לצפיה ב-'TeleRide - קבוצות רכיבה בטלגראם'
TeleRide - קבוצות רכיבה בטלגראם
12/07/2018 | 21:37
86
אהלן חברה!
 
בזמן האחרון חשבתי על זה שאין באמת קבוצות וואטסאפ או טלגרם לקבוצות רכיבה שאפשר להכנס בלי שמישהו יזמין אותך.
אז התחלתי פרויקט קטן, לרכז בקבוצות את כל החברה שרוצים לנסוע יחד לטיולים מפגשים ועוד ועוד.
הקבוצות מחולקות לפי איזורים (דרום מרכז וצפון) ובעתיד יפתחו עוד קבוצות לפי איזורים יותר ספציפים, סוג רכיבה, סוג אופנוע וכו'.
הקמתי הכל רק אתמול ככה שעוד טרי.
 
המטרה היא קבוצה בנוסף לפורום ולא במקום.
 
קראתי לפרוייקט TeleRide
ובשביל להצטרף לקבוצה צריך פשוט ללחוץ על הקישור:
 
מקווה שלא עברתי על חוקי הפורום, הכל במטרה טובה.
לצפיה ב-'לאיזה בית חולים כדאי לפנות פצוע תאונת דרכים אופנוען?'
לאיזה בית חולים כדאי לפנות פצוע תאונת דרכים אופנוען?
09/07/2018 | 16:16
12
128
מצטער על השאלה הלא נעימה. 
 
נניח שיש פצוע שדורש טיפול משמעותי, לדוגמא פגיעה רצינית בגפיים שעלולה להסתיים בקטיעה. או חלילה דימום פנימי שאולי לא מאובחן היטב. או פגיעת ראש לא עלינו.
בשלב ראשון נניח שהמרחק זהה לכל בתי החולים - איזה עדיף?
בשלב שני - בכמה הגיוני להאריך את הנסיעה של הפינוי כדי להגיע לאותו בית חולים עדיף במקום לקרוב יותר?
 
לצפיה ב-'עד שתקבל פה תשובה תצטרף לחפש '
עד שתקבל פה תשובה תצטרף לחפש
11/07/2018 | 08:21
1
95
את חברת קדישא.
 
 
 
רק בריאות.
לצפיה ב-'רק בריאות'
רק בריאות
11/07/2018 | 15:03
33
לצפיה ב-'לאיזה מוסך כדאי לפנות אופנוע תקול?'
לאיזה מוסך כדאי לפנות אופנוע תקול?
11/07/2018 | 12:18
6
97
איך אפשר לענות על השאלה הזו?
לצפיה ב-'אופנוע תקול'
אופנוע תקול
11/07/2018 | 15:07
5
106
הוא רק אופנוע וההבדל יהיה כספי.
במקרה של פצוע ההבדל יכול להיות בלתי הפיך.
רק לדוגמא - פעולה של קטיעה היא פשוטה יחסית לכל כירורג. לעומת זאת חיבור ושיקום של יד/רגל הן פעולות מסובכות ויש הבדל ברמת המיומנות הנדרשת.
 
שמעתי פעם חבר מספר על נהג אמבולנס שאמר לפצוע שאם הוא רוצה להציל את היד אז צריך לנסוע עוד חצי שעה. לא יודע אם כל זה אגדות.
 
רק בריאות לכולנו טפו טפו טפו
לצפיה ב-'שאלה מאד חשובה אבל לא פחות חשוב זה'
שאלה מאד חשובה אבל לא פחות חשוב זה
13/07/2018 | 07:10
3
84
מתי אתה מגיע לביה''ח.
באמצע הלילה או בסופשבוע יש רק תורנים ו/או כוננים ולא וודאי בכלל שהם ממוקצעים דווקא בניתוח הספציפי שפצוע האופנוע זקוק לו...
 
זאת הבעייה...
האם לחכות לצוות האופטימלי או להתבסס על הצוות שהעניק ביה''ח לשעה הלא שיגרתית...
לצפיה ב-'כמובן. "בשעה הלא שיגרתית" שמים את היד בשקית קרח וממתינים '
כמובן. "בשעה הלא שיגרתית" שמים את היד בשקית קרח וממתינים
16/07/2018 | 11:24
2
59
לילה עד להגעתה של "נבחרת החלומות"של המנתחים.
אוף...
לצפיה ב-'גם הכללה שכזאת עלולה להיות שגוייה'
גם הכללה שכזאת עלולה להיות שגוייה
03/08/2018 | 17:32
1
16
"היד בשקית קרח"..."עד לנבחרת החלומות"
זה עלול להיות טראגי...
לצפיה ב-'טרול.'
טרול.
11/08/2018 | 16:33
3
לצפיה ב-'ברור שזה לא אותו דבר'
ברור שזה לא אותו דבר
24/07/2018 | 18:59
36
אבל הקושי לענות על השאלה הוא זהה.
לצפיה ב-'רק על עצמי לספר ידעתי'
רק על עצמי לספר ידעתי
16/07/2018 | 13:26
2
78
כשהביאו אותי לבי"ח רוטשילד בחיפה עם פגיעת ראש קשה עשו לי במיון הערכה ראשונית, הכניסו לי זונדה והעמיסו אותי בחזרה לאמבולנס שלקח אותי לרמב"ם
לצפיה ב-'לא נראה שאתה מספר על עצמך.'
לא נראה שאתה מספר על עצמך.
29/07/2018 | 20:17
1
31
זונדה ? בפגיעת ראש ? לא סביר. 
לצפיה ב-'מה מפריע לך בתיאור שלו?'
מה מפריע לך בתיאור שלו?
03/08/2018 | 17:29
21
בעקבות חבלות קשות יש לעתים תופעה שנקראת
Acute gastric dilatation ובעברית ציחה: הרחבת קיבה חריפה
הטיפול הראשוני בזה הוא זונדה
ההפסד אם לא תבצע את זה הוא גדול: הפרעה לנשימה/ הנשמה/ דלקת ריאות וגם נזק בבטן.
 
חבלות ראש כשההכרה מאויימת נחשבות לחבלות קשות.
לצפיה ב-'ג'קט קיץ חדש XL מידה - REVIT AIRWAVE 2'
ג'קט קיץ חדש XL מידה - REVIT AIRWAVE 2
10/07/2018 | 06:52
56
ג'קט קיץ חדש  XL מידה - REVIT AIRWAVE 2

נשלחה מידה XL במקום L, הג'קט חדש בניילון לא יצא מאריזה.

מבקש מחיר קנייה מחו"ל -800 ש"ח

https://www.revitsport.com/en/jacket-airwave-2-41551.html#412

http://www.apexmotors.co.il/product/%D7%9E%D7%A2%D...
הודעות בפרטי

תודה
לצפיה ב-'למכירה הונדה CBR250R'
למכירה הונדה CBR250R
08/07/2018 | 13:18
3
97
מקווה שהולם את החוקים של הפורום.

אופנוע מטופל ומושקע.
32,000, יד 3. טסט לשנה.
טיפולים לפי הספר. הוחלפו שרשרת וגלגלי שיניים. מצבר חדש. צמיגים חדשים פירלי. שרשרת משומנת כל 500 קמ. נמצא אצלי מ 7 אלף, דוקטורנטית, נוסעת בעיקר לאוניברסיטה.

054-6738823 איילת
ayeletpinkas@gmail.com
לצפיה ב-'היי איילת, שכחת לרשום את שנת הייצור של האופנוע'
היי איילת, שכחת לרשום את שנת הייצור של האופנוע
13/07/2018 | 07:06
2
34
וגם לא כתבת האם יש שריטות/שברים/תאונות? למרות שמהתמונות לא נראים נזקים חיצוניים. נראה מאד שמור ולכן אני מניח שיחטף ממך מהר מאד...

ולבסוף לא רשמת מה המחיר או לפחות מה המחירון...


בהצלחה
לצפיה ב-'צודק'
צודק
31/07/2018 | 11:09
13
שנת הייצור היא 2013.
המחירון הוא 19,000 ובתוספת הקילומטראז הנמוך 19,500.
יש עיקום קל בידית ברקס אחת (האופנוע פשוט "נשכב" יום אחד בגלל מצע לא מתאים), ומכה קטנה בפלסטיק שהייתה שם עוד כשקניתי אותו.
אני רוצה למכור אותו ב18,000.
 
 
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
31/07/2018 | 11:17
13
האמת היא שאני לא מקבלת כמעט פניות, גם מיד 2, שם דווקא שמתי פרטים מלאים יותר. אשמח לדעת אם יש דרך טובה או נכונה יותר למכור את האופנוע.
לצפיה ב-'עזרה בבחירת כלי ראשון למתחיל'
עזרה בבחירת כלי ראשון למתחיל
02/07/2018 | 23:30
5
123
 
שלום
נהג רכב 15 שנה, עובר לדו גלגלי. חשבתי לקנות ככלי ראשון את קוואסאקי נינג'ה 250 ולאחר שנה וקורס נהיגה ללימוד(ולא מעבר טסט בלבד) לעבור לאותו כלי 400.
למעשה לצרכי כלי זה ייתן מענה מלא, והסיבה לרכישת נפח קטן פשוט לא לקפוץ מעל הפופיק כי ברור לי שיש ללמוד אופנוע וזה לא רכב. ואולם ב-400 יש כמה אלמנטים שיעזרו לי כמתחיל כמו לראות באיזה הילוך אתה- פשוט לכאורה אך ה למתחיל לא כל כך. , בנוסף המשקל והגובה זהה
האופנוע נבחר בשל גובה תנוחת ישיבה שהכי הייתה לי נוחה וסך הכל קל עם כוח ואיכות נסיעה שאהבתי. חיסרון, לא מת על המראות
מאחר ואני רוכש כלי חדש
האם יש באמת יתרון בקניית 250 קודם, מנסה למצוא את הדבר הנכון למתחיל ביחד עם קטע כלכלי
רוב הנסיעות מרכז ופעם+ בחודש באר שבע, ירושליים
 
דעת יודעי דבר ומנוסים תתקבל בברכה כמו כן שיפורים לכלי כגון החלפת מראות או כל דבר שאינני יודע וזה הרבה.
לצפיה ב-'אתה עושה את הדבר הנכון מבחינת ההדרגתיות של הרכיבה שלך'
אתה עושה את הדבר הנכון מבחינת ההדרגתיות של הרכיבה שלך
03/07/2018 | 20:45
80
לא בטוח שזה הדבר הנכון לגבי בחירת הדגם. לא שיש לי משהו רע לומר עליו, אבל אני לא בטוח שזה הכלי הנכון לרכיבה למרחקים כאלה. הוא יגיע, זה כן. אבל אתה תרגיש כמו דג רקק בין כרישים שעוקפים אותך מכל כיוון. אפשרי, אולי פחות חכם.
 
מצד שני, במגבלת הרישיון, לא בטוח שיש משהו אחר שיתן לך יכולת רכיבה דינמית טובה יותר. זה מה יש.
 
לך תעשה כמה רכיבות מבחן, תראה למה אתה מתחבר.
 
לגבי שיפורים - חכה עם זה. תשקיע את הכסף שלך ב:
 
- ציוד רכיבה איכותי
- מיגון איכותי אישי
- ביטוח חובה מלא
- ביטוח תאונות אישיות עם החרגה לרכיבה על דו"ג
- קורסי רכיבה מתקדמת (אופנוען מאומן, פרוריידינג וכו')
 
אחר כך תשבור את הראש לגבי החלפת מראות או הדבקה של מדבקות טורבו.
לצפיה ב-'נדמה לי ששלב ה 250 יהיה קצת מיותר, בין אם החלטת על מעבר'
נדמה לי ששלב ה 250 יהיה קצת מיותר, בין אם החלטת על מעבר
04/07/2018 | 15:18
3
84
לדו"ג כי אתה רוצה להיות אופנוען בעתיד (מה שיחייב אותך לגדול בהדרגה בנפחים ובהוצאות) ובין אם תסתפק ביתרונות (ובחסרונות!) של הכלי כאמצעי תחבורה בלבד.
250 הוא די עגלה, בעוד ש 400 אמנם אינו רקטה אך יחסית לרוב המכוניות הרגילות, הוא יאפשר לך לקבוע את מיקומך בכביש ואף לראות אותן בעיקר במראות שלך, בין אם הן מקוריות ובין אם הן תחליפיות.
אשר לעצות הנוספות של מיצו, אמץ את כולן! גם נושאי הבטיחות וגם עניין נסיעות ההתנסותע"מ לקבוע לעצמך מה הכי טוב לך.
לצפיה ב-'חברים-תודה, החלטתי גם כחלק מההוצאה לשים על וסט מתנפח. אודה ע'
חברים-תודה, החלטתי גם כחלק מההוצאה לשים על וסט מתנפח. אודה ע
05/07/2018 | 09:01
2
100
עם מכירי דבר יוכלו לומר לי כי זה שווה את זה ויעיל
לצפיה ב-'"כי זה שווה את זה ויעיל"'
"כי זה שווה את זה ויעיל"
05/07/2018 | 15:51
122
ככה?
לצפיה ב-'המוצר חדש יחסית בשוק הדו גלגלי. אינטואיטיבית, הוא עשוי'
המוצר חדש יחסית בשוק הדו גלגלי. אינטואיטיבית, הוא עשוי
07/07/2018 | 11:32
68
כנראה לסייע בעת צרה. אני משער שבעוד 10 שנים, נדע באמת איך, מתי וכמה הוא באמת מסייע. בינתיים, הכול אינטואיציה אישית בלבד ופרסומות "מלומדות".
יש שני עקרונות הפעלה כיום. חוט הקשור לאופנוע וחיישני תאוצה (המייקרים מאד את המוצר). אפילו על כך אין עדיין מספיק אינפורמציה, אם נתעלם ממה שהיצרנים והמפיצים מפרסמים. אותם יש כמובן לקחת בערבון מוגבל.
שיקולי הרכישה, צריכים לדעתי להיות אישיים לחלוטין: עד כמה "שווה לך אישית" להוציא את הסכום הדרוש.
לצפיה ב-'למכירה קסדת שטח ONE '
למכירה קסדת שטח ONE
04/07/2018 | 13:57
56
0506471997 אפשר לשלוח הודעות אם אני לא זמין 
נסיעה מהנה ובטוחה 
לצפיה ב-'דרגת רישיון לאופנוע רויאל אנפילד בהודו'
דרגת רישיון לאופנוע רויאל אנפילד בהודו
01/07/2018 | 17:43
69
שלום,
אולי השאלה תמימה אך אני רוצה לוודא.
אני בעל רישיון A1 וברצוני לצאת לטיול בהודו ולרכב על רויאל אנפילד 350, האם לא תהיה בעיה? והאם צריך רישיון בינלאומי? או שהמדינה שם לא מפותחת דיה..
לצפיה ב-'מישהו כאן מכיר מומחה אמיתי לכיוונון מתלים של "כבדים"?'
מישהו כאן מכיר מומחה אמיתי לכיוונון מתלים של "כבדים"?
24/06/2018 | 22:34
48
246
שיחקתי לא פעם, ע"פ הוראות היצרן והיוטיוב ב"סאג" (פרילוד), בדאמפינג ובריבאונד.
אני עדיין מרגיש שיש מצב לכיוונון טוב יותר.
המשך>>
שיחקתי לא פעם, ע"פ הוראות היצרן והיוטיוב ב"סאג" (פרילוד), בדאמפינג ובריבאונד.
אני עדיין מרגיש שיש מצב לכיוונון טוב יותר.
לצפיה ב-'קורס הסמכה באופנועים וקטנועים איגוד המוסכים מחוז צפון'
קורס הסמכה באופנועים וקטנועים איגוד המוסכים מחוז צפון
21/06/2018 | 14:20
680
שלום רב לכולם. המכללה הטכנולוגית לרכב מבית איגוד המוסכים בקריית אתא,  גאה להכריז על פתיחת קורס הסמכה  באופנועים קטנועים וטרקטרונים אשר נועד להעניק ידע מקיף בטיפול בכלי רכב דו גלגליים, כמו גם טרקטרונים. מיועד לאלו אשר רוצים לנהל מוסך אופנועים קטנועים וטרקטרונים.  במסגרת הקורס יילמדו נושאים הקשורים למנוע ומערכותיו, המרכב ומערכותיו, מערכות החשמל והאלקטרוניקה ועוד.
להרשמה: 050-721-2724
או 04-8405001
לצפיה ב-'יום הדגמות מיוחד לאופנועי האדונצ'ר של KTM- בשישי הקרוב'
יום הדגמות מיוחד לאופנועי האדונצ'ר של KTM- בשישי הקרוב
20/06/2018 | 09:43
84
סדנת האלופים מזמינה את חברי הפורום ליום הדגמות משולב כביש -שטח לדגמי האדונצ'ר של KTM ,
הדגמים אשר יהיו זמינים לרכיבה:
1090 / 1090R
1290S/1290R
 
בעלי רשיון A מוזמנים להגיע ולטעום מאופנועי האדונצ'ר המדהימים של KTM.
מיקום: בת שלמה בואכה חורשן.
יום שישי 22/06/2018
החל מהשעה 9:00
לפרטים נוספים:
054-2548655 אלון.
לצפיה ב-'המורכב נפצע בתאונה כשאין ביטוח חובה לכלי?'
המורכב נפצע בתאונה כשאין ביטוח חובה לכלי?
10/06/2018 | 22:19
2
172
לצפיה ב-'יצא בזול'
יצא בזול
11/06/2018 | 21:36
34
לצפיה ב-'מצב שבו החוק והצדק - דרים ביחד...'
מצב שבו החוק והצדק - דרים ביחד...
15/06/2018 | 15:02
97
לדעתי, יש להחמיר במקרים כאלו. בסופו של יום, מחירי הביטוח נגזרים גם (לא רק) ממקרים שבו רוכבי אופנוע - עוברים על החוק ונתפסים. 
לצפיה ב-'קניית אופנוע ראשון'
קניית אופנוע ראשון
07/06/2018 | 22:26
4
81
אז עברתי טסט ואני רוצה לקנות אופנוע איזה נתונים אני צריכה לבדוק לפני שאני קונה? ק"מ?? מה בדיוק? אשמח לעזרה
לצפיה ב-'על איזה אופנוע למדת נהיגה? איזה סוג רשיון קיבלת?'
על איזה אופנוע למדת נהיגה? איזה סוג רשיון קיבלת?
08/06/2018 | 13:53
3
64
מזה מתחילים...
ויש גם המשך אבל פרה פרה...
לצפיה ב-'A1 250 הונדה cbr '
A1 250 הונדה cbr
10/06/2018 | 20:17
2
29
לצפיה ב-'יש אופנועים מקבוצה A1'
יש אופנועים מקבוצה A1
10/06/2018 | 20:26
1
73
למשל 320 סמק כגון MT03
 
גם לסוזוקי יש משהו סביב 250-300 אופנוע ולא קקנוע...
חייבת רכיבת מבחן להרגיש שנוח לך ולא כבד לך...
לצפיה ב-'למי מהמקורבים שלך יש MT-03 שאתה מציע אותו לכל אחד?'
למי מהמקורבים שלך יש MT-03 שאתה מציע אותו לכל אחד?
11/06/2018 | 03:55
74
 
לפחות תעשה את זה בחכמה...אה רגע
לצפיה ב-'הגיע הזמן להחליף'
הגיע הזמן להחליף
05/06/2018 | 22:17
11
182
נכון להיום אני רוכב על ktm Duke 690R
אחד האופנועים הכי מהנים שהיו לי עד היום ... 
אבל ...  אם עד היום רכבתי באזור ה 60-70 ק''מ ביום, זה הולך להכפיל את עצמו בקרוב, ואני מחפש כלי בנפח דומה, אבל חסכוני יותר בדלק, רגוע יותר עם הכביש, ואפ אפשר - טיפולים רחוקים יחסים ...
 
בתור מי שנמשך תמיד לעולם הנייקד, חשבתי על sv650 בתוספת משקף גבוה, מה שאולי ייתן לי הגנה מסויימת מהרוח, אבל עונה על צורך טווחי טיפולים רחוקים וצריכת דלק טובה (על הנייר) . 
 
אפשרות שניה היא הוורסיס 650 או הטרייסר 700, אבל מעולם לא רכבתי על טורינגים, ואני עדיין בהתלבטות. 
 
מישהו רוצה לשים את האינפוט שלו לדברים שכתבתי , ואולי להעלות משהו שלא חשבתי עליו ?
לצפיה ב-'הכיוון שלך שגוי'
הכיוון שלך שגוי
07/06/2018 | 09:04
9
128
אתה צריך טורינגים...
בנוסף אם רצונך לחסוך בדלקים ובהוצאות אז בנפח של 500-600 ולא יותר, למעשה עדיף נפח קטן יותר כמו למשל ימאהה MT03
זה מספיק לבינעירוני... סביב 150 קמש ללא בעיות
דלק סביב 30 לליטר
אחזקה מאד פשוטה וזולה
ומדובר באופנוע נוח לתפעול, אחלה בסיבובים, קל משקל, מיכל דלק סביר, תשכח מתי מילאת דלק. יהיה לך כיף וזיל הזול
וכמובן יש לו סבל מובנה ותוסיף ארגז נוח ופונקציונלי ולא תצטרך לסחוב ציוד לכל חור...

לצפיה ב-'הבנאדם בא מ-690 ואתה זורק אותו לטוסטוס 300'
הבנאדם בא מ-690 ואתה זורק אותו לטוסטוס 300
07/06/2018 | 21:21
8
117
בשביל לכסות פי 2 מרחק ?
 
הוא הסביר שהוא רוצה בנפח דומה...רגע, אתה במקרה מוכר את ה-300 ש'ך?
 
נו טוב.
לצפיה ב-'קל דעת תמיד היית'
קל דעת תמיד היית
08/06/2018 | 02:52
7
121
זאת אומרת שלא רק שלא יכולת מעולם להתמודד עם דיעה שונה משלך אלא שכמו בעבר, גם הפעם, לא ידעת לבצע קריאה של כל הרבדים של מה שכתב ויש המון.
כלומר נכון שכתב נפח דומה אבל כתב עוד דברים למשל את המשפט האחרון שלו ועוד ועוד.

ראשית אין לי את הMT03 אבל להבדיל ממך אני מכיר אותו היטב. אין לי גם שום קשר למישהו שמוכר כזה ישן או חדש...
הוא ייסע הרבה ויהיו לו הוצאות דלק זניחות הוצאות אחזקה זניחות ויהיה לו קל לטפל. קלי קלות.
הMT03 זה לא קקנוע אלא אופנוע עם 6 הילוכים ועם קלאץ' (למרות שלא באמת התכוונת אלא פרץ הזילזול שמאפיינך כרגיל היה חזק ממך)
אבל אתה, גם אם תרכב על "R1000" עדיין המנטליות שלך תהיה של "קקנוע", כלומר לא תוכל להבין מה הדרישות של מי שגומע מרחקים על בסיס יומיומי.

האם תסלח לי אם אחשוף עליך כמה דברים מהותיים? הסיבה: חייבים לדעת כמה דברים עליך כדי "לאכול" כראוי את עצותיך:
א. אתה רוכב רק בסופ''ש לבילוי ולכן אין לך מושג מהי רכיבה פונקציונלית משמעותית. ולכן מהעיצות שלך מוטב שיישמר...
ב. אתה שמרת האופנועים שלך בסלון (כבר עת היה לך הונדה RR1000 הרבה לפני שעברת ל"איטלקי") . הוא בטח יחשוב שזאת בדיחה...
ג. בכל ימי החול של השבוע, אתה ממרק האופנוע שבסלון ביתך כדי שבשבת הוא יהיה היפה ביותר בחניית האופנועים שבבר בהר, וזה מעניק לך סיפוק עילאי ואין בילתו
 


ועכשיו... שיקשיב לך...
לצפיה ב-'120 ק"מ לפחות ליום ואתה ממליץ על MT03 ? אתה רציני ?'
120 ק"מ לפחות ליום ואתה ממליץ על MT03 ? אתה רציני ?
08/06/2018 | 13:06
3
56
לצפיה ב-'אייווה'
אייווה
08/06/2018 | 13:51
2
107
האם אתה עדיין על הבנדיט העתיק 1200 על 4 קרבוריו אשר שיפצת בעמל, זמן וממון?
כבר כששיפצת בעלות כה גבוהה חשבתי שזה לא לעניין לשפצו כשקיימים אופנועים מודרניים שהם מוזרקים, ואתה בכל זאת השקעת ממון רב. למשל היה בנדיט 1250 מוזרק וכמובן אופנועים מעט צנומי נפח בהשוואה ל1200... ...
אני מקווה שהשנים שחלפו הכניסו בינה בראשך. [עכשיו כמובן אל תחשוב שהצורך בבינה איפיין רק אותך. גם אני ביצעתי שטויות ורכשתי רכישה לא מוצלחת ככה שאני מקווה כי גם אני "רכשתי בינה"]
 
אם ירצה לקחת העיצה ממני אז ייקח
מה זה 120 ליום? זה בעצם כלום. בעבור 300 מודרני ונוח כמו הMT. זה 60 לכיוון כלומר כ1/2 שעה לכיוון אם יש לו הרבה רמזורים בדרך. אם לא אז פחות
אל תתעלם מהצורך להשתחל מידי פעם ואופנוע קטן יעשה זאת טוב יותר.
אל תתעלם מהעלות של 30 קמ לליטר
אל תתעלם מהתחזוקה הזולה.
צמיגים שישרדו יותר והם גם זולים ומה לא
האם הוא צריך לדעתך יותר מאשר 140-150 קמש כשעסקינן במחצית השעה לכיוון או אפילו שעה?
 
גם אני בחנתי את הMT03, ואח"כ את הטרייסר700 ובתוכנית את ה900, אבל כבר אחרי ה700 בחשיבה רציונלית הבנתי כי ה03 יהיה נוח וקל יותר לתפעול ולתחזוקה מה700.
 
תכלס לא שווה לו לרכוש משהו יקר יותר מעבר ל03, והוא, שהשתמש בעבר בקטמ הבזבזני [גם בדלקים וגם ובעיקר בבלאי] יהיה בשוק כשיחוש מהו הימאהה הזה.
את החוליגניזם ישאיר לזכרוונות הקשורים לקטמ ויעפיל לאופנוע הייטקי נבון קל לתפעול ומאד מאד יעיל.
ואז הוא יגלה שאחזקת אופנוע יכולה להיות זולה בערך כמו קיה פיקנטו 1000 גיר ידני...
גם זול לרכישה, גם זול לתחזוקה, גם זול בדלק וגם ביצועים סבירים.
 
קח אותי כדוגמה בפיקנטו המצ'וקמק אני בדרך כלל "רוכב" בין המהירים בכביש למעט בעליות ארוכות.
הימאהה הזה יאפשר לו להיות מהיר גם בעליות. ביחס למכוניות יהיה ממילא מהיר וביחס לאופנועים כמובן שכל הRRRR מנועים 600 ומעלה יהיו מהירים ממנו אבל שם התחזוקה יקרה והם לא שורדים כאופנועים מהטעם הכלכלי ו/או מהטעם הרפואי/גופני...
לצפיה ב-'שיפוץ הבנדיט היה אחד הדברים היותר טובים שעשיתי'
שיפוץ הבנדיט היה אחד הדברים היותר טובים שעשיתי
08/06/2018 | 20:53
1
95
שיפוץ הבנדיט היה אחד הדברים היותר טובים שעשיתי בנושא האופנועים, נהנתי בכול רגע איתו לאחר השיפוץ.
היה לי אותו במשך 20 שנה כש10 מהם לאחר השיפוץ.
היום אני עם טרייסר 900, אופנוע שמאוד מתאים לפותח הדיון (או ה700)
 
אתה אולי היסטוריון ורואה חשבון מוצלח אבל באופנועים ...
לצפיה ב-''
09/06/2018 | 01:39
77
טרייסר 900 בהחלט נהדר! סוף סוף הגעת לעולם האופנועים המודרניים.
20 שנה...
It took you very long...
Why?
אני שואל למרות שאני יודע שנהנית על הבנדיט. אבל היום ברטרוספקט אתה בוודאי מבין שהיו כבר אז אפשרויות נוספות...
10 שנים לאחר השיפוץ. תזכיר מתי עשית השיפוץ?
 
 
היסטוריון ורואה חשבון מוצלח?
מה מאפייני השימוש שלך בטרייסר כיום?
 
לצפיה ב-'תרשה לי לתקן אותך בכמה טעויות מהותיות… '
תרשה לי לתקן אותך בכמה טעויות מהותיות…
09/06/2018 | 04:36
2
143
מעולם לא היתה לי פחית עד לפני 8 חודשים,אי לכך אני רוכב כל יום כי אופנוע זה כלי הרכב היחיד שלי ב-31 שנה האחרונות.
גם היום,באופנוע החדש שנמצא 3 חודשים על כביש יש כמעט 6000 ק"מ  וגם הוא בתוך הבית ועובר ניקיון יומיומי.
תשנן את זה כדי שתדע את זה לפעם הבאה… אבחן אותך.מבטיח.
במבחן ההיסטוריה הנוכחי נכשלת. לא נורא.
 
ועכשיו לדעה שלך לגבי האי יכולת שלי להכיל דעות שונות.... שים לב לתגובה ההיסטרית שלך…  התחלת לכתוב הכל חוץ ממה שקשור להודעה של הבחור.
גם לבחור מתחתי הגבת באיזו הודעה הזוייה על הבנדיט שלו…  אני מנסה להבין האם אתה מנסה להרשים אותנו ביכולות ה"פנומנליות" שלך בחלומית החיפוש כאן למעלה לפי שם משתמש
אחשלו… אתה הזוי ברמה שלא הכרתי. דבר לעניין או שתשלח את ספק הגראס שלך כי נראה שזה אחלה חומר.
 
אתה חייב להתמקד… אני מקווה שבעבודה שלך אתה לא מתפזר, אחרת לא תגיע רחוק ותשאר תקוע עם פיקאנטו 1000 מקרטעת.
 
ועכשיו בוא נחזור לבדיחה שלך… אז אתה אומר שכדאי לו לשקול את ה-MT-03
שאתה כל כך מכיר טוב אחרי שהבחור הסביר מאיפה הוא בא ולאן הוא רוצה להגיע.
לא נו… בחייאת פיקאנטו… שלח את פרטי הדילר שלך. חייב(!) חומר כמו שאתה לוקח
 
 
 


לצפיה ב-'שאתה תתקן אותי? אתה?'
שאתה תתקן אותי? אתה?
10/06/2018 | 11:47
1
104
לך קודם ותגמור כיתה ג'
לצפיה ב-'חכה רגע...'
חכה רגע...
11/06/2018 | 03:53
98
תן קודם לסיים כיתה ב'...
לצפיה ב-'הSV הוא בחירה לא רעה.'
הSV הוא בחירה לא רעה.
12/06/2018 | 09:46
90
לא מכיר את מרווח הטיפולים שלו, אבל בהחלט שווה לבדוק.
אני הייתי שוקל כפי שציינו פה גם את הוי סטרום או אופנוע טורינג אחר מכיוון שהוא אמור לבצע את המשימה הזאת בקלות הרבה יותר.

בתור מישהו שעושה 300 ק"מ בדרך לעבודה (בימים שאני עובד במשרד), אני יכול לומר לך שעל הוי סטרום היה לי מעולה.
היום עם CB650, עד להחלפת המשקף לגבוה, היה קשה בכבישש קצת.
אולי זה פינוק של השנים.

לא מכיר את הורסיס והטרייסר אישית, אבל כן יצא לי לקרוא כמה דברים לא נעימים על הורסיס והמנועים הדומים בפורומים אחרים לגבי המנוע שלהם. תרגיש חופשי לחפש לבד ולהחליט.

השאלה הגדולה היא מה אתה מחפש מעבר ליום יום.

כפי שציין מישהו לפני, גם אופנוע 300 יעשה את העבודה. לא בטוח לגבי 150 קמ"ש, אבל אין לי ניסיון עם האופנוע הזה.
צריכת דלק תהיה טובה ללא ספק, רק השאלה היא מה אתה מחפש.
אם זה גם סופ"ש בפיתולים, אז נייקד או טרייסר נראים אופציה טובה יותר.

עם הCB אני משקלל ברכיבה רגועה יחסית  1:20 בדלק. עלות הטיפולים היא סבירה מאוד למעט כאשר עושים טיפול גדול עם כיוון מרווח שסתומים, אבל זה פעם בהרבה מאוד זמן.
יש לו יציבות כיוונית טובה בקו הישר ודי מהנה בפניות. לא משהו שמתקרב לדיוק 690, קח בחשבון...
סה"כ אופנוע טוב.

אם אני הייתי מחפש אופנוע ליום יום לטווח ארוך הייתי מוסיף למשוואה גם NC700/750 וגם את משפחת הCB500 אפילו. עם טפולים זולים יותר וצריכת דלק טובה יותר.
 
 
לצפיה ב-'נסיעת מבחן ראשונה'
נסיעת מבחן ראשונה
04/06/2018 | 10:27
4
179
יום בהיר הג'וניור ואני (שהקסדה לא תתעה אותכם הוא קיבל אותה בירושה מאחותו הגדולה)
לקחנו את ה R 1200 RS לנסיעת מבחן
אני אחסוך לכם את הנתונים הטכנים ושולח אותכם לפה מה שאני רוצה לספר זה
בגירסה החדשה של ה R 1200 RS מופיע האות S והיא לא לחינם מצורפת לשם, הם לקחו את הדגם לאופי ספורטיבי, הישיבה היא ספרטיבית ולא כפי שמיקודם זקופה. היא נותנת את הפינוק של BMW עם מרכז כובד במיקום המושלם שהופך כל ירידה לקליקלות, מנוע עוצמתי ויכולת תמרון מגניבה
נניך אתה בראשון באיזה עליה ... סיבוב... והרכב מאחורך מעצבן הורדה נוספת של ידית הגז... והוא נקודה על המראה 
הם ירדו משלושת המצבים הכמעת סטנדרט שלהם נורמל, ספוט וקונפורט ושינו לדינמיק, כביש וגשם (לפי מיטב זיכרוני) יש אפשרות לשליטה במערכת הניווט בקידון ההגה (והGPS מטאים בצורה מושלמת, כך שאם אקנה לא אצטרך להשקיע בזה) בקיצור אני הלהבתי ++ 
אחרי יום רכיבה נאלצתי עם דמעות להחזיר את האופנוע
 
וכבעתי לשבוע הבא מסיעת מבחן אחרת עם  ה K1600 GL או  ב R 1200 GS נראה 
לצפיה ב-'נשמע כמו כפפה ליד בשבילך '
נשמע כמו כפפה ליד בשבילך
04/06/2018 | 21:55
1
80
תהנה משאר רכיבות המבחן
לצפיה ב-'היתי'
היתי
05/06/2018 | 09:04
78
צריך לשתות המון מיץ מלימון גדי להוריד את החיוך אחרי הרכיבה הנל 
ותודה
לצפיה ב-'אם אתה נמשך לספורט אז במקום RS האם יש S בלי הR'
אם אתה נמשך לספורט אז במקום RS האם יש S בלי הR
08/06/2018 | 13:57
1
60
אני מדבר על ה1200 שלהם בתצורת ספורט הכי קלילה.
לצפיה ב-'לפי דעתי'
לפי דעתי
11/06/2018 | 12:02
47
בגרסת הספורט יש להם S1000RR או את ה R 1200 RS או HP 400 
האחרון זה ממש לא אני 
ופה ההתלבטות בין S1000 ל R 1200 שהR1200 הינו יותר טורינג או שילוב בין טורינג לספורט שבעוד מכונת המהירות S1000 היא הרבה יותר מתאימה לספורט, 
שלא תבין לא נכון אין לי בעיה לתת גז פה ושם אבל אני עדיין מאוד מאוד קשור לרשיון שלי ... גם ככה קשה לי לשמור עליו. ועם ה S1000 (בנסיעת מבחן היתי צריך להתאמץ מאוג כדי להשאר מתחת ל200 ) זה נראה לי בלתי אפשרי + אין סיכוי שאני ארכיב את ילדי  

חם בפורומים של תפוז

אירוח וידאו - תמ``א 38
אירוח וידאו - תמ``א 38
עו``ד עפר שחל, מנהל הפורום ומומחה לבתים משותפים...
אירוח וידאו - תמ``א 38
אירוח וידאו - תמ``א 38
עו``ד עפר שחל, מנהל הפורום ומומחה לבתים משותפים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום נכי צה
פורום נכי צה"ל
תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?
עו
מירב אשל משרד עו"ד

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ